IV.

1.2K 49 1
                                    

,,Já a Jessica nebudeme kamarádky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Já a Jessica nebudeme kamarádky."

Hayley celou biologii pozorovala blonďatou dívku, co seděla ve třetí lavici úplně sama. Když zazvonilo, vyrušil jí něčí hlas.

,,Ehm..... Jsi v pořádku?" Řekl zvonivý hlásek. Hayley se rychle otočila za hlasem. Vedle ní stála hnědovlasá dívka menšího vzrůstu a jak jinak, i tato dívka měla zlatě zbarvené oči. Dnes už třetí člověk. Pomyslela si Hayley.

,,Haló." Hnědovláska zamávala Hayley rukou před nosem. ,,Co?" Hayley nevěděla, co se děje. ,,Ptala jsem se, jestli jsi v pořádku." Pronesla dívka. ,,Ehm..... Jo. Jo, jsem." ,,Fajn." Dívka se chystala k odchodu. ,,Počkej!" Dívka se otočila na Hayley. ,,Jak dlouho jsi tu byla?" ,,Celou hodinu." Řekla hnědovláska a trochu se zasmála. Měla tak zvonivý hlásek, jako víla. Hayley se zarazila. ,,To nic, jsem zvyklá na to, že mě lidé ignorují. Jinak, jsem Alice." ,,Omlouvám se ti, Alice." Řekla Hayley a pousmála se na Alici. ,,Jsem Hayley." Dodala, když společně s Alicí opustila třídu. ,,Já vím." Pousmála se Alice.

,,Opravdu se omlouvám, že jsem tě ignorovala. Já jsem....." ,,Pozorovala mou sestru Rosalie." Dokončila Alice. ,,Cože?" Hayley se zmateně otočila na Alici. ,,Viděla jsem to. No co, dnes jsi už potkala jednoho mého sourozence." Pronesla Alice. Hayley to nepochopila. ,,Tobyho." Řekla Alice po chvíli. ,,Viděla jsem to." Dodala. ,,Jak jako viděla?" Zeptala se Hayley, však do prázdna. Alice prostě zmizela. Byla tak tichá, že jí Hayley neslyšela odcházet.

Hayley i Bella měly tělocvik a tak se dvojčata potkala v šatně.

Když vešly do tělocvičny, trenér jim oznámil, že budou hrát volejbal. Jeden z mála sportů, který Hayley nešel. Nebyla zrovna sportovec, ale se vším si dokázala poradit, tedy skoro se vším. Volejbal byl její slabá stránka. No a o Belle nemluvě, ta byla, jak Hayley říkala "kopyto" úplně na všechno. A sporty nebyli výjimkou.

Hayley byla šokovaná, hra jí šla lépe, než kdykoliv jindy. To samé se však nedalo říct o Belle. Když na ní letěl míč, snažila se ho odrazit, jenže ho poslala úplně jiným směrem a zasáhl blonďatého chlapce do hlavy.

Bella šla okamžitě za ním a Hayley jí následovala se smíchem.

,,Promiň, říkala jsem jim, aby mě nenechávali hrát." Mezi tím co se Bella omlouvala, se Hayley trošku uklidnila. ,,Ne, ne, to je dobrý. Vy jste Isabella a Abigail Swanovi, že?" Zeptal se chlapec dvojčat. ,,Bella a Hayley." Řekla Bella za obě dívky.

Bella dávala přednost zkrácenině, no a u Hayley je to trochu složitější.

,,Já jsem Mike." Řekl chlapec a usmál se na Bellu. Zřejmě byl trochu nervózní, Hayley to poznala podle jeho postoje.

Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)Kde žijí příběhy. Začni objevovat