1. Bölüm

1.2K 88 30
                                    

Aradan zaman geçmişti ve Nankatsu takımı Okullar Arası Yarışmalarda yarı finale kalmıştı ve yarı final maçı yarındı. Sunny yine abisini izlemeye gidecekti. Okuldan çıktığı gibi kendi topunu sürerek sahaya vardı. Diğerleri daha gelmemişti. Tek başına olduğu için Yayoi ile mesajlaşıyordu. Takımı gördüğünde Yayoi ile mesajlaşmayı bıraktı ve onlara baktı. Eksik vardı, forvet oyuncularından biri yoktu. "Daisuke nerede?" diye sordu. "Hastalanmış ve onun yerine oynayacak oyuncumuz yok." dedi Ishizaki. "Hayır var." dedi Roberto. Demesi ile Sunny'e sert bir pas göndermesi bir oldu. Sunny topu karşılamıştı ama ne olduğunu anlamamıştı. "Sunny oynayacak." dedi. "Ne ben mi?" "Ne Sunny mi?" dediler aynı anda Tsubasa ve Sunny.

"Koç Sunny bir kız yani oynasa bile sert şutlar atamaz." dedi Ishizaki. "Bak işte onda yanılıyorsun." dedi ve neredeyse orta sahadan kaleye oldukça sert bir şut gönderdi. Tabi ki gol oldu. "Yani emin misin Roberto? Futbolu oldukça sert oynayanlarda var ona bir şey olabilir." Dedi Tsubasa. "Tabi ki karar sende ve Sunny'de."

"Roberto emin misin? Yani ben o kadar iyi değilim. O şutu bile nasıl attığımı bilmiyorum." Dedi Sunny. "O şut bir maçta kullanılmıştı. Senin yeteneğin bu Sunny gördüğün her taktiği kısa süreli bir çalışma ile uygulayabiliyorsun. Arkadaşlarınla oynarken gördüm, Tsubasa'nın burada kullandığı çalım tekniklerini kullanıyordun. Tabi bazılarını kendine göre değiştirmiştin." dedi. "Hiç farkında değilim. Ben o kadar yetenekli miymişim?" dedi. "Bunu anlamanın tek yolu maç. Hadi!"

Antrenman bitmişti ve eve dönme vakti gelmişti. "Sunny hadi!" dedi Tsubasa. "Benim biraz daha çalışmam gerek." dedi Sunny. "Peki madem biraz daha buradayız." dedi Roberto. Sunny Tsubasa'nın ayağındaki topu çalmaya çalışıyordu fakat başaramıyordu hatta Tsubasa oldukça rahat duruyordu. Sunny en sonunda ani bir atakla topu kaptı ve hiç düşünmeden orta sahadan şut çekti. Şut oldukça hızlı bir şekilde ilerledi ve ağlarla buluştu. "Vay be! İyi şuttu ufaklık." dedi yukarıdan birisi.

"Sen kimsin?" dedi kızgınca Sunny. Kendisine ufaklık denmesinden nefret ediyordu. "Ben Izawa. Shutetsu takımı oyuncularındanım." dedi. "Bende Sunny. Tanıştığıma memnun oldum."

Minik bir tanışma faslından sonra eve geçtiler. Sunny eve gittiğinde yarın ilk maçına çıkacağı için oldukça gergindi.

Ertesi sabah maç için sahaya gittiklerinde Sunny kendisi için olan formayı aldı. Takımın yanına geçtiğinde oldukça fazla gergindi. "Roberto ben hâlâ emin değilim. Ya çok heyecan yapıp bir hata yaparsam." dedi Sunny. "İyi oynayacağına dair bir şüphem yok Sunny. Tek yapman gereken soğukkanlılığını korumak." dedi Roberto. "Peki madem bunu yapabilirim." diye mırıldandı. "Yani umarım."

Maç başladığında sahaya çıkarken onu görenler gözlerine inanamıyordu. "Cidden bir kızı mı oynatacaklar." "Bir kız ne kadar iyi oynayabilir ki?" gibi sesler geliyordu. "Bunu yapmak ve kızlarında futbol oynayabileceğini kanıtlamak zorundayım. " dedi kendi kendine.

Karşı taraf ise bunun çok kolay olacağını düşünüyordu. Özellikle kızın forvet olarak oynadığını öğrendiklerinden beri. O kız bana gol atabileceğini düşünmüyordur herhalde. O kızı tutmaya bile gerek yok, en fazla ne yapabilir ki. O kızdan top çalmak çok kolay olacak.

Maç Nankatsu'nun vuruşu ile başlamıştı. Vuruşu Sunny yapmıştı ve direkt yanındaki Tsubasa'ya göndermişti. Tsubasa üstüne gelen savunma oyuncularından zıplayarak kurtulmuş ve havadayken topu Sunny'e paslamıştı. Sunny topu kafası ile durdurmuş sonra da koşmaya başlamıştı. Üstüne gelen savunma oyuncusunu küçük bir yön değiştirme hareketi ile geçmiş ve topu Tsubasa'ya paslamıştı. Topu alan Tsubasa rakiplerini tek tek geçmiş sonra topu Sunny'e paslamıştı. Hem Sunny hem de kaleci topa koşmuştu ve topa ilk Sunny dokundu. Top kalecinin bacak arasından o kadar hızlı geçti ki kaleci tepki bile verememişti. Top hızlıca ilerledi ve ağlarla buluştu. Günün ilk golü Nankatsu takımının yeni oyuncusu Sunny Ozora'dan geldi. Taraftarlar oldukça şaşırmıştı, takım ve Tsubasa'da. Hatta Sunny bile kendine şaşırmıştı. "Ben gol mü attım? Başardım mı?" diyordu. Birden zıpladı ve başardım diye bağırdı. Roberto ise onu takıma alarak doğru yaptığına emin oldu. Maçın geri kalanında Sunny 3 gol daha, Tsubasa 'da 2 gol attı ve skor 6-0 bitti. Wakabayashi sana gol atacağım. Ne olursa olsun. 

Kaptan Tsubasa: Kız KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin