ΈΝΤΕΚΑ

127 26 33
                                    

Song: Dancing on my own - Calum Scott

Song: Dancing on my own - Calum Scott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Δεν... δεν γίνεται να κάνεις ακριβώς ίδια την φωνή" κατάφερε να πει η Άριελ, καθώς γελούσε τόσο πολύ που την πονούσε η κοιλιά της.

"Δεν καταλαβαίνω σε τι πράγμα αναφέρεσαι" συνέχισε ο Νίκολας να μιμείται την Έλι και προσποιήθηκε ότι τίναξε τα μαλλιά του.

"Πες το... πες το πάλι!" τον παρακάλεσε σφίγγοντας ασυναίσθητα το μπράτσο του.

Η Άριελ είχε, για ακόμα μία φορά, μία αίσθηση deja vu και όταν το χέρι του άγγιξε το δικό της -κατά λάθος ή όχι- ένιωσε το βάρος της περούκας στο κεφάλι της και τον κορσέ να σφίγγει τα πνευμόνια της.

Μπορώ να έχω αυτόν τον χορό;

Ο Νίκολας γέλασε και εκείνος πριν μιλήσει. "Να προσέχεις τις παρέες σου, γλυκιά μου", είπε με ψηλή φωνή, σαν κάποιος να του κρατούσε την μύτη και η Άριελ έσκασε στα γέλια.

"Νομίζω ότι άνετα θα μπορούσες να παίξεις την Ρετζίνα Τζορτζ"

"Λες αν βάλω ξανθιές τρέσες να με πάρουν στην τρίτη ταινία;"

Η Άλεξ κατέβαινε τρέχοντας τις σκάλες και αναπήδησε τρομάζοντας, όταν παραλίγο να πέσει πάνω τους.

"Θεέ μου εδώ είσαι! Επιτέλους!"φώναξε η Άλεξ, τόσο δυνατά που ακούστηκε η ηχώ της σε όλο τον χώρο.

Το χαμόγελο έσβησε απότομα από το πρόσωπό της Άριελ. Τόσην ώρα ήταν σαν να βρισκόταν κάπου αλλού - χωρίς τύψεις και καβγάδες και θυμωμένους γονείς. Αλλά η φωνή της Άλεξ την επανέφερε στην πραγματικότητα. Μα τι κάνεις; Χαμήλωσε το βλέμμα της και τράβηξε απότομα το χέρι της από το μπράτσο του Νίκολας.

Πολλά παιδιά που κυκλοφορούσαν στους διαδρόμους προς και από τα δωμάτια, την αυλή ή την βιβλιοθήκη γύρισαν να τους κοιτάξουν και η Άριελ ανταπέδωσε το βλέμμα σε μερικούς. Η παύση διήρκεσε μόνο μία στιγμή, αφού όλοι επέστρεψαν στις δικές τους συζητήσεις, προκαλώντας ένα ευχάριστο βουητό που γέμιζε τον κατά τα άλλα νεκρό χώρο. Πριν που περπατούσαν με τον Νίκολας, 

Problems in ParadiseWhere stories live. Discover now