V.

1.2K 47 1
                                    

,,Jacob mi řekl, abych tě za něj, nakopala do prdele

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jacob mi řekl, abych tě za něj, nakopala do prdele."

Hayley se s Bellou setkala až na parkovišti. Bella neřekla ani slovo, nasedla do dodávky a odjela.

Hayley chtěla jet za ní, ale vyrušilo jí vyzvánění. Hayley se ani nepodívala na jméno volajícího a rovnou to zvedla.

,,Ano?" ,,Hayley? Chtěl jsem se jen zeptat, jestli by jste se sestrou nechtěly zajít někam na večeři?" Ozvalo se z telefonu. ,,Jo, to zní dobře tati. Tak já to řeknu Belle a potkáme se v bistru, ok? ,,Jo, tak se zatím měj." ,,Ahoj tati." Řekla Hayley a zavěsila.

Ještě než nasedla do auta, zavolala Sethovi.

,,Hayley? Co potřebuješ?" ,,Já jenom myslela, no prostě jsem se chtěla zeptat, jestli bych mohla k večeru přijet." ,,Jo, jasně že jo. Rád tě zase uvidím a Leah rozhodně taky." ,,Tak jsme domluvení." ,,Jasně že jsme. Jo a sejdeme se u nás, bude tam i Jake." ,,Dobře, tak se zatím měj." Hayley už nenechala Setha nic říct a zavěsila, protože přes parkoviště procházela sedmičlenná rodina zlatookých.

Cullenovi došli ke svým autům, tam se zastavili a dívali se směrem, kde stála Hayley. Ta však věnovala pozornost jenom jednomu, Jasperovi.

Jasper na Hayley zíral úplně stejně jako při historii. Hayley to nedokázala vydržet, nasedla do svého auta a vydala se směrem k Charlieho domu.

Hayley zaparkovala před domem a první co udělala bylo to, že šla za Bellou.

Hayley zaklepala na dveře. ,,Bello?" ,,Mhm?" To bylo jediné co Hayley slyšela, ale stačilo jí to. Vešla do jejího pokoje.

,,Táta nás zve na večeři do bistra." ,,Jo, to zní super." ,,No tak jo." Hayley už byla na odchodu, když jí Bella zastavila.

,,Hayley počkej." ,,Copak je?" Hayley si všimla, jak je její sestra znepokojená. ,,Já nějak zapáchám, nebo tak něco?" ,,Cože? Co se stalo? Někdo ti snad řekl že smrdíš?" Hayley si byla jistá, že najde toho, kdo jí ublížil a narve mu nohu do krku. ,,Né tak úplně." ,,Tak co se stalo?" Hayley byla zmatená. ,,No na biologii jsem seděla vedle Edwarda a on si celou hodinu zacpával nos a tak divně mě pozoroval." ,,Aha." ,,Cože? Ty mi na to řekneš jenom aha?" Bella byla trochu vytočená.

,,Já jen, že se mi na historii stalo něco podobného s Jasperem." Přiznala Hayley. ,,A všimla jsi si těch jejich očí? Všichni Cullenovy mají....." Bella to nestihla do říct. ,,Zlaté oči." Do řekla za ní Hayley. ,,Jo."

Chvíli mezi dívkami panovalo ticho, Hayley ho nakonec prolomila. ,,Chtěla jsem se tě zeptat, jestli bys po večeři nechtěla jet se mnou do rezervace?" ,,No, ehm.... Je to od tebe moc milé, ale ne. Mám spousty úkolů, takže nebudu mít čas." Hayley věděla, že její sestra řekne přesně něco takového. Ve skutečnosti ani nechtěla, aby s ní Bella jela, musela se totiž poradit s jedním jejím starým..... No, kamarádem se asi moc říct nedalo. Ale čert to vem. ,,Tak fajn." Hayley nenapadlo nic jiného.

Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)Kde žijí příběhy. Začni objevovat