6. BÖLÜM

1.2K 51 5
                                    

İstemeye istemeye giyinip evden çıktım.Bir taksi çevirip Cafenin olduğu yere geldim.Ama ortalıkta kimseler yoktu.Biraz daha ilerleyip baktığımda karşımda hiç de ummadığım bir görüntüyle karşılaşmıştım.

5. BÖLÜM SONU

Sürprizzz !!!!

Herkes buradaydı.Ve benim birtanem de .Unutmamıştı demekki.Ağzım açık kalmıştı.Hemen koşup Kereme sarıldım.

Kerem:Doğumgünün kutlu olsun birtanemm.Diyip beni yanağımdan öpmüştü.

Zeynep:Unuttun sandım.

Kerem:Ama unutmadım .

Herkese tek tek sarıldım.Sıra Azraya gelince bana pek bir sevecen davranmıştı nedense.

Beni hep kıskanırdı demek ki akıllanmaya başlamıştı.

Ortaya getirilen 3 katlı pastayı Keremle birlikte kesmiştik.

Kerem kulağıma eğilip sessizce daha düğün pastamızı keseceğiz dediğinde dirseğimle karnına bir tane geçirdim ve pastamı yemeye başladım.

Hediyeler verilmeye gelince ilk Keremin hediyesini açmak istedim.Ama elinde ne bir paket ne de bir poşet vardı.

Zeynep:Kerem ne aldın bana . dedim umutsuzca.

Kerem:Şeyy Zeynep ben sana –

Zeynep:Önemli değil unut gitsin .dedim suratımı asarak bana hediye almayı unutmuştu demekki illaki bir öküzlük yapması gerekiyormuş .

Kerem:Gel gel şaka yaptım bitanemm ben hiç unutur muyum sana hediye almayı.diyip elindeki araba anahtarlarını gösterdi.

Zeynep:Hihh Kerem.

Kerem:Evet sana araba aldım gel hadi diyip bana arabayı göstermek için hep beraber dışarıya çıktık.

*

Azra:

Nefret ediyordum şu kızdan gerizekalı ne olacak.Ama o görür Kerem yalnızca benim ve hep benim olarak kalacak.

*

 ŞARKIYI AÇ :( açmadan dinlersen ağlayamazsın bende söylemesi)

1 hafta sonra….

Kerem:

Zeynep:Bu da ne demek şimdi. Ben yanlış duyuyorum demi.Rüya bu.

Kerem:Zeynep-

Zeynep:Ne demek bitti Kerem yaa ne demek bittiii.Nasıl bitti yaa.Yaa Kerem.Ne diyorsun senn ne diyosun .

Kerem:Anla işte Bitti Zeynep.BİTTİ.Bundan sonra görüşmesek iyi olur.

Zeynepin gözünden düşen her damla içimden bir parçayı alıp götürüyordu.ama yapamazdım ona zarar gelmesine izin veremezdim.

Kerem:Ben artık seni sevmiyorum Zeynep.diyebildim zorlukla.

Zeynep: ( bağırarak )

Öyle mi? Sen beni sevmiyorsun demek öyle .Yaşadığımız onca şey şimdi yalanmıydı.Hepsi yalandı öyle mi! Her şeyi bukadar kolay bitirip bi kenara fırlatamazsın Kerem.Beni harcadın.Senden nefret ediyorum NEFRETTTT!!! Tamam git şimdi gitt o Azra mı her ne b*ksa (küfür için özür :D )git onun yanına hadiii durmasana gittt.Git o pislik kızın yanına.Ama bir gün gelicek çok pişman olacaksın.Ben neyi kaybetmişim diye kızacaksın kendine.Belki sonra gelip benden özür dilersin çünkü o kaltak seni bir gün bırakacak bundan emin olabilirsin.Al bu da sana teşekkür hediyem olsun.

Yüzüme yediğim tokatın acısıyla başımı öne eğmiştim.Zeynepse arkasını dönmüş gidiyordu.

Biliyordum ben de çok pişman olacağımı.Sonradan çok üzüleceğimi ama Azranın Zeynepe zarar vermemesi için elimden geleni yapmak zorundaydım.Yavaş yavaş yürüyerek araba doğru gittim.Ve bu kötü anın acısını arabadan çıkardım.

FLASHBACK:

Azra:Keremciğim eğe Zeynepe bişey olmasını istemiyorsan dediğim şeyi yapacaksın.

Kerem:Allah kahretsin ne istiyorsun neee !

Azra:Aaa bağırma ama segilinee.

Kerem:Ne diyorsun be sen ne sevgilisi !

Azra:Zeynepe gidip ondan ayrıldığını ve artık benimle birlikte olduğunu söyleyeceksin.

Kerem:Seenn sen kafayı yemiş olmalısın.Delirdinmi kızım sen ne diyorsun bee!

Azra:Sen bilirsin o zaman ben de Zeynepin acı çekmesini sağlarım.

FLASHBACK SON

*

 Şarkıyı aç:GRUP SEKSENDÖRT ÖLÜRÜM HASRETİNLE

Ertesi gün okul:

Zeynep:

Hahh Kerem beyle sevgilisi Azra Hanımda geldiler işte şunlara bak bir de el ele tutuşuyorlar.Kerem Beye de bakın siz ne kadar da mutlu huzurluuu.

Melis:Zeynep sakın bir delilik yapayım deme tamam mı?

Zeynep:Yok ya ne deliliği yapcam sadece şu gerizekalının saçı-

Melis:Zeyneeepp.

Zeynep:Üff tamam Melis.Hadi git Barış gelmiş bak diyip Melisi Barışa doğru itekledim.

Melis gidince tekrar düşünmeye başladım.

Şimdi Kerem beni hiç sevmemiş öyle mi.Yanaklarım sinirden alev alev yanıyordu.Gözlerim yine dolmuştu anlaşılan yine ağlayacaktım.Ama artık dayanamazdım ki Keremi o kızla birlikte görmeye dayanamazdım ben.Sinirle oturduğum banktan kalktım gerizekalı Azranın yanına gidip omzuna sertçe çarparak yanından geçtim.Tabii hemen bırbır konuşmaya başladı.

Azra:Bana baksana sen ne yapmaya çalışıyorsun haa ???

Hiç cevap vermeden yürümeye devam ettim.O arkamdan hala söyleniyordu.Sınıftan çantamı alıp bir hışımla okuldan çıktım.Melisin Zeynep nereye demesini duymamazlıktan gelip gerizekalı eski sevgilimin aldığı arabaya binip ordan uzaklaştım.Onunla ilgili olan onun elini sürdüğü her şeyi ortalıktan kaldıracaktım.Bana da sürmüştü elini o zaman mantıken kendimi de kaldırmam gerekiyordu ortalıktan !

KARANLIKTAN KORKMUYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin