Niall
Pátek. Milovaný pátek nadevše. V neděli mě čekají narozeniny, ale teď je pátek. Vztal jsem na zazvonění budíku a snažil se vzbudit Liama. Něco pořád kňučel, ale nakonec se mi podařilo toho lenocha vytáhnout ven. Jeho rozčepýřený vlasy. mu padaly do obličeje, měl unavenou tvář a jeho úplé triko mu obnažovalo celou jeho vypracovanou hruď.
Liam je... Tak neskutečně sexy. Já nepochybuji o tom, že k němu cítím víc, než přátelství. Když jsem si ho prohlížel značnou dobu, všiml jsem si jeho výrazu a sklopil oči. Červená se mi linula do obličeje a Liam se ušklíbl. Byl jsem mu vděčný když to nijak zvlášť nekomentoval a šel jsem do koupelny. Naházel jsem do sebe s Liamem muesly s mlíkem a zapil to kafem.
Vzal jsem si batoh a než se stihli Maura s Bobbym probudit jsme byli s Liamem pryč. Přicházeli jsme jako obvykle k autobusové zastávce, kde už jako obvykle čekal Zayn, Louis a Harry. ,,Niallere, Payno!" zakřičel Zayn a my už na ně z dálky mávali. ,,Ahoj!!" křičeli jsme na zpět. Při čekání jsme začali rozebírat novou debatu.
,,Lidi, já už to doma nezvládnu." polkl Louis a my s Liamem a Zaynem jsme na něj hodili překvapený výraz. ,,Rodiče přišli na to že jsme gay.. Dávají mi to sežrat." řekl a sklopil zrak. ,,Nemám to jinak. Nikdo mi neřekne jinak než ubohá buzno." dodal Harry. ,,Proto jsme se rozhodli držet náš vztah v tajnosti." dodal Louis a povzdechl si. ,,Chápu jak jsi to měl těžké, když se to dozvěděli tvoji rodiče.." polkl Harry směrem ke mně a ostatní na to jen smutně přihlíželi.
Ten fakt, že jsem bisexuál, nebo alespoň vím že jsem na kluky, ovšem, líbí se mi i holky, byl pro Mauru s Bobbym nepochopitelný. Vyčítali mi to, jak kdybych za to snad mohl a já opravdu cítil vinu. Byl to taky jeden z důvodů, proč mě tak nesnášeli.
Nemohl jsem nezpozorovat překvapený Liamův výraz. ,,Ty jseš na kluky? Nikdy jsi o tom nic neříkal.." zašeptal vyjeveně, když jsme zaplatili jízdenku a sedli si na sedadla Liam.
,,Nebylo.. Nepřišla prostě příležitost."odsekl jsem rychle a potichu, aby to nikdo jiný neslyšel. Pak jsem si sedl na sedačku a začal mluvit Zayn. ,,Rodiče mi pořád dávají nějaké tresty. Po narození Safaai se změnili. Strašně moc. Za chvíli mi možná zakážou i dýchat-" zanaříkal Zayn a my na něj hodili překvapený výraz.
,,Cože?! To snad ne! Vždyť jsi měl s rodiči vždy skvělý vztahy, ne?" otevřel jsem dokořán pusu. ,,Měl.. " povzdechl si. ,,Přál bych si být od toho všeho konečně volný."povzdechl si Zayn. Musel jsem mu dát za pravdu. Přesně tyto slova už mi několikrát také vyšli z úst. ,,Já též.." dodal jsem. ,,Taky." vydechl Louis a Harry najednou. Koukli jsme na Liama. ,,Přesně." zkousl si ret a polkl.
,,Vypadá to, že všichni chceme jeden směr.." zachechtl se Zayn. ,,To jo.." odvětil jsem. ,,Jeden směr... One Direction.." zapřemýšlel na hlas Harry. ,,To je ono! Budeme se jmenovat One Direction! Vždyť je to jasný! A natřeme to těm debilům! Napíšeme nové písničky, a začneme koncertovat na školních akcích, já to úplně vidím!!" zasnil se Harry a já jen znovu otevřel pusu. To byl opravdu dokonalý plán.
,,To je... Dokonalý Harry." vydechli jsme skoro všichni najednou a Harry se uchcechtl. ,,Jo, to mi připomnělo.." odkašlal si Liam.
,,Já jsem... včera složil novou písničku." poškrabal se ve vlasech Liam. Jen jsem znovu a opět otevřel pusu dokořán. ,,Cože, fakt?" zalapali jsme po dechu. ,,Jo." usmál se. ,,Já taky jednu.. spíš část, něco mi tam nesedí.." ozval se Louis. ,,Tak to je jasný. Musíme to dneska dodělat a pak předvést úče. Takže dneska o odpoledce v kumbálu?" zeptal jsem se kluků a oni souhlasně zakývali hlavou.Vystoupili jsme a já s Liamem hnal k nasim skříňkám. Odhodili jsme tam věci a šli do laborek. Dneska to bude ještě zajímavé...
☯︎☯︎
Ahojkyy, zdravím vás u nové kapči této fikce, děkuju všem co to čtou💕. Co na to říkáte, jak myslíte, že to bude dál? 🥰😚😻🤩
ČTEŠ
Finally Free// Niam Horayne
FanficMůj život je jako list. List ve větru, se kterým si každý jen tak háže.. Každý chce, aby ten list byl nejlepší, nejkrásnější, přičemž se list doopravdy pomalu, ale jistě láme, schne, a není takový, jaký ho ostatní chtějí mít. Moje rodina nemá takové...