XL.

682 30 1
                                    

,,Miluju tě, a to ani smrt nezmění

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Miluju tě, a to ani smrt nezmění. Ani ta, mě od tebe nedokáže dostat dost daleko."

💙✳️💙

Byla to nějaká doba od toho, co se Hayley vrátila z Phoenixu zpět do Forks. Byla v pořádku a nebýt dlahy na pravé noze a ruce, nešlo by ani poznat, že se jí něco stalo. Právě teď seděla před svým kosmetickým stolem a za ní stála Rosalie, která jí pomáhala připravit se na maturitní ples, mezitím co Alice byla vedle v pokoji a pomáhala Belle.

Bella prvně jít nechtěla a Hayley se původně chtěla přichystat sama, ale plány se mění. Bella přijmula Edwardovo pozvání - stejně jako Hayley Jasperovo - a Hayley má jednu ruku mimo provoz.

Rosalie udělala Hayley vlasy, líčení a umělé nehty - věc, kterou Hayley naprosto nenáviděla - tak, aby vše sedělo k šatům, které jí ochotně půjčila spolu se šperky a podpatky.

,,Až na ty dlahy vypadáš úchvatně." Pochválila své dílo Rosalie s úsměvem od ucha k uchu. ,,Jo, to mi povídej." Hayley se zasmála spolu s Rosalie, postavila se, přešla k zrcadlu, které měla na dveřích od šatní skříně a pozorně si prohlédla svůj odraz. Rosalie měla pravdu, vypadala úchvatně.

,,Nevím, jak ti za tohle poděkovat, Rose." ,,Jenoduše, už si znovu nehraj na mrtvýho brouka a neděs tak bráchu k - dejme tomu - smrti." Hayley se lehce uchechtla, ale Rosalie vypadala naprosto vážně.

,,Řekla bych, že si to mám vzít k srdci." Zkoušela žertovat Hayley. ,,Tak podívej." Řekla Rosalie tvrdě. ,,Jsem ráda, že ho konečně někdo dělá šťastným." Přiznala s malým úsměvem. ,,Ale jestli mu tohle uděláš ještě jednou přísahám, že tě osobně nasekám na nudličky." Hayley hlasitě polknula, věděla totiž, že je toho Rosalie opravdu schopná. ,,I když s tebou bych si dala ten čas a práci a nasekala bych tě na kostičky." Dodala po chvíli nepříjemného ticha. ,,Tebe mám totiž ráda." Objasnila Rosalie, ale Hayley to zrovna dvakrát uklidňující nepřišlo.

,,Dobře....." Hayley nevěděla co jiného na to má Rose říct.

,,Jsou tu." Oznámila Rosalie a s dalším širokým úsměvem se podívala na čím dál tím víc nervózní Hayley. ,,Opravdu tam s Emmettem nechceš zajít?" ,,Miluju být středem pozornosti, ale tenhle večer ji celičkou přenechám tobě." Škoda. Pomyslela si Hayley. Nikdy neměla pozornost v lásce, ale od doby, co se na veřejnosti začala ukazovat s Jasperem si na ní už celkem zvykla. To ale neznamená, že jí od teď začne vyhledávat, to v žádném případě.

,,Fajn, takže si to ujasněme." Začala Rosalie a vzala Hayley za ramena tak, že se jí Hayley musela dívat zpříma do očí. ,,Poprask už máme za sebou, takže dneska se od všech krvežíznivých upírů drž laskavě dál." ,,No, víš, Rose-" Začala Hayley, ale Rosalie ji hned utnula. ,,Řkla jsem krvežíznivých, ty pako!" ,,Fajn, fajn, fajn. Chápu! Stačí?" Hayley pochopila, že tohle Rose stačit nebude. ,,Budu se držet dál od krvežíznivých upírů." Řekla Hayley se zdviženou pravou rukou. Jen co to dořekla, byla Rose pryč i se všemi svými věcmi, které si k Hayley do pokoje přinesla.

Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)Kde žijí příběhy. Začni objevovat