,,Dobře a co to znamená?"
💙✳️💙
Víkend utekl jako voda a Hayley se probudila do mrazivého pondělního rána.
Pořádně se protáhla a pak se podívala z okna. Venku padaly kapky studeného deště. Hayley se do toho deště moc nechtělo - sice déšť milovala, ale dnes by nejradši nevylezla z postele.
Jenže musela do školy. Vstala z postele, vzala si brýle a ještě jednou se protáhla - ale zastavila se, když si uvědomila, co je vlastně za den.
,,Pondělí." Řekla si pro sebe. Teď se jí doopravdy nechtělo nikam chodit. Za ten týden tady, už si zvykla na to, že musí čelit Stefanovi a jeho pohledům. Jenže teď, teď bude muset čelit i Edwardovi a to Hayley štvalo. Sice ho v podstatě vůbec neznala, ale už teď věděla, že rozumná řeč s ním nebude a o vzájemné nenávisti nemluvě.
Hayley si vzala župan a čisté spodní prádlo a zamířila do koupelny. Dala si rychlou sprchu a udělala ranní hygienu, pak se s županem okolo těla a ručníkem na hlavě vrátila zpět do pokoje.
Sedla si ke kosmetickému stolku a vysušila si vlasy, potom přešla ke skříní a začala se v ní přehrabovat. Snažila se najít něco vhodného jak do školy, tak i do toho počasí.
Nakonec si na postel položila černé silonky, dlouhý tmavě zelený rolák a hnědý pásek, k tomu si ještě vzala hnědé kozačky na podpatku.
Když se oblékla, vzala si svůj batoh a zamířila do kuchyně, u schodů se srazila s Bellou.
,,Bože, Hayley promiň." Omlouvala se hned Bella. ,,To nic, ani jedna z nás nedávala pozor." Uklidnila jí Hayley.
,,Co čteš?" Zeptala se, když šla s Bellou po schodech dolů. Bella se trochu zarazila a zvedla hlavu od knihy.
,,Bílé noci." Odpověděla jednoduše. Hayley jen přikývla a pokračovala ve své cestě do kuchyně. ,,Hayley, neříkej mi, že jsi zapomněla." ,,Na co?" Zeptala se Hayley nechápavě, netušila, o čem to Bella mluví. ,,Hayley!" ,,Co?" ,,Vždyť máme na angličtině prezentovat obsah!" Bella začínala být vyděšená, jestli se Charlie dozví, že Hayley dostala F z angličtiny, budou se zase hádat.
,,Jo tohle." Hayley se s úsměvem na tváři a dvěma krajíci chleba na talíři, posadila ke stolu. ,,Já přeci dostala Kytici." ,,A jo." Bella se posadila k Hayley a sebrala jí jeden krajíc chleba. ,,Ruce pryč, zlodějíčku." ,,Je to jen kus chleba, Ley." Bránila se Bella se smíchem.
ČTEŠ
Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)
Hayran KurguHayley je dívka, která nepřemýšlí nad budoucností. Žije přítomností a na minulost se moc neohlíží. Lidé si o ní často myslí, že je povrchní a sobecká, nezajímají jí názory ostatních a dělá jen to, co si usmyslí. Ale uvnitř má Hayley srdce ze zlata...