,,Co se stalo, že máš tak dobrou náladu?"
💙✳️💙
Hayley ležela na louce, slunce pražilo a od pokožky se jí odráželi sluneční paprsky.
Hayley si nejdřív myslela, že je na louce sama, dětský smích ji však vyvedl z omylu.
Na druhém konci se proháněla dívenka, kterou viděla Hayley ve své halucinaci a nedaleko od ní byl Seth. Tentokrát ve své lidské podobě.
Byl vyšší, měl více svalů, vlasy měl nakrátko ostříhané a prostě byl více vyspělý. Kolik let mu asi je? A kolik je mně? Přemýšlela intenzivně Hayley. Také přemýšlela nad tím, proč se jí pořád zdá o této louce a všemožných scénářích různého děje? Proč se na slunci třpytila jako diamant? A proč se jí zdá o Sethovi a této zvláštní dívence?
,,Nechytíš! Nechytíš!" Volala na Setha holčička, která mu zběsile utíkala. Seth se hlasitě smál a lehkým poklusem běžel za dívenkou.
Hayley si dívenku pozorně prohlédla a až teď jí došlo, jak moc je podobná Jasperovi. To přece není možné..... Pomyslela si Hayley.
Celé tohle zjevení bylo prapodivné a zvláštní. Co tohle všechno mělo znamenat? Snaží se jí její podvědomí prostřednictvím těchto snů něco říct? A jestli ano, tak co přesně?
Z přemýšlení ji vytrhl Sethův hlas.
,,Měli bychom se vrátit." Řekl a položil svou dlaň na Hayleyno rameno. Hayley se na něj nepodívala i když ji trochu vyděsil, protože ještě před chvílí stál na druhém konci louky. ,,Jasper už se o vás určitě začíná bát." Dodal, ale Hayley stále pozorovala tu dívenku. ,,Nic se jí nestane Lee-Lee, to slibuju." Zašeptal Seth, když si všiml, kam se Hayley dívá a tentokrát upoutal brunetky pozornost. ,,Ani se jí nedotknou, o to se postarám i kdyby mě to mělo stát krk."
Hayley sice nevěděla o čem to Seth mluví, ale najednou cítila neskutečné nutkání ho obejmout a také že to udělala.
Chtělo se jí brečet, ale slzy nepřicházely. Jediné co z toho vzniklo bylo silné pálení očí a tiché vzlyky. Seth ji sevřel o něco pevněji a jednou rukou ji hladil po vlasech.
,,Bude to dobrý, uvidíš. Všechno skončí dobře a ty i Jasper to zvládnete. Uvidíš ji dospívat. Jsi to přeci TY a ty se nějakých upírů nebojíš, no ne?" Zeptal se s pobavením v hlase. ,,Jsi silnější, než si myslíš, Hayley. Jen si musíš začít věřit."
ČTEŠ
Major Jasper Whitlock (Twilight sága/Stmívání)
Fiksi PenggemarHayley je dívka, která nepřemýšlí nad budoucností. Žije přítomností a na minulost se moc neohlíží. Lidé si o ní často myslí, že je povrchní a sobecká, nezajímají jí názory ostatních a dělá jen to, co si usmyslí. Ale uvnitř má Hayley srdce ze zlata...