IKILY:ON SEKİZ

918 87 20
                                    

Soobin, kalbinin dibinden en ucuna kadar olan kırığı hissetti, yukarı doğru uzanıp ciğerlerini, boynunu boğdu ve nefes alamayana kadar göğüs kafesini sıktı. Tek bildiği- acıtıyordu.

Gerçekten de duyguları sikeyim. Yeonjun, Soobin'in yüzüne kapıyı çarparak kapattığında, tüm dünyası paramparça olmuş gibi hissetti. Yeonjun neden onun için dünyayı ifade ediyordu?

Aslında Soobin, becerip unutulacak bir oyuncaktan başka bir şey değil miydi?

Soobin, "Yeonjun'un sana aşık olacağını düşünecek kadar özel değilsin, salak." diye düşündü.

Yeonjun'un onu hayatının ana noktayı koyduğunu düşünmesi garip olur muydu?

Her ikisi de ilk etapta fuck buddy olmayı kabul ettiler - burada duyguların, takıntıların, ilginin ve kesinlikle aşık olmanın... Olmadığı bir şey miydi? Neden aşık olması Soobin'in suçu muydu?

Yeonjun haklıydı, ama neden bu kadar yanlış geliyordu? Birine bağlanmanın sorunu bu - sizi terk ettiklerinde, kendinizi kaybolmuş hissedersiniz.

Soobin artık sevginin yardımıyla yeniden bir araya gelme umuduyla ortalıkta dolaşan anlamsız bir parçacıktan başka bir şey değildi...

Sadece Yeonjun ve Yeonjun'dan gelen sevgi. Yeonjun kapıyı çarparak kapattıktan sonra, Soobin arkasını döndü ve uzun süredir hissetmediği boşluğun içine çöktüğünü hissetti.

Odasına ulaştı ve kapıyı açtı, Beomgyu'yu odasında Huening ve San ile görünce keskin bir nefes aldı.

"Hey Bin! Biz sadece bilim pratiği yapıyoruz, bize aldırma." Huening gülümsedi ve Soobin sadece başını salladı

Beomgyu endişeyle ona baktı ve ayağa kalktı, "Hey? İyi misin?" Beomgyu, diğer iki çocuğun onu duymamasını sağlayarak fısıldadı.

Soobin masasına bakmak için başını çevirdi, düşüncesizce konuştu. "İyiyim."

"Ne dedi?"

"Hiçbir şey. Aramızdaki her şey bitti."dedi Soobin, sözler onun dilinde ekşiyordu.

"Ne?!" Beomgyu, Huening ve San'ın başlarını kaldırarak baktılar.

"Ne oldu?" San sordu ve Beomgyu onlara elini salladı.

"Hiçbir şey! Çıkan bu yeni filmi tartışıyoruz-" Beomgyu kekeledi ve sonra başını Soobin'e çevirdi, "Bitti ile ne demek istiyorsun?"

"Hiç başlamadı bile, bu yüzden gerçekten umrumda değil."

"Emin misin?" Diye sordu Beomgyu ve Soobin ona parlak bir gülümsemeyle kıkırdadı.

"Elbette, Gyu! Hadi, sizinle biraz bilim çalışmama izin verin." Soobin, Huening ve San'a doğru yürürken, dedi.

Beomgyu içini çekti çünkü biliyordu. Soobin'in iyi olmadığını biliyordu. Biliyordu, çünkü Soobin günün geri kalanında gülümsedi, güldü ve her zamankinden daha fazla konuştu.

Çok "iyi". Biliyordu, çünkü daha sonra Soobin uyumaya gitti ve sabah
1: 30'da Beomgyu yumuşak ağlama sesiyle uyandı. Beomgyu başını kaldırdı ve Soobin'in diğer tarafa döndüğünü gördü, battaniyesini sıkı bir şekilde sıkıştırırken omuzlarının titrediğini gördü.

Dudaklarından yumuşak nefes nefese kalırken ağlıyordu. Beomgyu ayağa kalktı ve tek kişilik yatağına doğru yürüdü, yanına oturdu, "Soobinie ..."

"Ben-ben iyiyim." Beomgyu elini Soobin'in omzuna koydu.

"İyi olmadığını biliyorum ve bu sorun değil. Sadece kendine yalan söyleme." Beomgyu yavaşça konuştu ve Soobin birkaç saniye hareketsiz kaldı.

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin