Tam o sırada Hemşirelerin ameliyathaneden üzerine bembeyaz bir çarşaf örtülmüş ve hareketsiz yatan Zeynepi gördüm.
İşte şimdi bitmişti benim için her şey.
7. BÖLÜM SONU
Hızla hastane köşesinde uyuduğum koltuktan kalktım.Ohh bee rüyaymış dedim kendi kendime.Biliyorum iyileşecek o iyi olacak.
Doktor sonunda çıkabilmişti ameliyathaneden.
Doktor:Hastamız çok kan kaybetmiş ama gerekli kanı bulduk merak etmeyin.
Kerem:Durumu iyi mi peki?
Doktor:Şimdilik iyi diyebiliriz ama daha sonrası hakkında bişey söyleyemem.
Kerem:Peki son bişey daha soracağım kanı kim verdi.
Doktor:Sercan yokk yokk Serkan isminde birisi neden sormuştunuz.
Kerem:Ben teşekkür etmek istemiştim de o kişiye.
Serkan ismi biyerden tanıdık geliyordu ama herhalde ben karıştırmıştım.
Doktor:Maalesef kanı verir vermez hastaneden çıkıp gitti.
Kerem:Hmm peki.
Doktor:Hastamızı birazdan normal odaya alırız.
Kerem:Peki teşekkürler tekrardan.dediğimde doktor gitmişti.Biliyordum benim birtaneme bişey olamazdı.
*
Azra:
Azra:Allah kahretsin !! Ne diyorsun senn yaaa.?
Cüneyt:Ne mi diyorum? On kere tekrarlamama mı lazım anlaman için.Eğer O adamdan ayrılıp benimle sevgili olmazsaaan bu fotoğraflar heryerde karşına çıkar bebeğim.
Azra:İnanmıyorum yaa inanmıyorum.Ben keremi seviyorum.Seni değil.
Cüneyt:Benle yatarken öyle demiyordun ama . Şimdi söyle bakalım kabul ediyomusun yoksa-
Azra:Tamam Allahın belası taamammm !!!
(oh oh canıma değsinnn )
*
Kerem:
Zeynepi normal odaya almışlardı sonunda.Acaba girsem beni dövermiydi diye düşünmeden de edemiyordum.Giriyim giriyim.Tam kapıya geldim açacakken Azra aradı.Anlaşıldı bu kızdan kurtulamayacağım ben.
Kerem:Efendim ?
Azra:Kerem ben şey dicektim.
Kerem:Ney diceksen çabuk söyle Azra işim var.
Azra:Kerem ben ayrılmak istiyorum.
Kerem:Ciddi misin sen?
Azra :Evet .
Kerem:Hadi ben kapattım byyy. Diyip büyük bir sevinçle telefonu Azranın suratına kapattım ve hiç düşünmeden içeriye girdim.
Tabi Zeynep Hanım beni görünce hemen başını diğer tarafa çevirdi.
Kerem:Zeynep
Zeynep: Niye izin vermedin ölmeme .Yaşanıcak daha büyük acıların olduğunu görmem için mi niyeee!
Kerem:Şişşt bağırma bak ben şimdi sana her şeyi açıklayacağım tammııı?
Zeynep:Hiçç bişeyy açıklama bana tamam mıı hiç bişey açıklama.
Ya daa tamam açıkla hadi açıkla neyi açıklayacaksın çok merak ediyorum cidden.
Kerem:Bak Azra beni zorladı.Eğer benimle çıkmazsan Zeynepe zarar veririm dedi ben de sırf bunun için send-
Zeynep:Hıhı bende bunu yedim.Çünkü niye ben salağım gerizekalıyım ben.Demi?Hem gerçek olsa bile sen o kızdan mı korkuyorsun Kerem sana inanamıyorum yaa.
Kerem:Zeynep bak b-
Zeynep:Kerem çık git şurdan benim sinirimi iyice bozuyorsun.
Kerem:Zeynep biz Azrayl-
Zeynep:Biliyorum Kerem.Biliyorum siz Azrayla aslında birbirinizi sevmiyorsunuz.Seni o zorladı sen de mecbur kaldın demi.Kesin öyledir.(aferin qız kafan zehir gibi bakıyomda)
Kerem:Evet
Zeynep:Sen benimle dalga falan mı geçiyosun gitsene başımdan.
Gözüm Zeynepin sarılı olan bileklerine takılmıştı.Hala anlam veremiyordum olanlara.Ben ona zarar gelmesin diye ondan uzaklaştıkça o kendine daha da çok zarar vermişti.
Kerem:Neden yaptın bunu?
Zeynep:Bi düşün istersen.
Kerem:Zeynep inan bana anlattıklarım doğru.
Zeynep:Çık git bidaha da benimle konuşma anladın mı nefret ediyorum senden nefret.
Diyip ağlamaya başlamıştı.
Neden ölmedim ben neden orda kan kaybından ölmedim anlamıyorum ki!
Kerem:Ben sana bişey soracağım sen Serkan diye birisini tanıyor muydun?
Zeynep:S-Serkan mı???
Kerem:Evet sana kan veren adam.Belki sen tanıyorsundur diye düşünmüştüm.
Zeynep:Hayır hayır tanımıyorum.Hadi git artık yüzünü daha fazla görmeye tahammül edemeyeceğim.
Kemre:İyi peki gidiyorum.Ama bir gün gelecek bana inanmadığın için çok pişman olacaksın.
Zeynep:Ben zaten yeterince pişman oldum. (qapakk )
Hastayken bile laf sokmak için uğraşıyor.Hiç bişey söylmeden odadan çıkıp gittim.benden sonra Melis girmişti.Biz de oturup Barışla konuşmaya başladık.
Barış:İnanmadı yani.
Kerem:Cık
Barış:Ama oğlum sende de suç var şimdi gitmişsin Azraya boyun eğmişsin yan-
Kerem:Barış sen gerizekalı mısın? (asdfg)
Barış:Tamam Kerem senle de hiçbişey konuşulmuyor.
*
Melis:İnanmadın yani.
Zeynep:İnandım ama affedemem onu Melis.O kadar kolay değil .
Melis:Sende haklısın şimdi ne diyebilirimki.
Zeynep:İyikide ölmemişim daha süründürmem gereken bir kas hayvanı vamış.
Melis:Bu durumda Kerem kas hayvanı mı oluyor.
Zeynep:evet.Haa Melis ben sana şey dicem.Serkan buradaymış.Bana kan vermiş.
Melis:Nee!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN KORKMUYORUM
FanfictionMERHABALAR! ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM BU HİKAYEYİ BEN YAZMIYORUM! BU HİKAYE BENİMDE ADMİNLİĞİNİ YAPTIĞIM BİR FACEBOOK SAYFASINA AİT. BİZDE BUNU YAZAN ARKADAŞLA BÖYLE BİR KARAR ALDIK VE UYGULAMAYA KARAR VERDİK ! ŞİMDİ BEN HİKAYEYİ BURDA PAYL...