XX.

1K 48 7
                                    

,, Ani to nezkoušej, protože já tě do hlavy nepustím!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Ani to nezkoušej, protože já tě do hlavy nepustím!"


Hayley a Esme si povídaly, když je přerušil Emmettův smích. Ještě dřív, než se Hayley stihla otočit, Jasper se posadil vedle ní a jednu ruku jí dal okolo ramen.

,,Doufám, že tě Esme moc nemučila." Špitnul jí do ucha, ale všichni to slyšeli. Esme se na Jaspera trochu zamračila. ,,Ne, vlastně jsem ráda, že jsme si mohli popovídat." Zašeptala na zpět i když věděla, že jí všichni slyšeli.

,,Takže mě budeš kázat, ale sám sis jí pustil k tělu a dokonce jí přitáhneš k nám domů." Ozve se od schodů ledový hlas, který Hayley slyšela snad jen jednou. S nepříjemným pocitem se Hayley otočila a i přes to, že jeho hlas poznala, byla překvapená, když uviděla Edwarda.

,,Hleď si svého, Edwarde!" Zavrčel Jasper. ,,Tak proč jsi mi ještě před chvílí dával kázání o tom, že se mám držet dál od její sestry?!" ,,Drž hubu, Edwarde!" Zařval po něm Jasper, jenže mu nedošlo, že ještě pořád u sebe drží Hayley.

Hayley se lekla, když Jasper zařval na Edwarda, ale to nebylo jediné. Jasper jí sevřel rameno tak pevně, až bylo slyšet lehké prasknutí. Hayley sykla bolestí a všichni na ní přesměrovali pozornost. Jasper jí okamžitě pustil a zvedl se z pohovky. Během vteřiny se vedle Hayley posadil Carlisle.

,,Můžeš s tou rukou pohnout?" Zeptal se starostlivě a začal jí opatrně kontrolovat ruku. Hayley nic neřekla, jen tiše sledovala Carlislea. ,,Pojď, v pracovně se ti na to podívám." Řekl Carlisle jednoduše a pomohl Hayley vstát.

Carlisle vzal Hayley do jeho pracovny a tam jí pořádně zkontroloval. Celou dobu byli oba dva zticha a Hayley to začínalo být nepříjemné. Nesnášela doktory, nemocnice a další věci s tím spojené.

,,Je to jen pohmožděné, ale být tebou, dával bych na to rameno pozor." Prolomil Carlisle to příšerné ticho. Hayley kývla na souhlas, ale nic neřekla. Byla překvapená z toho, že je Edward zpět z toho, jak byl Carlisle starostlivý a především z Jasperovi reakce.

,,Nebuď na něj naštvaná, nechtěl ti ublížit." ,,Cože?" Hayley se na Carlislea nechápavě podívala. Proč by se na Jaspera měla zlobit? Vždyť ona věděla, že jí nechtěl ublížit a že to byla nehoda.

,,Už takhle ze sebe dělá mučedníka." Řekl Carlisle smutně. ,,Já se na něj ale nezlobím. Byla to jen nehoda." ,,Nehoda, která se nemusela stát a nebýt Edwarda, nestala by se." Ozval se Jasperův hlas od dveří. Carlisle k němu přešel a položil mu ruku na rameno. ,,Jistě za to není pyšný." Řekl a odešel ze své pracovny.

Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)Kde žijí příběhy. Začni objevovat