ΕΊΚΟΣΙ ΠΈΝΤΕ

163 23 47
                                    

Song: i don't wanna watch the world end with someone else - Clinton Kane

Η Άριελ κοπάνησε την πόρτα πίσω της και ακούμπησε την πλάτη της πάνω της

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η Άριελ κοπάνησε την πόρτα πίσω της και ακούμπησε την πλάτη της πάνω της. Δεν σταμάτησε ούτε μία στιγμή να κοιτάει το βιβλίο που κρατούσε. Το όνομα της* αναγραφόταν με πλάγια γράμματα πάνω από ένα βάζο με μαραμένα κόκκινα τριαντάφυλλα.

Τι το ήθελε ο Νίκολας αυτό το βιβλίο; Τι περίμενε ότι θα έβρισκε εκεί μέσα; Τον λόγο για τον οποίο δεν του μιλούσε; Τον λόγο για τον οποίο ήταν αυτή που ήταν; Γιατί δεν ρωτούσε την ίδια;

Γιατί δεν θα του απαντούσε.

Η σκέψη αυτή την σταμάτησε και την έκανε να τρίψει το μέτωπό της εξαντλημένη. Είχε καταντήσει υστερική. Υπερανέλυε κάθε κίνησή του λες και κρεμόταν η ζωή της από αυτό. Ήταν κουρασμένη. Δεν ήξερε τι ήθελε, ποτέ δεν ήξερε. Ποτέ δεν θα μάθαινε. Και έφταιγε μόνο η ίδια.

Κάθε λάθος μου, είναι δικό μου. Και οι συνέπειες του δικές μου είναι. Και τα λάθη των λαθών μου μόνο σε εμένα ανήκουν. Μόνο εμένα πρέπει να κατηγορώ για αυτά.

Άνοιξε το βιβλίο στην πρώτη σελίδα με μία γενναία κίνηση. "Μεταφορές".

"Είμαι ένας γρίφος με εννέα συλλαβές..." διάβασε ψιθυριστά.

Όχι όχι, δεν ήταν αυτό. Απότομα γύρισε στην επόμενη σελίδα. "Ο Κολοσσός".

πατέρα, από μόνος σου,
είσαι τόσο οδυνηρός και ιστορικός όσο η Ρωμαϊκή Αγορά" τα μάτια της σκάλωσαν στις λέξεις.

Συνοφρυωμένη και με ένα σφίξιμο στην καρδιά γύρισε την σελίδα. Ο ήχος ακουγόταν απότομος, σαν ένα πουλί που κοπανούσε με δύναμη τα φτερά του παλεύοντας να πετάξει. Και το φτερούγισμα του ανέβαζε έναν λυγμό στον λαιμό της, πνίγοντας την.

"Μία ζωή". Όχι. "Καθρέφτης". Όχι. "Μπαμπάς".

"Μπαμπά, έπρεπε να σε σκοτώσω. Πέθανες πριν προλάβω. Βαρύς σαν μάρμαρο, ένας σάκος γεμάτος από Θεό..." η Άριελ δάκρυσε.

Problems in ParadiseWhere stories live. Discover now