XXIII.

849 41 2
                                    

,,Vuoi la stella sulla tua bocca?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Vuoi la stella sulla tua bocca?"

💙✳️💙

A je to tu. Úterý. Den biologické exkurze, na kterou se Hayley ani trochu netěšila. Biologie jí sice šla, ale to neznamená, že jí bavila a měla jí ráda. To teda rozhodně ne.

Hayley se vyhrabala z postele jen proto, že se dnes nemusela učit. Celý den si mohla povídat s Angelou, Alicí, Rose a Jasperem.

Jenže to by nesměla přijít pozdě.

Když se Hayley probudila, jako první se podívala kolik je hodin. K její velké smůle, bylo osm hodin. Tryskem vyrazila z postele a běžela do koupelny. Rychle udělala ranní hygienu a běžela zpět do pokoje. Z šatní skříně začala vyhazovat všemožné kusy oblečení, než našla něco, co by si mohla vzít na sebe.

Nakonec ze skříně vytáhla černé kalhoty, černý pásek, bílý svetr, černou koženou bundu a černé boty na podpatku.

Vlasy si jen rychle rozčesala. Vzala si brýle, peněženku, telefon a rychle zamířila ke dveřím. Z mističky na botníku si vzala klíče a šla k autu.

Do školy dorazila naštěstí v čas. Zaparkovala hned vedle Belliny dodávky.

,,Hayley! Bála jsem se, že to nestihneš." Řekla Bella, když se k ní Hayley připojila.

,,Proč jsi mě nevzbudila?!" Vyjela na ní Hayley okamžitě. Bella se na ní nechápavě podívala. ,,Ani jsem nevěděla, že jsi doma. Tvé auto bylo pryč a Charlie nechal na stole vzkaz, že si Shadowa vzal s sebou do práce. Tudíž jsem k tobě do pokoje ani nešla." Hayley svou sestru u konce však nevnímala. Na druhém konci parkoviště totiž právě zaparkoval Jasper.

Když vystoupil z auta, připojil se ke svým sourozencům. Konkrétně tedy k Alici, Tobymu a Edwardovi.

Hayley chtěla jít za Jasperem, ale cestu jí zatarasil Mike a začal mluvit na Bellu, která ho však ignorovala a dívala se za něj na Edwarda.

,,Jsi hustá! Jsi živá! Vy obě, samozřejmě." Dodal, když si všiml Hayleyna výrazu. ,,Byl to falešný poplach." Řekla Bella bez zájmu. ,,Jo, no. Chci se tě na něco zeptat." Začal Mike nervózně a Hayley už teď mohla s jistotou říct, že chce Bellu pozvat na maturák. Nebyl tak nenápadný, jak si myslel. ,,Jestli bys..... No, je to až za měsíc, ale nešla bys se mnou na maturitní ples?" Hayley už to nebavilo. Chtěla jít za Jasperem a schovat se v jeho náručí. ,,Tak co říkáš?" Zeptal se Mike, ale Bella ho stále nevnímala. Hayley ani nevěděla, proč Mike zatarasil cestu jí a ne její sestře.

,,Na co?" Zeptala se Bella, když se vrátila nohama na zem. ,,Tak šla bys? Na ples? Spolu?" Snažil se beznadějně Mike. ,,Ehm..... No jo. Ples. Ehm, tanec. Já na to moc nejsem." Hayley si byla jistá, že se z téhle kaše Bella sama nedostane a tak se do toho vložila, aby jí pomohla.

Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)Kde žijí příběhy. Začni objevovat