,,Ale no tak. Moc dobře vím, že tě to nebolelo."
Hayley si dala rychlou sprchu a udělala ranní hygienu, potom se vrátila do pokoje. Posadila se ke kosmetickému stolku a vysušila si vlasy, rozhodla se, že s nimi nebude dělat nic víc. Udělala si řasy a nanesla světlý lesk na rty.
Ze skříně si vyndala obyčejné bílé tílko, bílý svetr, světle modré džíny s roztrhanými koleny, hnědé boty na podpatku a černý pásek se zlatou přezkou. Ze stolu si vzala své brýle a ze šuplíku u kosmetického stolku si vzala stříbrné kruhové náušnice a zlatý náhrdelník s půlměsícem a černým krystalem.
Hayley si ještě rychle přečesala vlasy, vzala si svůj batoh a šla do kuchyně. U stolu seděla Bella a v obýváku na gauči seděl Charlie. ,,Dobré ráno všem." Řekla Hayley vesele. ,,Ahoj." Řekla Bella a zvedla hlavu od stolu. ,,Ahoj, Ley." Pozdravil Charlie, ale pořád se díval na televizi. ,,Ty dneska nejdeš do práce?" Zeptala se Hayley udiveně. ,,Ne, dnes mám volno, s Harrym jedeme na ryby o den dřív, protože zítra pomáhá u Emily." ,,A co se stalo u Emily?" Zeptala se Bella, když se Hayley posadila ke stolu. ,,Nevím. Prý ho tam potřebují, neptal jsem se." Hayley bylo jasné, že jde o nového vlkodlaka. Doufám, že nejde o Setha. Pomyslela si Hayley.
Po chvíli se ozvalo troubení. Všichni tři se podívali k oknu v kuchyni, Hayley se zvedla a přešla k němu. Před domem stál stříbrný Mercedes Benz E a u něj Jasper.
Hayley nevěřila vlastním očím, přijel pro ni. ,,Páni!" ,,Co je?" Zeptal se Charlie, který se najednou zjevil vedle Hayley. ,,Co? Já něco říkala?" Hayley se postavila před Charlieho a snažila se mu zabránit ve výhledu. ,,Hayley no tak, nech mě podívat se." Řekl Charlie a odsunul ji na stranu.
Když Charlie obrátil svůj pohled zpět k Hayley, naštvaně si odfrkl. ,,Takže, to je ten kluk ze včera?" ,,Já, no....." Hayley totálně znervózněla. Zachránilo jí další zatroubení a její sestra. ,,Hayley, měla by jsi jít." Řekla Bella a podala své sestře batoh. Hayley si ho vzala a šla ke dveřím, ale Charlie ji zastavil. ,,I tohle by máma dovolila, Ley?" ,,No, s Willem jsem párkrát jela do školy, takže ano." ,,Fajn, ale odpoledne zajeď za Sethem." Řekl Charlie rozhodně. ,,Tak fajn. Zatím se mějte." Řekla Hayley a kývla na svou sestru, potom za sebou zavřela dveře a byla připravená.
,,Takže, tohle je tvé auto?" Zeptala se Hayley a Jasper se trochu zasmál. ,,Dobré ráno, také vás zase rád vidím, madam a ano, toto je mé." Hayley se zasmála. ,,Víš ty co? Na to oslovení jsem si už v celku zvykla a také se mi začíná zamlouvat." Přiznala Hayley. ,,Tak to jsem rád, madam." ,,Takže..... Mám jet do školy s tebou, nebo jsi mi chtěl ukázat auto a jet?" ,,No, vlastně jsem doufal, že přijmete mou nabídku a pojedete se mnou, madam." ,,Nabídka se přijímá." Řekla Hayley a oba dva se pousmáli.
ČTEŠ
Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)
FanfictionHayley je dívka, která nepřemýšlí nad budoucností. Žije přítomností a na minulost se moc neohlíží. Lidé si o ní často myslí, že je povrchní a sobecká, nezajímají jí názory ostatních a dělá jen to, co si usmyslí. Ale uvnitř má Hayley srdce ze zlata...