IKILY:OTUZ YEDİ

739 65 60
                                    

"NE yaptım?!" Soobin, gözleri kocaman, ellerini ağzına vurarak bağırdı.

Beomgyu yatağına oturdu, Soobin'e kızgınca baktı,"İçine BİR başkasının sikini sokuyorsun ve eski sevgilinin adını inliyorsun! "

"Her şeyden önce, biz eski değildik. Ve NE-" Soobin, yatağa oturarak hayal kırıklığı içinde yüzünü ovuşturarak konuştu.

"Benim neyim var, Gyu. Benim neyim var ?! Yani, Jihoon çok iyi! O çok tatlı ve bana iyi davranıyor ve bana geçen gün o çikolatalı kurabiyeleri aldı." Soobin kafasını çarparak sızlandı.

"Ayrıca yüzüne tokat atmadı." Beomgyu ağzından kaçırdı.

Soobin anında Beomgyu'ya baktı, yutkundu, "Gyu ... bir şey bilmen gerekiyor."

Beomgyu kaşlarını çattı, "Ne?"

"Yeonjun .." Soobin başladı ve sonra derin bir nefes verdi, "Bana tokat atmadı."

"NE?!" Beomgyu ayağa kalkarak bağırdı, "Soobin ... b-bu doğru mu?"

"Evet, öyle. Yalan söylediğim için üzgünüm." Soobin başını eğerek dedi.

"Şimdi anladım." Beomgyu mırıldandı ve Soobin ona saygı duydu.

"Yeonjun'un sana tokat atmadığını söylemeye neden bu kadar istekli olduğunu anlıyorum. Yeonjun'un sana tokat attığını söylediğinde neden bu kadar üzgün olduğunu anlıyorum. Neden bu kadar savunmasız olduğunu şimdi anlıyorum- Soobin, öyleydi önümde diz çökmek üzereydi sırf bana tokat atmadığını söylemek için! Sen? Anladın mı ?! " Beomgyu aynı anda söyledi.

Soobin, Beomgyu'nun ona gerçekten kızacağını bilerek kuru bir şekilde kıkırdadı, "Neyi anladın mı?"

"SENİN ondan daha iyi olmadığını anlıyor musun?" Beomgyu tersledi ve Soobin başını eğdi.

"Yeonjun, diğer kızlarla yatıp seninle hiç olmamış gibi davranan tipte bir çocuk. Ve Jihoon bunu asla yapmaz. Yeonjun sana ibne dedi ve Jihoon asla demez. Yeonjun, Jake'i sırf ikinizi öğrendiği için yumrukladı. Ama Jihoon bunu da asla yapmayacak. Ama- "Beomgyu bir süre durdu.

"O oteldeki kaptan sana kötü şeyler yapmak üzereyken Jihoon orada değildi. Ailene cinsel kimliğinden bahsetmek için mücadele ederken Jihoon orada değildi. Tuvalin konusunda stresliyken Jihoon orada değildi. Jihoon, aldığın A- notları konusunda seni rahatlatmak ve sorun olmadığını söylemek için orada değildi, sadece ebeveynlerin mükemmeliyetçi olduğu için mükemmel olmana gerek yok. "
Beomgyu kesin bir şekilde dedi.

"Ve Soobin, umarım tüm bu durumlarda Yeonjun'un orada olduğunu anlarsın. Yeonjun, birine en çok ihtiyacın olduğunda oradaydı."

Soobin inledi, yatağında yatarak "Anladım Gyu." diye mırıldandı, Beomgyu'ya yana doğru baktı, oda eğik gözüküyordu , "Kendimden nefret ediyorum."

"Kendinden nefret etme ve sana kızgın değilim. Neden böyle davrandığını tamamen anlıyorum. Acı insanları değiştirir." Beomgyu sakince söyledi.

Soobin ona baktı ve gülümsedi. "Ama yaptığın şeye kızgınım." Beomgyu dedi ve Soobin bu konuda olgunlaşmaya çalışarak başını salladı.

Soobin daha önce ne hakkında konuştuklarını hatırlarken başını defalarca yatağa çarptı. Ve Beomgyu da sırıtarak ona baktı.

"Sen aptal bir kaltaksın!" Diye bağırdı Beomgyu.

"Biliyorum! Bununla ilgili ne yapacağım ?!"

"Jihoon'a ne olduğunu söyle. Ya da bekle, yapma. Sadece bunun bir hata ya da başka bir şey olduğunu söyle. Sonra Yeonjun'u aklından çıkar. Onu bir daha sevmeye başlama Soobin! Onu şimdi seviyorum, ben Gerçekten öyle. Tekrar etrafta olmak değişiyor ve çok eğlenceli. Ama artık bir erkek arkadaşın var. Bu öylece gitmiyor. " Beomgyu dedi.

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin