IKILY:DÖRT

2.2K 109 69
                                    

"Kes şunu! Hayır dedim!"

"Neden olmasın?"

"Çünkü istemiyorum."

"Ah, hadi ama!"

"Neden aletimi ememiyorsun? Neden her zaman seninkini emecek kişi ben olmak zorundayım ?!" Soobin tersledi, Yeonjun öfkelendi.

"Çünkü bu eşcinsel!"

Soobin, "Ben de eşcinsel değilim!"

"Onu kıçından alan sensin!" Yeonjun tersledi, Soobin kızardı ve Yeonjun'un koluna vurdu."Kapa çeneni!"

Soobin'in söz verdiği gibi ikisi okul gününden sonra Yeonjun'un odasındaydı.

"Bak, aletimi zaten kıçına almıştın, ağzında olması o kadar tuhaf mı?" Yeonjun sordu ve Soobin birkaç saniye düşünerek bunu reddetmek için bir neden oluşturmaya çalışıyordu.Ancak Yeonjun tam bir anlam ifade etti.

"Kahretsin, haklısın. Tamam, aletini yalayacağım." Soobin dramatik bir şekilde iç çekti ve Yeonjun sırıttı.

Yeonjun öne uzandı, ama ona dokunamadan Soobin çoktan dizlerinin üzerine çöktü ve Yeonjun bu konuda donakaldı.

"Kahrolası muhtaç."

"Ayakların kokuyor." Soobin tersledi ve Yeonjun gözlerini devirdi.

Ardından Soobin'in pantolonunu açıp boxerını aşağı çekerek penisini serbest bırakarak işi yapmasına izin verdi.

Ama Yeonjun zaten yarı sertti, bu yüzden üyesi Soobin'in suratına çarptı, nefesi kesildi ve Yeonjun güldü.

"Hah! Sikim tokat attı."

"Anı mahvediyorsun."

Soobin, "Gerçekten aletini emmemi istiyor musun?" Diye tersledi.

"Kimse seni dizlerinin üstüne indirmiyor." dedi Yeonjun.

Soobin öne doğru eğildi ve dudaklarını Yeonjun'un penisine doladı.Soobin, dilini Yeonjun'un penisinin etrafında döndürerek ağzına daha fazla almaya başladı.

Soobin de biraz sertleştiğini hissetti. Yeonjun'un penisini tek eliyle kavradı ve sonra hiç ses duymadan uzaklaştı.

"İnlemiyorsun." Soobin tersledi.

"Derin boğazlamıyorsun." Yeonjun karşılık verdi ve Soobin'in saçını kavradı ve geri çekti.

"Tecrübem var, Choi. İşi bana bırak."

"Benim de tecrübem var!" Soobin, Yeonjun'a bakarak dedi.

Yeonjun kıkırdadı, "Elbette var. Şimdi ağzını sikime geri koy." Soobin alay etti ama söylendiği gibi Yeonjun'un penisinin etrafına dudaklarını doladı.

Yeonjun'un eli Soobin'in başının arkasına gitti ve Soobin'in kafasını itti.Soobinin ağzı tıkandı.Yeonjun'un üyesinin boğazının arkasına çarptığını ve onun etrafında inlediğini hissetti, ama Yeonjun'un ağzını sikmesine daha az izin verdi.

Yeonjun kendi kendine homurdandı, Soobin'e şehvetli gözlerle bakarken kalçalarını yavaşça salladı.Soobin, ağzına her itişiyle küçük iniltiler bırakmaya başladı, boğulma nedeniyle gözleri büyüyor ve gözlerinde yaş oluşuyordu.

Soobin onu bu kadar sevdiği için korkunçtu.

İkisi de göz teması kurdu ve Yeonjun, Soobin'in boğazına inerken bir "Siktir." bırakarak geldi. Soobin'in ağzının köşesinden damlayan meni dışarı çıktı, ama yine de hepsini yuttu.

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin