IKILY:BEŞ

1.8K 96 17
                                    

"Soobin, lanet olası topa doğrudan vur!" Koçları bağırdı, her zamanki gibi hüsrana uğramış görünüyordu ve Soobin başını salladı, ayaklarıyla topa tekme attı,konilerin arasından yavaşça ilerledi.

"Daha Hızlı!" Soobin homurdandı ve yayılmış konilerden daha hızlı geçmeye başladı, sonra topa tekme attı ve kaleden iki yarda uzaklaştığını gördü. Kalecilik yapan Beomgyu iç geçirdi.

"Soobin, öncekinden daha fazla güç kullanmalı ve sonra ayağını düz tutmalısın."

"Afedersin." Soobin mırıldandı, topu almak için uzaklaştı.Oraya giderken döndü ve konilerin sonunda Yeonjun'u gördü.

Soobin, onun gerçekten hızlı koştuğunu, konilerin arasından geçip gittiğini ve ardından Soobin gözünü bile kırpamadan topu ağa attığını gördü.

Beomgyu onu yakalamaya çalıştı ama sonunda çim zeminde nefesi kesildi.

"Kahretsin, bu güzel bir vuruştu." Beomgyu ve Yeonjun kıkırdadı. Antrenör, antrenmanın bittiğini gösteren bir işaret olarak alkışladı.

"Mola zamanı! Gidip yıkanabilirsiniz, ama Soobin, sen kalacaksın." Koç, Soobin'in önünden geçtiğini görünce talimat verdi.

"Soobin, kendini geliştirmen gerek. Seni yedeklemeye devam etmek istemiyorum." Koç içini çekerek dedi. Soobin dinlemeye devam ediyordu.

"Evet efendim. Bu okulun dışında futbol antrenmanı yapmak için yeterince zamanım yok." Soobin açıklamaya çalıştı ve koç arkasına baktı.

"Evet, Yeonjun her sabah kendisi için hızlı bir antrenman yapmak için buraya geliyor. Sadece onun gibi futbol için yeterli tutkuya sahip olmalısın."

"Her sabah mı? Gerçekten mi?" Soobin şaşkınlıkla sordu ve koç biraz gülümserken başını salladı.

"Evet, öyleyse neden ondan yardım istemiyorsun? Eminim sana biraz öğretmeyi çok ister."

"Bekle ne? Hayır, efendim! Ondan ders almak istemiyorum, Beomgyu ya da başka birine sormayı tercih ederim, ama Yeonjun? Hayır. Büyük büyük bir hayır." Soobin'in dediği gibi, ikisi de kendilerine yaklaşan ayak sesleri duydu.

"Neler oluyor?" Diye sordu Yeonjun ve koç ellerini sıkıca Yeonjun'un omzuna koydu.

"Yeonjun, Soobin'e futbol için yardım edeceksin."

"Ne? Hayır! İstemiyorum. Yani, o iyi." Yeonjun hızlıca dedi ama koçun ona nasıl baktığını görünce gözlerini devirdi.

"Her sabah buraya pratik yapmak için geliyorsun, Soobin'in birkaç gün yanında olması o kadar da zor değil. Ona temelleri öğretebilirsin." Koç dedi ve Soobin gözlerini deviren Yeonjun'a baktı.

"İyi." Yeonjun mırıldandı ve sonra koç küçük bir gülümsemeyle uzaklaştı. Yeonjun, öfkeyle başka tarafa bakan Soobin'e baktı.

"Bunu sadece kaptan olduğum için yapıyorum ve bunu yapmak zorunda kaldım. Biliyorum, her sabahımı seninle geçirmek zorunda kalmaktansa ölmeyi tercih ederim." Yeonjun tersledi.

"Öyleyse öl, pislik! Senin tarafından özel ders almak istediğimi mi düşünüyorsun? Yani, anlaşma şu - eğer senin tarafından ders almam gerekiyorsa, o zaman sana da ders vermeme izin vereceksin. O A + 'ya ihtiyacım var, anladın mı? " Soobin, Yeonjun'u işaret ederek dedi.

"Ne lanet bir ineksin. Güzel, yarın sabah 5: 30'da sahada ol.Bir dakika gecikirsen, o zaman iki sol ayağınla çıplak." Yeonjun dedi.

"Anlaşma! Yarın saat 5: 30'da kütüphanede. Bir saniye geciktirsen o C ile sıkışıp kalıyorsun." Soobin, sonra omuzlarını sallamayı unutmadan yanından geçti.

[M]  I HATE MY FUCK BUDDY  || YEONBIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin