VII.

1.2K 51 7
                                    

,,A co mi na tom chceš vysvětlovat, hm

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,A co mi na tom chceš vysvětlovat, hm. To že jsi podvodník a lhář?"

Hayley se posadila na volnou židli, která byla mezi Bellou a Angelou. U stolu bylo ticho, ale moc dlouho nevydrželo, díky Jessice. Jak jinak.

,,Takže ty....." ,,Co měla znamenat ta včerejší hodina historie, co Hayley?" Tyler přerušil Jessicu. Hayley se na něj nechápavě podívala. ,,Píchla jsi snad Jaspera Halea tužkou, nebo tak něco?" Zeptal se Tyler s úsměvem. ,,Tylere, laskavě toho nech, nebo....." ,,Nebo co?" Smál se Tyler. ,,Nebo, ti tuhle tu vidličku narvu tak hluboko do krku, že se z toho posereš." Řekla Hayley v celku hrubým hlasem a zamávala mu vidličkou před nosem. Mike a Eric se začali smát a Tyler hlasitě polkl.

,,Hele Hayley, ty jsi dnes zřejmě o zrcadlo ani nezakopla, co?" ,,Dneska nemám náladu poslouchat ty tvoje průpovídky Jessico." Řekla Hayley bez zájmu. Jessica si jenom odfrkla a pokračovala dál v "nenápadném" flirtováním s Mikem.

Poslední hodina utekla jako voda a Hayley už seděla u sebe v pokoji a čekala, zda se čirou náhodou Toby neukáže dřív.

Když se začalo připozdívat, Hayley začínala být nervózní. Nevěděla, jak se má rozptýlit. Číst se jí nechtělo a věci do školy už měla hotové, teď seděla ve čtecím koutku a z okna pozorovala les za domem. Ale nic se tam nehnulo. Hayley čekala až do devíti, ale Toby nepřišel. Za domem byla naposledy ve třičtvrtě na devět, Charliemu řekla, že jí z okna vypadla záložka.

Hayley u okna seděla až do desíti a potom to vzdala. Věděla, že Toby už se neukáže. Ranilo ji to, ale byla rozhodnutá, že ona svou část dohody dodrží a nikomu neprozradí nic o Cullenových. I když měla v plánu Tobyho postrašit.

Hayley šla spát s hlavou plnou nápadů. V noci zase nemohla spát, zdál se jí ten samý sen, co minulou noc. Zase ten o Jasperovi a vlcích. Skončilo to úplně stejně, jako poprvé.

Hayley se začala chystat do školy přesně v šest. Ranní hygienu už měla za sebou a i vlasy měla vysušené. Rozhodla se, že si navlní konečky. Ze šuplíku vytáhla kulmu a začala.

Ze skříně si vyndala bílé boty na podpatku, černé silonky, bílou košili a černé šaty s laclem. Potom si ze šuplíku u kosmetického stolku vyndala šedé hodinky, bílí náramek s peříčkem, prstýnek ve tvaru hada, zlatý náhrdelník a náušnice, ze stolu si klasicky vzala brýle a šla dolů.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)Kde žijí příběhy. Začni objevovat