IKILY:ON BEŞ

1.4K 76 22
                                    


Saklamak çok daha kolay Bulabileceğimiz şeylerle yüzleşmektense
Kaybedecek çok daha az şey olurdu

Çünkü daha fazla kavga ettikçe, boğuluyoruz
Ne kadar inkar etsekte ortaya çıkıyor Sessiz kaldıkça dahada gürültülü oluyor
Gürültülü oluyor

Çünkü arkadaşın olmak istemiyorum
Duygularımız yokmuş gibi davranmaktan çok yoruldum
Ooh,biliyorum hissediyorsun

Don't Wanna Be Your Friend
- Arkadaşın Olmak İstemiyorum Ayokay (2018)

Aman Tanrım, Soobin onun aşık olduğunu biliyordu.Böylece, şu soru ortaya çıkıyordu: Yeonjun aşık mıydı?

Cevap, basit ve kısa - hayır.

| Ertesi Gün |

Çarpan kalpler, parıldayan gözler, tereddütlü el ele tutuşma ve kucaklamadan sonra Soobin uyandı ve Yeonjun'un uyuyan bedenine bir kez daha baktı.

Soobin, Yeonjun'un bütün gece elini nasıl tuttuğunu hatırladı ve Soobin bundan sonra asla yatamazdı.

Şuan karşısındaki dizüstü bilgisayarla kütüphanedeydi. Şu anda saat 15.00 idi. Yeonjun'dan bütün gün başarıyla kaçmıştı. Soobin'in düşünmesi gereken şeyler vardı.

Soobin Google'ı açtı ve sonra yazdı. Sevdiğin kişinin(crush) senden hoşlanıp hoşlanmadığını nasıl anlarsın?

Ne? Ne sikim? - Soobin o cümleyi sildi ve sonra derin bir nefes aldı.

Kahretsin. O. Ne .Yapıyordu.

Umutları belli bir düzeyin altında KALMALIYDI. Onları o ince gri çizginin bir inç kadar üstüne çıkardığı an, bu onun umutlarını arttırdığı anlamına gelirdi ve yakında onların düşeceğini görecekti.

"Hayır hayır hayır!" Soobin nefesi altında mırıldandı ve tekrar yazdı.

Sevdiğiniz birinin sizi sevip sevmediğini nasıl anlarsınız?

Soobin makaleyi aşağı kaydırdı ve nefesi altında tekrar tekrar 'salak'diye mırıldandı.

1. Fiziksel Temas Bildirimi!

Bu makale zaten çok hevesliydi ve muhtemelen onlardan asla hoşlanmayacak birini, yani Soobin'i ilgi alıyordu. Fiziksel temastan bahsetmişken - Yeonjun oldukça temas ediyordu.

Ah, sikişiyorlardı! Zaten dokunaklı olmasaydı, bu tuhaf olurdu. Ama bazen aşırı mı hassastı? Dün gece olduğu gibi, Soobin'in elini rastgele tutmuştu ve sonra masaj yaptı.

Yeonjun'un eli biraz soğuktu ve Soobin'in eli sıcaktı.Birbirlerinden teselli bulduklarını söyleyebilirdiniz  Soobin düşünemiyordu bile. Şimdi bile, o küçük hareketin düşüncesi Soobin'in kalbini hızlandırıyordu.

2.Çevrenizdeki utangaçlıklarını anlayın!

Yeonjun utangaç değildi.Öyle biri değildi.Gürültücü, iddialı, baskın, herkesin kafasında ne olduğunu bilmesine izin veriyordu ve geri durmuyordu. Soobin'in bakış açısı buydu.

Bazen sözleri kaba ve çok saldırgan geliyordu ama Soobin buna bayılıyordu. Yeonjun'u özel yapan şey de buydu.

Ama Yeonjun da bir şekilde ... Soobin'e karşı utangaçtı. Sanki Soobin'in resim yaptığı bir gün   Yeonjun'un yanakları biraz kızarmıştı çünkü Soobin, Yeonjun'u gülümserken ve bakarken yakalamıştı.

Soobin nedenini sorduğunda Yeonjun boynunun arkasını kaşımış ve ilgisiz gibi davranmıştı.

Yeonjun daha sonra Soobin'in kucağına oturup oturmayacağını sormuş ve Soobin de başını sallamıştı.

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin