IKILY:OTUZ İKİ

713 66 35
                                    

Yeonjun yalan söylemişti ve meşgul olduğunu söylemişti.

Yeonjun daha önce hiç bu kadar endişeli olmamıştı - haftanın ilk günü kahvaltıya giderken, kantinden bir sandviç aldı ve sonra diğer futbolcularla birlikte oturan arkadaşlarını gördü.

Beomgyu ve Soobin dışında Lucy ve Jihoon ile başka bir masada oturuyorlardı.

Yeonjun, futbolcuların yanına gitti. Jake ve Sunghoon'un diğer çocuklara bir şeyler anlattıklarını gördü ve herkes yüksek sesle gülüyordu ama Yeonjun oraya vardığında Jake onu gördü ve sonra sessizleşerek tereddüt etti.

"S-size daha sonra anlatacağım." Jake mırıldandı.

Yeonjun bir şey söylemek için ağzını açtı ama sonra Mingi'nin Yunho'ya bir şeyler mırıldandığını gördü ve ikisi de kalkıp Soobin'le oturmak için ayrıldılar.

Herkes ne diyeceğini bilemediği için biraz sessizdi. Çok garipti.

Yeonjun yutkundu, "S-siz devam edebilirsiniz, ben de biraz meşgulüm, bu yüzden şimdi g-gideceğim." Yeonjun kekeledi ve sonra masadan uzaklaştı.

Bunu yaptığında hepsinin tekrar konuşmaya ve gülmeye başladığını duydu. Yeonjun yemek salonundan çıktı ve içini çekti. Artık kendini aç hissetmiyordu.

Yeonjun sandviçi çöp kutusuna attı ve biraz huzur bulabileceği yere yürüdü.

Futbol sahasına.

Biraz havaya ve yalnız düşünmek için biraz zamana ihtiyacı vardı, çünkü zihni karmaşık olumsuz düşüncelerle doluydu.

Orada 10 dakika kaldı ve sonra sanat odasına gitmeye karar verdi.

Sanat odası, en azından yalnız kalabileceği ikinci yerdi.

Yeonjun küçük odaya girdi ve sonra sandalyelerden birine oturdu ve birkaç ay önce hatırlayarak...

Soobin tam da bu noktada kucağında oturmuş, gelecekte nasıl çok hevesli bir sanatçı olmak istediğinden bahsediyordu. Kendini adayan sanatçıların olduğu halka açık duvarları boyamak ve ardından kendi imzasını aşağıya çizmek istiyordu.

Ve ertesi gün Yeonjun, Soobin'i arıyordu ve Yeonjun onu nerede bulacağını biliyordu. Çocuğu sanat odasının köşesinde bacaklarına sarılı ağlarken buldu-

Yeonjun ona nedenini sordu ve Soobin, babasının onu şirkete almaya, düzgün bir kızla evlenmeye ve her konuda A + notu alması için ders dışı faaliyetler yapması için ona baskı yapmaya devam ettiğini söyledi.

Yeonjun gülümsedi ve ona Soobin'in kararı ne olursa olsun, bunu kabul edeceğini ve gönülden onu destekleyeceğini söyledi. Yeonjun ona çok hevesli bir sanatçı olmasına nasıl yardım edeceğini anlattı. Yeonjun, gittiği her yerde Soobin'i tanıtmaya bile söz verdi, bu da Soobin'i sevgiyle güldürdü.

Yeonjun ona ne kadar güzel olduğunu anlattı, kendisiyle gurur duyduğunu,insanlara açıldığını ve sanatçı olmak istediği şey için savaşacak özgüvene sahip olduğunu söyledi. Yeonjun onunla gurur duyuyordu ve Soobin gerçekten takdir edildiğini hissetmişti.

Yeonjun, Soobin'in yüzüne öpücükler yağdırdı ve ardından rahat hissetmek için ona sıkıca sarıldı. Soobin o zamanlar Yeonjun'un yurdunda kalmıştı, bu yüzden sarılmalar, öpücükler, tüm rahatlatıcı sözler ikisi için de normal bir rutin haline gelmişti.

Yeonjun anılara neredeyse gülümsüyordu, ama sonra hatırladı - ikisinin erkekler salonuna gittikten sonra Yeonjun, Soobin'i görmezden gelip homofobik sikik yorumlar yaptığını hatırladı.

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin