IKILY:YİRMİ İKİ

914 79 32
                                    

Futbol antremanı bir kez daha başlıyordu. Bir mola sırasında, okul kapalı sahayı büyütmüştü, böylece çocuklar dışarısı soğuk olduğu zaman orada futbol oynayabilirlerdi.

Yeonjun bir pislik olmaya geri dönmüştü. Pis bir futbol kaptanıydı.

"Sadece benim için pislik olmayı bırakmasını istiyorum, hepsi bu." Soobin, gözlerini deviren Beomgyu'ya söyledi.

"Şey, pislik olmayı bırakmayacak. Tek bildiği bu. Bir pislik olmak." Beomgyu dedi.

"Ayrıca bir tane ye." Soobin kendi kendine mırıldandı ve Beomgyu koşmayı bıraktı, ellerini dizlerinin üstüne koydu ve sahte bir şekilde yere kustu.

"Beomgyu! Soobin! Koşmayı bırakma!" Yeonjun'un emir veren sesi geldi, Beomgyu ve Soobin ona baktı ve tekrar koşmaya başladı.

"Tamam."dedi Beomgyu.

"Tamam efendim." Soobin dedi ve Beomgyu'nun gözleri büyüdü, Yeonjun ona baktı ve Soobin koşmayı bıraktı ve elleriyle yüzünü kapattı.

"Az önce ona efendim mi dedin?"

"Bunu demek istemedim!"

Beomgyu, önden koşan Yeonjun'a yanakları kırmızıyken baktı. "Koşmaya devam edelim" diyen Soobin'e bakarak güldü.

Jogging yaptıktan sonra, geçme egzersizleri ve diğer her şeyi yaptılar. Antrenman çabuk bitti ve koç onlardan toplanmalarını istedi,

"Çocuklar, Seul Futbol Şampiyonasını tekrar kazanmaya hazır olsak iyi olur, tamam mı?" Koç bağırdı ve çocuklar zaferle bağırdılar.

Bütün çocuklar soyunma odasına doğru dağıldılar, ortalıkta dolaştılar.

Beomgyu, Soobin'in saçını karıştırdı, "Yurda döneceğim çünkü havlumu unuttum, tamam mı?" dedi Beomgyu  ve sonra kaçtı.

| Soyunma odası |

Soobin kapıyı açtı, bütün oğlanların yüksek sesle, üstsüz bir şekilde konuştuğunu gördü ve duydu. Her zamanki gibi kızların küfürlerini ve isimlerini duydu. Çantasına doğru yürüdü ve havlusunu ve yeni kıyafetlerini çıkardı.

Aniden, oda biraz sessizleşti.

Soobin gömleğini çıkarıp arkasını döndü ve bütün çocukların ona baktığını görünce dondu.

(Aklıma bilmemek filmi geldi izleyenler anladı büyük ihtimalle)

Erkeklerin hepsi tereddütlü görünüyordu. Soobin şaşkınlıkla kaşlarını çattı ve sonra bir öksürük duydu.

"Güzel, kimse yapmazsa, ben söylerim." Jongho dedi ve Soobin arkadaşlarının yanında duran çocuğa baktı.

"Choi, üstümüzü değişirken seni burada istemiyoruz." dedi Jongho.

Soobin'in gözleri büyüdü ve yutkundu, "Ama neden?"

Wooyoung boynunun arkasını kaşıyarak iç çekti, çünkü kahretsin, bu tuhaf bir gerginlikti.

Wooyoung, "B-bu bizi b-biraz rahatsız ediyor-" dedi ve Soobin bütün erkeklerin ona baktığını gördü ve küçüldüğünü hissetti.

"-çünkü sen geysin falan işte."

Soobin yutkundu, "B-bakmayacağım! Ben hiç böyle bir şey yapmadım. Hepiniz daha önce odada benimle aynı yerde üstünüzü değiştiniz, önemli olmamalı-"

Soyunma odasının kapısı açıldı ve Yeonjun içeri girdi. Sessizliği ve herkesin Soobin'e nasıl baktığını hissetmesi üzerine kaşlarını çattı, "Neler oluyor?"

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin