2S. 4.Bölüm

499 38 20
                                    

Tsubasa ve Sunny sakat olmalarından dolayı bu günkü antrenmana katılmamışlardı. Sanae ikisinin de bandajlarını yenilemişti. Sunny önemli bire şeyim yok dese de kimse dinlememişti. Bunda Tsubasa'nın "Sunny antrenmana katılırsa ben de katılırım." Demesinin etkisi vardı. Yattığı ve arkadaşlarıyla mesajlaşarak geçirdiği günün sonunda kontrole gitmişlerdi.

Sunny'nin de dediği gibi ciddi bir sakatlığı yoktu 1 gün dinlenmek oldukça iyi gelmişti. Aynı şekilde Tsubasa'nın da sakatlığı büyük değildi. Ben kendi sakatlığımı anlarım.

"Çocuklar ben sizden ayrılıyorum. Matsuyama'ya maçlarını izlemek için söz verdim." Gitmeden Sanae'ye göz kırpmıştı. Sanae ise minnettar bakışlar atıyordu. Tsubasa şu kızı fark ettiğinde çok geç olmaz umarım.

Bu sırada Sunny stadyuma varmıştı. Maç daha başlamamıştı. En önlerde bir yere oturdu ve başlayan maçı seyretti. Maçı seyrederken gelen oldukça rahattı. Furano şampiyonluk adaylarından olan bir takımdı ve bu maç onlar için kolaydı. Maç bittiğinde stadyumdan Matsuyama'ya selamını vermiş ve Manabu'nun yanına çıkmıştı. Biraz sonra Tsubasa ve Sanae gelmişti. Yemin ediyorum yazık bu kıza.

Bu sırada Kisugi ve Ishizaki gelmişti ve diğer asistanlar. "Sizde mi buradaydınız?" diye sordu Sunny. "Evet, sabah antrenmanı henüz bitti. Bizde maçı izlemek için geldik."

"Ayağınız nasıl?" diye sordu Kisugi. "Oldukça iyi." Sunny söyledi. Tsubasa ve Sanae'yi sorguya çektiklerinde Sunny güldü.

Daha sonra Hanawa maçını izlediler. İkizler maç boyunca hava futbolu tekniklerini kullanmamıştı. Maçı kazandıklarında Sunny bu maçtan sonra onlarla karşılaşacaklarını biliyordu. Şimdiki maçları çok zorlamayacaktı.

Tahmin ettiği gibi olmuştu maç boyunca kendisi 4 gol, Kisugi ise 2 gol, Izawa ise 1 gol atmıştı. "Güzel maçtı."

"Sırada Hanawa var. Tachibana ikizleri. Sizi de yeneceğiz.!"

Turnuvanın dördüncü günü geldiğinde Nankatsu ilk turda olan Azumaichi gibi güçlü bir rakip olan Hanawa ile karşılaşacaktı. Sizi yeneceğim, Tachibana ikizleri.

Maç için sahaya çıkmadan önce Ishizaki ve ikizlerin laf dalaşına girişini izlemişti. "Aradan kaç yıl geçerse geçsin hiç değişmeyecek." dedi Sunny. "Katılıyorum."

Sahaya çıkarken Sunny oldukça rahattı. Düdük çaldığında ayağına gelen topla ilerlemeye başladı. Üstüne gelen Tachibana ikizleri ile topu Kisugi'ye pasladı. Topla ilerleyen Kisugi daha sonra Taki'ye pasladı. Taki'de bekletmeden Sunny'e geri gönderdi. Savunma oyuncularını tek tek geçen Sunny şutunu çekti. Böylece maçın ilk golü daha 2 dakikadayken gelmişti. "Güzel ortaydı."

Atak sırası Hanawa'ya geçtiğinde Sunny orta sahadaydı savunmaya katılmamıştı. Üçgen Şutu da Ishizaki'nin direğe vurarak dengesini yitirmesini sağlaması ile gerçekleşmemişti. "Sunny."

Morisaki topu doğrudan orta sahadaki Sunny'e göndermişti. Sunny topu almış hızla ilerliyordu. "Tsubasa!" Sunny topu Tsubasa paslamıştı. Tsubasa ise Izawa'ya top Izawa'dan yine Sunny'e ulaştığında Sunny şut pozisyonundaydı. "2.gol geliyor."

Şutu son hız ilerlemiş ve ağlarla buluşmuştu. "2-0, güzel." Sunny mutlu bir şekilde takımının yanına gitti. "Güzel ortaydı."

Maç Hanawa santrası ile devam ettiğinde ikizlerin topu 11 numaraya göndererek hızla ilerlemesinden şüphelenmişti. Neler olduğunu anlayamadan ikizler durumu 2-1 yapmıştı. Gökyüzü fırtınası mı?

"Nasıl durdurabiliriz?" Sunny sordu. "Hareketin zayıf bir noktasını bulamadım." Sunny'nin söylediğine Tsubasa cevap verdi. "Topu ortalamalarına izin vermeyeceğiz." dedi. "En iyi savunma hücumdur." İşe yarayabilir belki.

Savunmayı ne kadar deneseler de top Tachibana ikizlerine ortalanmıştı. Diğerine göre daha alçaktan gidiyor. Tsubasa kale direğinden zıplayarak topu uzaklaştırmıştı. Bu sırada ilk yarının bitiş düdüğü çaldı. 2-1 önde bitirsek de daha iyi olabilirdi.

2.yarı Hanawa oyuncu değişikliği yapmıştı. 12 numaralı oyuncu gerçekten çok iriydi. Ki Tsubasa'dan bile neredeyse 10 cm kısa olan Sunny için fazla iriydi. Tamam ben daha önce Hyuga ile baş etmiş biriyim. Bununla da baş ederim.

Maç başladığında daha 12 numara ile karşı karşıya gelemeden top kaleye doğru dikilmişti. Tek çare Tsubasa.

Tsubasa şutu engellemişti fakat Masao'da o da yere düşüyordu. Masao kafasını çarpacak. Tsubasa'da bunu fark etmiş olacak ki kendini siper etmişti. Fakat omzunun üstüne sertçe düşmüştü. Tsubasa!

"Abi!" Sunny bütün gücüyle koşmuş ve abisinin yanına varmıştı. Hakem geldiğinde iyi olduğunu söyleyeceğini anladığında Sunny itiraz etmişti. "Kenara geç, lütfen. Bu maçı biz hallederiz. Sana daha sonra ihtiyacımız var." Lütfen be abi.

"Ben-" diyecekken diğerleri de Sunny'e destek çıkmıştı. "Peki tamam." Tsubasa maçın geri kalanını kulübede geçireceği konusunda pek hevesli olmasa da kardeşine ve takımına güveniyordu. "Size güveniyorum çocuklar."

"Güvenmelisin zaten." Sunny söyledi. "Şimdi bu panter birkaç gol daha atıp farkı açacak." Maç Tsubasa olmadan devam ettiğinde Sunny aşağıda Kisugi ve Taki ise kalenin üstündeydi. Aşağı da sağlama almak gerek.

Top aşağıdan geldiğinde Sunny ne yapacaklarını düşündü. Aklına bir şey gelemeden ikizler şutu çekmişti. Sağ alt.

Hızlıca sağ alta doğru kaymıştı ve topu uzaklaştırmıştı. "Güzel kurtarıştı." Dedi Morisaki. "Teşekkürler ama tehlike daha bitmedi." Top tekrar Hanawa'da idi, Sunny ayaklandı ve topu çaldı. Farkı açmam gerek.

Topla son hızla ilerliyordu. Karşısına çıkan savunma oyuncularını umursamadan son hızla ilerledi ve kaleci ile karşı karşıya kaldı. "Panter Şutu!" Şutu hızla sağ alta gidiyordu ani ve keskin falsosu ile sol üste yöneldi ve kaleci topu tutamadı. "3-1! Bu maçı kaybetmeyeceğim." Takım gelmişti. "Mükemmeldi." Dedi Takasugi. "Minik panterden beklenildiği gibi." Sunny güldü. "Bu daha hiçbir şey."

Tsubasa bu sırada doktorun yanından dönmüştü. Skor tablosunu gördüğünde kardeşine güvenebileceğini biliyordu. Tabi Sunny hırsını alamamıştı. "Izawa sende!" Topu Izawa'ya ortalamıştı ve Izawa şutunu çekmişti. Direkten döndüğünde Sunny zıpladı. "4.gol geliyor." Röveşatası hızla kaleye ilerlemiş ve ağlarla buluşmuştu. "Oyuna girecek misin Tsubasa?" Koç sordu. "Sanırım girmeme gerek yok."

Maçın sonucu 4-1 olarak bitmişti. "Güzel maçtı." Sunny ikizlerle konuşurken söyledi. "Gökyüzü fırtınası gerçekten çok iyi." Dedi Izawa. "Sunny'nin Panter Şutu da çok iyi." Sunny gülümsedi. "Teşekkür ederim."

Böylece Nankatsu bu maçı da kazanmıştı. Zor da olsa.

Otobüse binmeden önce Hyuga'yı görmüşlerdi. "Hyuga!" Sunny seslendi. "Burada ne işin var?" diye sordu. "Bugünkü maçta oynamadın mı? Toho iyi bir takım diye bizi küçümseme." Dedi Ishizaki. "Hiç merak etme. Finallerde sizin hakkınızdan geleceğim."

"O zaman sakat değilsin?" dedi Tsubasa. "Evet." Dediğinde Sunny konuştu. "O zaman üst üste 3.kez finallerde karşı karşıya geleceğiz." 

910 kelime.

Kaptan Tsubasa: Kız KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin