XIII.

1.1K 49 8
                                    

,,Myslím, že se pozvracím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Myslím, že se pozvracím."

,,Kdy to začalo?" ,,V neděli." Řekl Harry nevýrazně. ,,Počkej. Je pátek." Začala Hayley nervózně. ,,Sam ji našel v úterý." Řekl Harry nevýrazně, chvíli mezi nimi panovalo ticho. ,,Přišlo to velmi rychle." Hayley se na něj otočila. ,,Quileutové potřebují ochranu." Dodal. ,,Proč?" ,,Něco se chystá. Sám to cítím." Hayley by si s Harrym povídala dál, ale bohužel ji zahlédl Paul. ,,Hayley!" Hayley se velmi neochotně otočila a spatřila Paula, jak spěchá jejich směrem. ,,Ráda bych si dál povídala, Harry, ale povinnost volá." Řekla Hayley s falešným úsměvem.

Hayley se rozloučila s Harrym a šla k Paulovi. ,,Ahoj, Hayley." Pozdravil trochu zadýchaně. ,,Zpomal rychlíku." ,,To nic, jen jsem si odvykl běhat po dvou a navíc pomalu, abych nepoutal pozornost." Řekl Paul s úsměvem. Hayley ale neměla moc dobrou náladu a tohle okecávání jí nebavilo. ,,Co jsi to včera potřeboval, Paule?" Paul se přestal usmívat. ,,Chtěl jsem s tebou mluvit, kvůli tomu Cullenovic klukovi." ,,Ten kluk má jméno." Řekla nevrle Hayley. ,,Navíc, jeho příjmení není Cullen." Dodala. ,,Tak je to to druhý příjmení." Odsekl Paul.

Hayley už to nemohla vydržet. ,,Jmenuje se Jasper! Jasper Hale!" Vykřikla naštvaně. Paul se napřímil a naštvaně zavrčel. Hayley se trochu zachvěla, jenže když se Paul začal třást, došlo jí, že se bojí náležitě. Začala couvat a nespouštěla z něj oči, moc dobře věděla, že se Paul nedokáže ovládat tak dobře jako ostatní.

Paul začal zrychleně dýchat a zuřivě funěl. Hayley couvla ještě o krok, když se jí noha zamotala do kořenů naplaveného dřeva. Snažila se vytáhnout ji, když už to skoro měla, podjela jí druhá noha a ona spadla na zem. Hayley začala vzlykat a bylo jí jasné, co bude následovat.

Paul se promění moc blízko Hayley a jí postihne stejný osud jako Emily, možná skončí hůř.

V poslední vteřině zaslechla Hayley něčí křik. ,,Same, Paul!" Hayley ten hlas neznala, ale stoprocentně to byla Jade.

Než se Hayley nadála, Sam a Jared chytili Paula za ruce a táhli ho pryč od Hayley. Sam si vyměnil pozici s Leou a šel pomoct Hayley.

,,Jsi v pořádku?" Zeptal se ustaraně. Už jednou ji Paul málem zabil a jeho sebeovládání se od té doby moc nezměnilo. Navíc, Sam moc dobře věděl, jak moc bolí, když ublíží tomu, koho milují. Netrpí jen ten dotyčný, spolu s ním to pociťuje celá smečka.

Hayley mu neodpověděla, pořád se snažila vzpamatovat z toho, co se právě stalo. O chvíli později se u nich objevil Seth s Jacobem. ,,Hayley, Hayley. Jsi v pořádku, co se stalo?" Začal vyšilovat Seth. ,,Uklidni se, nic jí není." ,,Tak hele, Leah a ostatní tě možná poslouchají na slovo jako psi, ale já nejsem žádný štěně!" Naštval se na Sama Seth. ,,Sethe." Vložil se do toho Jake. ,,Nechte těch manželských hádek a radši mi ji pomozte zvednout." Řekla Jade v celku naštvaně.

Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)Kde žijí příběhy. Začni objevovat