2S. 7.Bölüm

539 46 71
                                    

Satır aralarına yorum yapın lütfen.

Tsubasa ve Sunny final maçından önceki akşamı hastanede geçirecekti. Sunny iyi olduğunu söylese de dinletememişti kimseye. Akşamın çoğunluğunu Yayoi ile konuşarak geçirmişti. Bir de uzun zamandır konuşmadığı okuldan birkaç arkadaşı ile yazışmıştı. Kesinlikle hastaneleri sevmiyordu. Sıkıldım!

Sabah uyandığında dün akşamki doktor konuşmasını düşündü. Oynayabilirdi ama bu oldukça riskliydi. Hyuga bu maçta oynayacak oynamak zorundayım.

Dışarıdan sesler duyuyordu. Annesi doktorla konuşuyor olmalıydı. Yatağından kalktı ve odasından çıktı. Tsubasa'da onunla aynı zamanda çıkmıştı odasından. Sunny etrafa batığında formalarını getirmiş Sanae'yi fark etti. Daha sonra Tsubasa'ya seslenen Ishizaki'nin sesini duydu. Dış kapının dış mandalı olduğumu düşünüyorum cidden.

Sunny yerinden kıpırdamamıştı ve Sanae'ye döndü. "Formam?" diye sordu. Sanae formasını uzattığında odasına döndü. "Doktor ayağımı sarmaya başlasanız." Bu maçta oynayacağım ne olursa olsun.

Odasına geçti ve üstünü değiştirdi daha sonra gelen doktor ayağını sarmıştı. Hazır olduğunda odadan çıkmıştı. Aşağı indiğinde Tsubasa çoktan inmişti bile. 2.planda olmaya alıştım sanırım.

Sahaya çıktıklarında iki takımında ilk 11'i sesli bir şekilde dile getiriliyordu. Tsubasa'nın adını söylediklerinde tribündeki sesler artmıştı. Sunny bu zamanda öğrendiği bir şey varsa birçok erkek fanının olduğuydu. Adını duyduğunda Tsubasa'ya nazaran daha fazla ses çıkmıştı. Hiç yoktan onlar hakkımı yemiyor.

"Sunny'nin bu kadar taraftarı olduğunu bilmiyordum." Dedi Kisugi. "Özellikle bu kadar erkek taraftarı olduğunu." Izawa yorum yapmamıştı. Karşı katımın kadrosu sesli bir şekilde okunduğunda Hyuga'da da aynı olay yaşanmıştı. Yine de benim taraftarlarım daha fazla.

İki tarımda son talimatlar için soyunma odalarına geri döndü. Futbol oynadığım süre boyunca hiç maç kaybetmedim. Şimdi de kaybetmek gibi bir planım yok.

Sahaya çıkarken Ishizaki Tsubasa'ya nasıl olduğunu sorduğunu duydu. Göz devirmemek için kendini zor tuttu. "Sunny ayağın bugün ne durumda?" Sunny çok umursamadan cevapladı. "Oldukça iyi."

Maça para atışının sonucuna göre Toho başlayacaktı. Sunny Hyuga'nın haberlere çıkan duvarda delik açmış Kaplan Şutunu artacağını tahmin ediyordu. Tahmin ettiği gibi olmuştu ama şutun direkten dönmesi ile rahatladı. Daha sonra Aşırtma Şutunu çeken Tsubasa'da aynı kaderle karşılaşmıştı. Şu topu alabilir miyim?

En sonunda topla kavuşan Sunny onlar gibi orta sahadan Panter Şutunu çekti. Şut aynı Kaplan Şutu gibi hızlıydı ve ani aldığı falso ile hedefini ıskalamıyordu. Top ağları delmişti. "Gövde gösteriniz bittiyse icraata geçin."

Maç santra ile devam ettiğinde Sunny tüm odağını Hyuga ve topa vermişti. Kaplan Şutunu nasıl durduracağını düşünüyordu bu sırada. Hyuga topu kontrol ettiğinde Sunny topu çalmak için ayaklandı. Bu maçta çok fazla gol atamayacağını biliyordu. Panter Şutunu tekrar çekerse tutma olasılığı yüksekti. Hyuga ile karşı karşıya kalmışlardı. Japonya'nın en iyi iki santraforu karşı karşıya.

Sunny bu sakat ayakla Hyuga'dan top çalamazdı ama arkasındaki Ishizaki çalabilirdi. Biraz yana kaydı ve Ishizaki topu aldı. Topu Sunny'e bıraktıktan sonra Sunny ilerdeki Kisugi'ye pas attı. Taki Kisugi ve Izawa ilerlerken Sunny arkalarından geliyordu. Fakat topu kaybetmişlerdi. Orta sahadaki Sunny Hyuga ile karşı karşıyaydı ve diğerleri de gelmişti. Onlar buradaysa kale önü boş.

Kaptan Tsubasa: Kız KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin