IKILY:BİR

5K 182 119
                                    

[BAŞLANGIÇ]

"S-siktir!"

Soobin nefesini tuttu, daha hızlı hareket ettiğini hissettiğinde tırnaklarını Yeonjun'un pazılarına sapladı.

Zemin Soobin'in sırtına karşı gerçekten soğuk geliyordu, neyse ki terleri zeminin biraz ısınmasına yardımcı oluyor, etraflarındaki hava karışık misk ve ter kokuyordu.

Yeonjun'un mavi saçları alnına düştü, dilini çıkarırken ve Soobin'in küçük belini sıkıca kavrarken şakağında ter damlacıkları parladı. Yeonjun kalçalarını öne doğru itti, hızlandı ve hızlıca Soobin'e girip çıktı.

"Yeonjun!S-siktir, bu kadar sert olma!"

Soobin mırıldandı, Yeonjun söylediklerini tamamen görmezden gelip onu daha çok becerdiğinde gözlerini kapattı.

"Yeonjun!" Soobin, sırtında neden olduğu tırnak sıyrıklarının farkına varmadan ellerini Yeonjun'un kolundan sırtına kaydırarak sızlandı.

"Tırnakların ne kadar uzun! Onları kesmiyor musun ?!" Yeonjun sinirlendi ve Soobin'in kalçalarına tekrar çarparken tırnaklarının daha sert kazıdığını hissetti.

"Üzgünüm! Sırtın tırnaklarımdan mı ağrıyor? Oh! Yeonjun sadece siktir!" Soobin endişeden uzaklaştı, ancak Yeonjun, Soobin'in prostatını kötüye kullanmak için aletini zorlukla çarpmasıyla dikkati dağıldı.

"Oh! Kahretsin, bu iyiydi! Bunu bir daha yap, lütfen!" Soobin hızla bağırdı, zihni zevkle , gözleri şehvetle ve sesi hafif acıyla doluydu.

"Hiç konuşmayı bırakmaz mısın?" Mavi saçlı çocuk nefesi altında mırıldandı, ama Soobin'in istediği gibi yaptı ve kalçalarını büktü, böylece üyesi tekrar o noktaya çarptı ve bu da Soobin'in ağzını zevkle kapatmasına neden oldu.

Soobin bacaklarını Yeonjun'un beline sarıp, "Bir kez olsun böyle bir kaltak ve kibirli olmayı bırakabilir misin?" Dedi.

"Orospu mu oluyorum?" Yeonjun doruğunun yaklaştığını hissettiğinde dudağını ısırmak için durakladı.

"- sızlanmayı bırakmayacak."

"Bunun sebebi sadece bir pislik olduğun için! Kahretsin, Yeonjun çoktan boşaldın!" Soobin sızlandı.

"Senden önce boşalmayacağım, Soobin!" Yeonjun daha derin bir sesle söyledi.Her iki el de Soobin'in minik belinin yanlarından tuttu ve tırnaklarını kazıdı.

"Bunu cidden bir yarışma mı yapıyorsun? Lanet olsun Yeonjun!" Soobin sızlandı ve Yeonjun onu agresif bir şekilde becermeye devam ederken başını soyunma odasının zeminine fırlattı.

"O zaman neden boşalmıyorsun?" Yeonjun, Soobin'i becerdiği kadar şaşkın göründüğünü görünce gülümsedi.

"Çünkü beni yenmene izin veremem!" Soobin, tırnaklarını Yeonjun'un sırtına sürükleyerek ciyakladı.

"Bak, bu bir rekabet." Yeonjun belirtti.

"Çok can sıkıcısın!" Soobin sinirli bir ses tonuyla söyledi.Saniyeler sonra, midesinin dibinde bilindik ısının biriktiğini hissetti.

Yeonjun üzerindeki haysiyetinin ve gücünün ipucusunu bıraktı ve geldi, orgazmdan gözlerine hafif yaşlar yükseldi.Yeonjun zaferle sırıttı ve Soobin kollarını yanına bırakıp başını bir gümbürtüyle geriye düşürürken izledi.

Yeonjun'un tam güç almasına izin verdi, bu Yeonjun için avantajdı. Soobin üzerinde güç sahibi olmak istiyordu, kendisini rahatsız hissetmesini, kıvranmasını, gıcırdamasını ve yenilgisini kabul etmesini istedi.

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin