IKILY:DOKUZ

1.4K 89 21
                                    

"Öyleyse neden kuşlar yürümeye ihtiyaç duyar? Kanatları var. Ayrıcalıklı sürtükler." dedi San.

Wooyoung güldü."Kardeşim, onların zekası falan yok, ama biz buna sahibiz. Sen değilsen, hala üstünüz."

"Ah, haklısın. Ama kanatlara sahip olmak çok harika olurdu!"

"Evet! Sadece çırp ve istediğin her şeyi yapın. Binalara gider ve orada uyurdum."

"Lanet kapa çeneni! Aman tanrım, sadece sizinle nasıl arkadaş olduğumu düşünerek kel kalacağım!" Taehyun yüzünü elleriyle kapatarak inledi.

"Kapa çeneni! Konuşmayı kes! Yemeğini ye, sonra konuşma." dedi Taehyun.

Soobin kıkırdadı ve badem sütünü yudumladı.Yine Pazar sabahıydı ve herkes  dersleri için gündelik bir kıyafet giymişti ve kafeterya salonunda takılıyordu, sonra gün sonuna kadar tanrı bilir ne yapıyordu.

"Soobinie!" Soobin yüksek ses duydu ve başını kaldırdı.Yeonjun'un masaya doğru yürüdüğünü gördü.Yeonjun bugün bandana takmıyordu ama bol siyah bir gömlek ve eşofman giyiyordu.

Çok ateşli görünüyordu.Soobin, Yeonjun'un masalarına doğru yürüdükten sonra masaya bir broşür koymasını izledi. Soobin kafası karışmış bir şekilde ona baktı.

"Okul bir sanat sergisi düzenleyecek ve Kore'nin her yerinden sanatsal çocukların geleceğini söylüyorlar, bunun için bir galeri kuracaklar. Genellikle bu sadece yaşlılar için, ancak müdüre seni kaydettirmeye ikna ettim." Yeonjun gülümseyerek dedi.

Soobin durakladı, "Ne-ne ?!" bağırdı ve Yeonjun yanına oturarak kıkırdadı.

"Evet, çocuklara nezaret etmeliyim çünkü bilirsin, ben futbol kaptanıyım ve ayrıca sanat yapmayı sevdiğini biliyorum." Yeonjun dedi ve Soobin yanaklarının biraz pembeye döndüğünü gördü.

"Gerçekten mi ?!" Soobin, sonra broşürü yutkunarak kavradı. Baştan sona okudu ve yüzü kızardı.

Yeonjun'un gözlerine bakamadı.
"G- gerçekten zorunda değildin, g-gerçi."

"Sana bir şey veriyorum ve karşılığında biraz teşekkür bile almadım, Choi?" dedi Yeonjun, dönünce yakınlıklarını fark eden Soobin telaşlandı. Yeonjun'un gözlerinin ona yoğun bir şekilde baktığını görünce yutkundu.

"Yeonjun iyi mi davranıyor? Choi Soobin'e? Bekleyin çocuklar, sanırım kafam güzel." Huening dedi ve çocuklar gülmeye başladı.

"Ş-şimdi benimle gelip bunun ayrıntılarını tartışır mısın?" Soobin sordu ve Yeonjun çabucak başını salladı ve ikisi de kalkıp kafeteryadan dışarı çıktı. Beomgyu nereye gittiklerini fark etti ama omuz silkti.

"Umarım birbirlerini dövmezler, ama artık birbirlerine kaba olmadıklarını fark ettim." Beomgyu güldü ve San başını salladı.

"Nihayet, değil mi?" San kıkırdadı ve diğerleri başlarını salladıktan sonra kuşlar hakkında tartışmaya geri döndüler.

Bu sırada Soobin ve Yeonjun en yakın kapıcı dolabına koştular ve ardından Soobin kapıyı hızla açıp içeri girdi. Yeonjun kapıyı kapatarak takip etti.

Soobin, girdiği anda Yeonjun'u yakaladı ve onu sertçe öptü. Yeonjun öpücüğün içine gülümsedi ve ellerinin Soobin'in sırtından beline kaymasına izin verdi. Soobin öpücük arasında mırıldandı.

"Teşekkür ederim." Soobin fısıldadı ve sonra gülümsedi.

"Çok önemli değil."

"Öyle! Liseli çocuklara izin verilmeyen bir şeye katılmama izin vermesi için müdürü ikna ettin."

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin