IKILY:YİRMİ BİR

857 77 18
                                    

Herkes ölmüş gibi sessizdi.

"O-Oh, yani g-gey misin ?" Seonghwa tiksinmekten çok şaşkınlıkla konuştu.

"Anlamaman için kaç kez  'eşcinsel' olduğundan bahsetti bilmiyorum." Beomgyu mırıldandı.

"Ne kadar zamandır eşcinselsin?" Wooyoung yorgun bir sesle sordu.

"Muhtemelen hayatı boyunca."dedi Beomgyu.

"Um- peki- bu harika! Onun için iyi! Yani, bize açılmasına sevindim." Huening, dedi ve sonra kendi kendine içini çekti.

"Tanrım, bilmeden sürekli homofobik şeyler söyledik-" Wooyoung başladı.

"Kahretsin, bilmeliydik!" dedi San ve Beomgyu mırıldandı.

Aniden- "Bu çok tuhaf! Bizi gömleksiz ya da en kötüsü ... soyunma odalarında birçok kez çıplak gördü! Bu ürkütücü!" Taehyun dedi ve çocuklar ona baktı.

"Senden hoşlanmıyor Taehyun. Kendini övme." Beomgyu karşılık verdi.

Taehyun kaşını kaldırdı, "Bundan korkmadınız mı? İkiniz aynı odada uyuyorsunuz .Yani, kim bilir?"

"Kapa çeneni, onu senden daha çok tanıyorum. Biliyor musun? Hiçbiriniz bu konuda pislik olmayacaksınız. Açılmak çok cesaret ister. Bu yüzden, yapacak herhangi bir aptalca yorumun varsa kendine sakla." Beomgyu tersledi.

"Gyu, ağzımızı kapalı tutuyoruz, peki ya Soobin'in peşinden koşan Bay Homofobik?" dedi San.

Beomgyu kaşlarını çattı, "Ne?" Diye sordu ve sonra etrafına baktı. Yeonjun'un gittiğini fark etti. Siktir.

Bu sırada Yeonjun, Soobin'in açıldığını görünce kafeteryadan çıktı. Sola ve sağa baktı ve Soobin'i göremeyince nefesi altında küfretti.

Yeonjun döndü ve Mingi'nin dışarı fırladığını gördü.

"Ne yaptığını sanıyorsun?!" Mingi sordu ve Yeonjun nefes verdi.

"Mingi, onu görmem gerek! Anlamıyorsun-"

"Hayır, çok iyi anlıyorum. Başka bir hata yapmaktan bir adım uzakta olan homofobik bir pisliksin. Sadece hiçbir şey yapma." Mingi alçakça, açıkça dedi.

Yeonjun sessiz kaldı ve Mingi anladı ve sonra Soobin'in orada olmasını bekleyerek yatakhanelere doğru koştu.

Ama değildi. Yeonjun nerede olduğunu biliyordu. Soobin'in nerede olacağını biliyordu. Onu çok iyi tanıyordu.

Yeonjun derin bir nefes aldı, merdivene doğru koştu ve üç kat merdiven çıktı, ayakları onu bir amaç için taşıdı. Yeonjun 4. kata ulaştı ve zemindeki son kapıyı bulmaya çalışırken mermer zeminde ayak seslerinin yükseldiğini duydu.

Sonra onu buldu ve derin bir nefes daha aldı. Sanat odasında. Yeonjun kapıya uzandı ama elini kapının kolunda tutmak ona anıları hatırlattı.

| Flashback |

"-diğer tüm sanat öğrencileri onun beni tercih ettiğini düşünüyor, ama sanırım o-"

Soobin'ini birdenbire kucağına aldıktan sonra, masaya yaslayıp, Soobin'in uylukları arasında girdi ve dudaklarına bir parmağını yerleştirerek sözünü kesti.

Soobin'in gözleri genişlemişti ve pencerelerden içeri giren güneş ışığı sevimli gözlerinde bal gibi girdaplar oluşturuyordu, ten rengi pembe dudaklarının aksine daha yumuşak görünüyordu. Yeonjun bir şey yapamadı  ama gülümsedi.

"Çok tatlısın." Yeonjun fısıldadı ve Soobin'in yanakları pembeye döndü.

Soobin ellerini Yeonjun'un omuzlarına koydu, "Yeonju-"

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin