Oyuncular yerlerini aldığında maçı başlatan düdük çalmıştı. Maçı Musashi başlatmıştı ve Sunny hemen topu kontrol eden Misugi'ye doğru atağa kalkmıştı. "Seninle karşılaşmayı çok istiyordum." dedi. Misugi olduğu yerde duruyordu, Sunny ise sadece topu izliyordu. Misugi'nin topu paslayacağını tahmin ederek hareketlenmişti. Evet! Topu almıştı. Senin kadar iyi miyim bilmem ama bende iyi bir oyun kurucuyum. Tahmin edebiliyorum.
Sunny topla ilerlemeye başladığı sırada karşısında Misugi'yi görmüştü. Ha, ne? Nasıl?
Misugi topu almış ve paslamıştı. Daha sonra Sunny ne olduğunu anlamadan ilk şut çekilmişti fakat Morisaki tutmuştu. Bu tahminimden de zor olacak. Misugi denildiği kadar iyiymiş.
Morisaki topu Misaki'ye vermişti ve Misaki hızlıca ilerliyordu daha sonra topu çizgiden giden Taki'ye pasladı. "Taki şimdi." Taki kafa salladı ve topu geriden gelen Sunny'e pasladı. Sunny tüm gücü ile ilerliyordu. Kaleyi gördüğünde sert bir şut çekti. Ama hayır Misugi şutu durdurdu. Ahh! Hadi ama.
"Hadi bakalım Sunny." dedi Misugi. "Bunu sen istedin Misugi." dedi Sunny peşinden koşarken. "Tsubasa." Sunny Tsubasa'ya seslendiğinde Tsubasa gelmişti. Misugi ve Tsubasa ikili oyuna girdiğinde Sunny topu kayarak almış geri koşmuştu. İlk gol geliyor.
Sunny şutunu çekmişti, top hızla ilerliyordu. GOL! İlk gol Nankatsu'dan gelmiş oldu. EVET! Geri dönerken Kisugi ile yumruk tokuşturdular. Maç devam ettiğinde Musashi atağa kalkmıştı. "Urabe sen sağa geç. Ishizaki sola. Misugi'yi ben tutarım."
Sunny üstlerine gelen Musashi oyuncularına karşı güzel bir taktik ile yonuyordu. "Anlaşılan bugün çok karşı karşıya geleceğiz." dedi. "Öyle olacak." Bu sırada sağdaki Honma Urabe'yi geçmişti ve Misugi bunu görünce öne çıkıp topu almıştı. Şut çekeceği sırada Sunny kayarak müdahile etmişti fakat Misugi bunu geçmişti. Şutunu tekrar çekeceği sırada bu sefer Tsubasa engellemişti onu ve top dışarı çıkmıştı.
Maç devam ederken top Misaki'deydi ve pas atabilecek kimse bulamıyordu. "Dikkat et." Ishizaki ne kadar seslense de geç kalmıştı Misugi topu çalmıştı. Sunny ise onu tutan oyuncudan kurtulmaya çalıştığı için hiçbir şey yapamıyordu. "Teke tek savunma yapın. Paslaşmalarına izin vermeyin." dedi Sunny. Bir yandan da kaçmaya çalışıyordu. "Tamam."
Savunmayı aşan Musashi ilerlerken Sunny hâlâ onu tutan oyuncudan kurtulamamıştı. Bu sırada 9 numara şut çekmişti fakat şutu direkten dönmüştü. Oh be!
Maç devam ederken top Misugi'deydi ve peşinden Tsubasa gidiyordu. Bire bir oynarken Tsubasa'nın direği Misugi'nin soluna gelmişti. Kalbinin oraya. Misugi... Umarım iyisindir.
Boşa çıkan topa Sunny hareketlenmişti. "Misaki." Sunny Misaki ile atağa kalkmıştı. Tsubasa pek atağa kalkabilecek gibi değildi. Sunny önüne çıkan savunma oyuncuları ile topu Misaki'ye pasladı. Aynı şekilde ilerlediler. "Misaki havadan gönder." Sunny havadan gelen pasla zıpladı ve röveşata çekti. Ama top direkten döndü. Off ya!
Bu sırada top tekrar Misugi'deydi ve bu sefer ki kalktığı atakta durumu 1-1 eşitlemişti.
Sunny arkaya geçmiş ve konuşmuştu. "Çocuklar yeni düzen. Takasugi sen en arkaya. Ishizaki sen sola, Kishida sen sağa Urabe sende ileri savunmaya. Atak desteği lazım olursa sadece sen çıkacaksın anladın mı? Diğerleri savunmayı bırakmayacak." dedi. "Tamam."
"Tsubasa, neden duraksadın?" diye sordu yayına geçtiğinde. "Ben bilmiyorum sadece..." derken böldü. "Korktun mu?" diye sordu. "Ben de korktum ama unutma Wakabayashi'ye verdiğimiz bir söz var."
Maç tekrar başladığında top Izawa'daydı ve ilerliyordu. "Izawa bana ver." dedi Sunny. "Aynı taktik mi?" diye sordu. "Evet." Sunny ileriye çıkmıştı ve Izawa geriden geliyordu. Fakat Misugi bu taktiklerini çözmüştü ve topu almıştı. Tamam. O zaman farklı bir taktik kullanalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaptan Tsubasa: Kız Kardeş
FanficKaptan Tsubasa Uyarlamasıdır. Sunny küçükken abisi ile futbol oynasa da Tsubasa gibi değildi. Onun önceliği her zaman dersleri olmuştu. O daha çok izlemeyi seviyordu. Peki bir kereliğine oynamak zorunda olduğu takımdan sonra futbolu bırakabilecek mi...