6. Bölüm

647 54 13
                                    

Takımlar sırayla sahaya çıkıyordu. Sunny takımı ile sahaya çıkarken üzerindeki bakışları hissetmişti. "Neden bana hayalet görmüş gibi bakıyorlar?" diye sordu Sunny. "Uzun zaman sonra ilk defa bir kız oyuncu görüyorlar da ondan." dedi yanındaki Kisugi. "Yine de tuhaf hissettiriyor."

Kaderin bir cilvesidir ki Nankatsu takımı ilk maçını şampiyonluğun bir diğer ismi olan Meiwa takımı ile yapacaktı.

Maç öncesi son antrenmanda koç takımdaki herkesin gerçek gücünü göstermesini istediğinde Sunny bunca zamandır çalıştığı teknikleri ve şutları artık takıma gösterebileceğinin farkındaydı. Koç herkese sırayla şut çektiriyordu. Sıra Sunny'e geldiğinde oldukça sert ve hızlı bir şut çekmişti. Top o kadar hızlı gitmişti ki koç bile zor görmüştü topu. "Oldukça iyi Sunny. Sıradaki"

Bu maça oldukça fazla insan geliyordu çünkü herkes maçın en az final maçı kadar önemli olduğunun bilincindeydi. Grup maçları birçok sahada aynı anda oynanıyordu fakat bu yıl seyircilerin çoğu Nankatsu Meiwa maçını izlemeye gelmişti.

Sunny ve takım ise bu kadar kalabalığa inanmaz gözlerle bakıyordu. "Hey Misaki iyi şanslar." Bu sesi sadece Misaki değil Sunny'de duymuştu. "Biz sana tezahürat yapacağız."

"Teşekkürler Matsuyama. Size de iyi şanslar dilerim." dedi Misaki. "Tsubasa, Sunny iyi şanslar dilerim." diye bağırdı Yayoi. Bu sırada yanındaki Misugi konuştu. "Bu maç benim için çok önemli. En büyük rakibimin kim olduğunu öğreneceğim."

Bu maç sadece Misugi için değil diğer bütün iyi yarışmacılar için önemliydi. Bu sırada Meiwa takımı sahaya çıktı. "Epeydir görüşmüyorduk Nankatsu." Hyuga...

Maç başlıyordu ve Sunny oldukça gergin bir şekilde düdüğü bekliyordu. Bu sırada ise maç spikeri oyuncuları anlatıyordu. En son kendi adını duyduğunda onu dinledi. "Yaklaşık 10 yıl sonra ilk defa ulusal şampiyonada bir kız oyuncu var. Sunny Ozora Nankatsu takımının forvetlerinden."

Tamam Sunny'nin gerginliği bununla daha çok artmıştı fakat derin nefesler alarak kendini sakinleştiriyordu. Roberto ona maçta sakin olmanın en önemli şey olduğunu söylemişti. Sakin olduktan sonra her şey zaten hallolur demişti. Düdük çaldığında maç Tsubasa'nın vuruşu ile başlamıştı. Top Sunny'deydi ve Sunny hızlıca ilerliyordu Hyuga ise oldukça rahat bir şekilde Sunny'i bekliyordu. Beni fazla hafife alıyorsun Hyuga.

Sunny ve Hyuga karşılaştıklarında Sunny topu ileriye paslamış ve Hyuga'yı geçerek kendi pasını yakalamıştı. Bu sırada ise Meiwa takımı ve ne yalan söyleyeyim Nankatsu takımı şaşkınlıkla bakıyordu. Sunny ise tek amacı gol atmak olduğu için odaklanış bir şekilde kaleye ilerliyor ve bütün savunma oyuncularını tek tek geçiyordu. En son kaleci ile karşı karşıya kaldıklarında sırıttı. Topa bütün gücüyle vurdu ve GOL! İlk golü Nankatsu'nun kız oyuncusu Sunny Ozora atmış oldu. Sana söz verdim Wakabayashi ve ne olursa olsun bu sözü tutacağım.

Hyuga neler olduğunu anlayamadan Sunny bir gol atmıştı bile. Bu kız tahminimden çok daha iyi.

Maç Meiwa'nın vuruşu ile devam etti. Hyuga topla birlikte ilerlerken karşısına Tsubasa çıktı. İkisi de topa hamle yaptığında top havalandı ve topu Izawa aldı. Bu sırada ikisinin de ayağı uyuşmuştu. "Sunny sende." Topu biraz önce alan Taki Sunny'e paslamıştı fakat Sawada pası bölmüştü. "Olamaz" Sunny hemen Sawada'nın peşine takılmıştı. Kayarak müdahale etse de Sawada Sunny'i geçmişti. Orta sahayı geçtikten ve Nankatsu sahasına girdikten sonra Misaki ile karşılaşmış ve topu kaptırmıştı. Misaki oldukça hızlı bir şekilde Meiwa yarı sahasına girmişti. Önüne çıkan savunma oyuncularını gördüğünde ileri çıkmış olan Tsubasa'ya pas verdi. Tsubasa ise bu pasla birlikte mükemmel bir gol attı.

Kaptan Tsubasa: Kız KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin