,,Jsme dvojčata, tak co myslíš?"
💙✳️💙
Hayley se tiskla k Jasperovi a snažila se vzpamatovat z toho, že jí málem rozdrtila Tylerova dodávka. Jenže ještě dřív, než to rozdýchala, vzpomněla si, že tam nebyla sama.
,,Bello!" Hayley se okamžitě odtrhla od Jaspera a otočila se k místu, kde Bellu viděla naposledy.
Díky bohu, Bella byla v pořádku - nebo tak alespoň vypadala. Během deseti vteřin se okolo nich sešli snad všichni lidi z parkoviště.
Angela a Hayley Belle pomohly zpět na nohy a v tu chvíli - když jí zvedaly ze země, si Hayley všimla velké promáčkliny na straně Tylerovi dodávky.
Hayley si myslela, že jí zachránil Jasper, ale když se na něj otočila, došlo jí, že Jasper to nebyl.
Když se podívala na zbytek Cullenových, začala se jí vařit krev v žilách. Byli tam všichni, až na něj. To on zachránil Bellu.
Mike zavolal sanitku, která po chvíli přijela a vzala Bellu, Tylera a i Hayley do nemocnice.
Hayley se to vůbec nelíbilo. Proč vzali i jí, vždyť se jí nic nestalo.
Tylerovi hned začali ošetřovat ránu na hlavě a Hayley s Bellou si na starost vzala jedna ze zdravotních sester.
,,Bello, Hayley, jste celé?" Zeptal se Charlie svých dcer a potom se podíval na Tylera. ,,S tebou si ještě promluvím." Řekl přísně a ukázal na něj prstem.
,,Jste celé?" Zeptal se ještě jednou. ,,Jo, dobrý tati, v klidu." Odpověděla Bella i za Hayley.
,,Promiňte mi to. Snažil jsem se zastavit." Omlouval se Tyler. ,,My víme, v poho." Uklidňovala ho Hayley. ,,Ne. Tohle není v pohodě." Odsekl Charlie naštvaně a díval se při tom na Tylera. ,,On za to nemohl." Přidala se Bella. ,,Málem vás zabil. Chápete to?" Nedal se Charlie. ,,Jo, ale nezabil, takže...." Pokračovala Hayley, ale Charlie jí přerušil.
,,S řidičákem se rozluč." Řekl nakonec Tylerovi, než dovnitř vešel doktor.
,,Prý tu jsou šerifovi dcery." Řekl s úsměvem. ,,Doktore Cullene." Řekl Charlie o něco klidněji. ,,Carlisle." Pozdravila Hayley jednoduše. ,,Ahoj Charlie, Hayley." Pozdravil je nazpět a postavil se před dvojčata.
,,Já se toho ujmu." Řekl sestřičce a vzal si od ní papíry. Carlisle si je rychle přečetl a pak vyslovil jméno jedné ze sester.
,,Isabella." O Hayley se ani nezmínil, za což mu byla vděčná. ,,Bella." Opravila ho. ,,No, Bello, zdá se, že jsi měla štěstí. Jak ti je?" ,,Dobře." Odpověděla Bella jednoduše. ,,A co ty Hayley?" ,,No, já jsem té dodávce v cestě nestála, takže asi tak." Hayley moc dobře věděla, proč tam Carlisle přišel. Je naprosto jasné, že ho tam poslal Jasper.
ČTEŠ
Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)
FanfictionHayley je dívka, která nepřemýšlí nad budoucností. Žije přítomností a na minulost se moc neohlíží. Lidé si o ní často myslí, že je povrchní a sobecká, nezajímají jí názory ostatních a dělá jen to, co si usmyslí. Ale uvnitř má Hayley srdce ze zlata...