Ben geldim. Biliyorum çok uzun zamandır yazamıyordum. Ama okul ve aile ilişkileri derken çok sıkıştım ve ancak zaman bulabildim. Lütfen kusura bakmayın. Bu arada kapak değişti. Kapak konusunda bana yardımcı olan arkadaşım ve aynı zamanda hemşerim "BadGirl_2400" 'e çok teşekkür ederim. Bu bölüm ona gidiyor. Neyse çok uzattım kusura bakmayın. Yeni bölüm yarın gelir. İyi okumalar.
Zeynep hafif gülümseyip Keremin yaralarına ,nsuman yapmaya başlamıştı.
Kerem:Dokunmadı demi sana?
Zeynep:Hayır……Kerem..
Kerem Zeynepe bakar.
Zeynep:İyiki varsın.
Kerem:Seni çok seviyorum Zeynep. Diyip Zeynepin dudakalrına yaklaşmaya başlamıştı Kerem.Zeynepin kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Biraz sonra dudakları buluştuğunda tüm heyecanını unutmuştu Zeynep.
İkisi de bu yorucu gün sonunda uyuyakalmışlardı.
Daha onları çok şey bekliyordu.
Beraber çok şey yaşayacaklar onlar..
Belki hiç ayrılmayız zannedersin amaa..
Kaderin oyunbozanlığına denk gelebilirsin.
15. BÖLÜM SONU
Kamp bimişti.Herkes hazırlanıyordu.Kerem de Zeynepin giyinmesini bekliyordu.Zeynep çadırdan çıktığında Kerem çok sinirlenmişti.Hemen onu çadıra geri soktu.
Kerem:Zeynep bu ne!
Zeynep:Ne ne?
Kerem:Şu şorttan bahsediyorum.Hiç giyinmeseydin.
Zeynep:Ne var yaa.Herkes giyiyor .
Kerem:Zeynep git doğru düzgün bişeyler giy!
Zeynep:Geçen gün okızın bacaklarına bakarken iyiydi ama.
Kerem:Zeynep!
Zeynep:Çıkartmıycam!
Kerem:Zeynep.Bak git değiştir.Beni sinirlendirme!
Zeynep:Bacak benim şort benim sana noluyor ya? (asdfghj :D )
Kerem:Zeynepppp!Çabuk onu çıkartıyorsun.
Zeynep:Çı-kart-mı-cam!Anladın mı çıkartmıycam! Diyip çadırdan çıkmıştı Zeynep.
Kerem sinirle çadırdan çıktığında Zeynep çoktan servise binmişti.Gidip hemen yanına oturdu.Bacaklarına da montunu örttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN KORKMUYORUM
FanfictionMERHABALAR! ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM BU HİKAYEYİ BEN YAZMIYORUM! BU HİKAYE BENİMDE ADMİNLİĞİNİ YAPTIĞIM BİR FACEBOOK SAYFASINA AİT. BİZDE BUNU YAZAN ARKADAŞLA BÖYLE BİR KARAR ALDIK VE UYGULAMAYA KARAR VERDİK ! ŞİMDİ BEN HİKAYEYİ BURDA PAYL...