,,Bylo fajn, že jsme si mohli popovídat, aniž by nás někdo poslouchal."
,,Jsi v pořádku, nestalo se ti nic?" Chrlila Alice. ,,Dusíš mě....." Zasípala Hayley. Alice ji okamžitě pustila. ,,Promiň." ,,To nic, jen buď příště opatrnější." Alice si jí pozorně prohlédla od hlavy až k patě. Znovu se zamračila někam do hloubi lesa a potom jen naslouchala.
,,Alice?" Oslovila ji Hayley po chvíli. Alice se na ní otočila a nasadila svůj klasický extra přehnaný úsměv.
,,To nic. Co tady vůbec děláš?" ,,Jdu domů." Odpověděla Hayley jednoduše. ,,Hayley, teď vážně, co tady děláš? A jak to, že jsi v pořádku?" Spustila nanovo Alice.
,,Podle toho, co jsem viděla, by jsi měla ležet v nemocnici s otřesem mozku a bůh ví, s čím dalším." V tu chvíli Hayley zaskočilo, že Jasper ostatním neřekl o tom, že Hayley ví o vlcích.
Co jí na to mám sakra říct? Je jasné, že viděla můj pád a jeho následky, kdyby mě Jade a ostatní nezachránili.
Hayley se znovu a opět topila ve vlastních myšlenkách. ,,To nic, byl to jen neškodný pád. Nic víc." Zalhala Hayley.
Ještě že Alice neumí číst myšlenky, jako Edward a nebo, nemá dar, díky kterému by dokázala rozeznávat pravdu a lež.
,,Já, ale....." Alice si chtěla prosadit svou, ale Hayley jí přerušila. ,,Řekla jsem, že to nic nebylo a navíc, víš, že tvůj dar je subjektivní." Alice se trochu zamračila, ale nakonec uznala, že má Hayley pravdu.
,,Dobře, dobře, ale co tady k sakru děláš?" ,,Jak jsem řekla. Jdu domů." ,,Sama, večer, pěšky, až do Forks?" Ptala se Alice nevěřícně. ,,Volala jsem Belle a tátovi, ale ani jeden mi to nezvedal." Objasňovala Hayley.
,,Svezu tě domů." Řekla Alice po chvilce ticha. ,,To je v pohodě. Menší procházka mě nezabije." Řekla Hayley s úsměvem. ,,Řekla jsem, že tě odvezu. Takže bez protestů!" Alice ukázala na Jeep a pobídla Hayley jeho směrem.
,,Co jsi tam vlastně dělala?" Zeptala se Alice po chvíli tiché jízdy. ,,Mohla bych se tě zeptat na to samé." ,,To je fakt, ale já se ptala první." Alice se letmo podívala na Hayley a trochu se usmála. ,,Po škole jsem ti říkala, že jedu za kamarádem." Začala Hayley. ,,A co s ním?" Zeptala se Alice trochu zmateně. ,,On bydlí v rezervaci." Dokončila Hayley.
Alice se zarazila, to co právě slyšela, se jí vůbec nelíbilo. Její vize jí začínala dávat smysl, ale proč by jim Hayley neřekla, že ví o vlkodlacích?
,,Takže, ten tvůj kamarád bydlí v rezervaci." Ujišťovala se Alice. ,,Přesně tak." Souhlasila Hayley. ,,Vadí to?" Zeptala se, když zahlédla, jak se Alice znechuceně otřásla.
ČTEŠ
Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)
FanfictionHayley je dívka, která nepřemýšlí nad budoucností. Žije přítomností a na minulost se moc neohlíží. Lidé si o ní často myslí, že je povrchní a sobecká, nezajímají jí názory ostatních a dělá jen to, co si usmyslí. Ale uvnitř má Hayley srdce ze zlata...