IKILY:ON DOKUZ

956 82 23
                                    

"Şahsen katılmıyorum! Serizawa çok zayıf! Karizması benim yarım bile değil!"

"Dur, Rindaman'ın kazandığını kabul edelim."

"Dostum, yine de Takiya için iddiaya girerim. O harika!"

"Hey çocuklar! Crows Zero'dan mı bahsediyorsunuz?"

"Başka ne olabilir?"

"Sizden nefret ediyorum beyler." Soobin, dedi ve Beomgyu gülmeye başladı.

Yemek salonunun dışında avludaki merdivendeydiler. Yeonjun ilk kez onlarla oturuyordu, ama tek yaptığı telefonunu kaydırmaktı.

"Git yeni en iyi arkadaşın Choi ile takıl." Beomgyu kıkırdadı ve Soobin şaşkınlıkla ona baktı.

"Huh?"

"O çaylakla her gün takılıyorsun." Huening açıkladı ve Yeonjun telefonundan başını kaldırdı.

"Yemin ederim, Seonghwa'nın küçük ekibi her yeni eklemede daha eşcinselleşiyor." Taehyun alay etti.

Soobin ona baktı, "En azından iyiler."dedi Soobin ve Taehyun mırıldandı.

"Artı, futbolda iyilerdi." Soobin devam etti.

"Onları ibne olmaktan alıkoymayın." Taehyun homurdandı ve sonra Wooyoung güldü ve beşlik çaktı.
Neydi onlar, 7 mi?

Yeonjun kıs kıs güldü ve Soobin aşağı baktı, "Kaba olmaya gerek yok, Tae. Sadece yakın oldukları için-"

"Kapa çeneni, Soobin. Sadece şaka yapıyorum, her şeye bu kadar sinirlenmeyi bırak." Taehyun tersledi ve Soobin sakinleşti.

"Neden bu kadar pislik davranıyorsun?" Yeonjun, Taehyun'a dedi ve Soobin alay etti.

Taehyun'un ona şişman tavşan dediğini duymayı, Yeonjun'un başka birinin pislik olduğundan bahsetmesini tercih ederdi. Çok ironikti.

"Sen diyorsun!" Taehyun, "Sadece git ve birinin kız arkadaşıyla seviş!" Dedi.

San, Wooyoung ve Beomgyu 0oohhhlamaya  ve Yeonjun kaşını kaldırdı. Soobin kıkırdadı ve sonra Seonghwa ve arkadaşlarını merdivenlerinin dibinde gördü. Soobin ellerini salladı.

"Harika, yine bu gürültülü pislikler." Taehyun, Seonghwa'nın takımını görünce mırıldandı, hepsi yüksek sesle ve muazzam miktarda gürültü çıkarıyordu.

"Hepiniz burada neden üzgün üzgün oturuyorsunuz?" Seonghwa sordu.

Beomgyu omuz silkti, "Dramatik gençler oluyoruz, bizi rahat bırakın." Beomgyu ve Yeosang saçlarını karıştırdı.

"Hey!" Mingi dedi ve Soobin başını kaldırıp gülümsedi, "Merhaba!"

"Bu sabah bana mesaj atmadın." Mingi yanına oturarak usulca konuştu. Soobin ona biraz daha yakın olmak için doğruldu.

"Üzgünüm, acelem vardı." Soobin cevap verdi ve Mingi yanağını kıstı.

"Merak etme." Mingi dedi ve Soobin gülümsedi.

Soobin yana baktı ve Yeonjun'un ona baktığını gördü. Soobin'in baktığını gördüğü an Yeonjun başını çevirdi.

"Eh? Jake, bu çürük nasıl oldu?" San sordu ve herkes yanağında soluk bir çürük olan Jake'e baktı.

"Hiçbir şey - sadece düştüm." Jake çabuk dedi.

Seonghwa alay etti, "Senin gibi dövüldüler. Kıçını kimin kırdığını bize söylemeyecek."

Yeonjun yine telefonuna bakıyordu. Beomgyu ve Soobin sessizdi.

"Sakin ol, kimse bana yumruk atmadı." Jake dedi ve Seonghwa kolunu omzunun üzerinden geçirdi.

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin