,,Toby..... Já..... Já....."
Hayley se v noci špatně spalo. Pořád se převalovala a zdály se jí divné sny.
Ten nejdivnější/nejhorší byl ten, ve kterém byli Jasper a Paul. Jenomže Jasper vypadal jako divoká šelma. Jeho oči už nebyli zlaté, ale karmínově rudé a Paul..... Na místě kde před chvílí stál, se teď tyčil obrovský tmavě hnědošedý vlk.
Hayley si všimla, že stojí uprostřed nějaké louky. Jasper stál na levé straně od Hayley a obrovský vlk byl napravo.
Vlk ze sebe při pohledu na Jaspera vydal příšerný hrdelní zvuk. Z Jasperovi hrudi, vyšel podobný zvuk. Hayley došlo, že to je vrčení.
Hayley cítila obrovské napětí, které na louce panovalo. Začala jí naskakovat husí kůže.
V tu chvíli se ozval další hrdelní zvuk, který byl podobný tomu prvnímu. Hayley se otočila na vlka a zjistila, že už tam stojí dva a z lesa vycházeli další tři.
Ten co už stál na louce, byl ze všech nejmenší a jeho srst byla pískově hnědá a upřeně sledoval každý krok, který Hayley udělala. I přesto že jí to přišlo šílené, udělala krok směrem k vlkům.
Ozvalo se další zavrčení, ale tohle nepatřilo ani jednomu z vlků. Byl to Jasper.
Hayley se více zaměřila na vlky. Definitivně usoudila, že jich je pět.
Hayley s jistotou poznala dva vlky, toho o kterém stoprocentně věděla, že je to Paul. Byl třetí nejvyšší. První byl černý, ten byl teprve obrovský.
I toho Hayley poznala, byl to Sam.
U světle šedého vlka menšího vzrůstu, by dala ruku do ohně za to, že je to Leah.
Ten nejmenší pískově hnědý vlk, vrtal Hayley hlavou, ale potom jí to došlo. Byl to Seth. Ale kdo mohl být ten druhý největší?
Byl rezavě hnědý a stál po levém boku černého vlka, Sama. Hayley chvíli přemýšlela a potom na to kápla.
Ten rezavě hnědý vlk, byl Jake.
Vlci synchronizovaně zavrčeli. Hayley se k nim otočila zády a stála tváří v tvář Jasperovi.
Z ničeho nic se Jasper i vlci rozběhli proti sobě. Hayley stála přímo mezi nimi, chtěla se hnout, utéct někam pryč. Ale nemohla se pohnout, byla jako přitavená. A vlci i Jasper se pořád přibližovali, už byli u Hayley a v tu chvíli.....
ČTEŠ
Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)
Fiksi PenggemarHayley je dívka, která nepřemýšlí nad budoucností. Žije přítomností a na minulost se moc neohlíží. Lidé si o ní často myslí, že je povrchní a sobecká, nezajímají jí názory ostatních a dělá jen to, co si usmyslí. Ale uvnitř má Hayley srdce ze zlata...