Kerem:Ver .diyip elimi tuttu.İşte o an kalbim çoktan fırlamıştı yerinden.Kerem bana yaklaşıyordu.Bense olduğum yerde kalakalmıştım.İyice yaklaşmıştı.Aramızda çok az bir mesafe kalmıştı.
4. BÖLÜM SONU
Öpüyordu beni evet öpüyordu.Bende onu.Seviyordum onu çok seviyordum.Ama utancımızdan ikimizde konuşmamıştık.Dönme dolaptan inince sahilde yürümeye başlamıştık.Ama hiç konuşmuyorduk.Bir anda elimden tutup beni biryere doğru sürüklemeye başlamıştı.Bense ne olduğunu hala anlayamamıştım.
Kerem:Amcacığım bir tane elma şekeri .
Kerem elma şekeri alıyordu.
Kerem:Buyurun hanımefendi bu sizin için.
Zeynep:Teşekkür ederim.demiştim.
*
Dağ evine tekrar geldiğimizde bu kez hiç utanmadan tutuyorduk birbirimizin elini.
Seren:İnanmıyoruuuummm.
Melis:Siz s-
Kerem:Evet.Biz sevgiliyiz.demi Zeynep ?
Zeynep:Evet.demiştim ben de ağzım kulaklarımda.
Saat çok geç olmuştu herkes odasına çıkıp yatacaktı.Seren kendi odasına gitti.Barışla Melis aynı odada kalmak istediler.Bizde Keremle Keremin odasına gittik.
Kerem:Uykun geldimi aşkım.
Zeynep:Ne dedin sen ?
Kerem:Uykun geldi mi dedim.
Zeynep:Ondan sonra ne dedin.?
Kerem:Haa sen onu diyosunn.Şey dedim .
Zeynep:Ney dedin?
Kerem:Şimdi görürsün sen diyip Zeynepi gıdıklamaya başlamıştı.
Zeynep:Yaaa Keremmm ahahaha yaa yapma ahahaha yapmaaa tamamam hahaha.
Kerem:Birdaha benle dalga geçersen bu sefer seni daha fena gıdıklarım.
Zeynep:Tamam birdaha dalga geçmem . AŞKIM.
Kerem gelip bana sarılmıştı.Beraber yatağa uzanmıştık.Başımı Keremin göğsüne koymuş kokusunu içine çekiyordum.Sımsıkı sarılmıştım ona.Sanki kaçacakmışta ben onu kaçmasın diye tutuyormuşum gibi.
Kerem:Zeynepppp
Zeynep:Nolduu?
Kerem:Biraz daha sıkarsan boğulacağım.
Kereme aldırış etmeyip sıkmaya devam ettim.O da bişey demeyip saçlarımı okşamaya devam etti.Kısa bir süre sonra ikimiz de uyumuştuk.(uyuduğunu nasıl söylüyosa asdffgh :D)
*
Keremle ayrılmıştık.Sevmiyordu artık beni.Zaten hiç sevmemiş öyle söylemişti.
Arzu diye bir kızla çıkıyordu.Ben de hergün onları öyle gördükçe kendimi öldürmek istiyordum.Bir gün yine koridor köşelrinde tek başıma gezerken Arzuyla Keremi öpüşürken gördüm.
*
Yataktan hızla kalktım.Yüzüm terlemişti.Boğazım kurumuştu ve kalbim küt küt atıyordu.(Heheh rüyaydı :D qandurdum XD )
Kerem: Zeynep nolduu? Dedi uykulu uykulu.
Zeynep:Rüya rüya gördüm.Bi-biz ayrılmıştık Kerem.sen başkasıyla-
Kerem:Ben asla bırakmam tamam mı bitanem asla .
Zeynep:Seni seviyorum.Çok seviyorum.
Kerem:Ben de seni seviyorum Zeynep.
*
Zeynep:
Sevgilimle okula gelmiştik.Bahçeden el ele içeri girdiğimizi gören kızların toplaşıp bana savaş açmalarından korkuyordum.
Zeynep:Kerem bunlar beni dövmesin .dedim kıkırdayan sesimle (kıkırdayan ses nası oluyoo asdfgh)
Kerem:Kimse dokunamaz benim sevgilime .
Zeynep:Aşkım yaa .diyip kızları kıskandırmak için Kereme daha da yaklaştım.
Beraber sınıfa gidip oturduk.
*
Bugün benim doğumgünümdü yaşasın yaşasın.Çok mutluydum.acaba Kerem bana ne almıştı.Hemen hazırlanıp evdn çıktım ve Keremlere gittim.
Kapıyı Kerem açmıştı:
Kerem:Hoş geldin bitanemm.diyip bana sarıldı ve beraber içeri geçtik.
Zeynep:Bugün çok mutluyum biliyomusun.
Kerem:Neden ne olduki?
Zeynep:Hiçç öyle kendimi mutlu hissediyorum sadece.
Suratım birden düşmütü.Unutmuştu.Öküz işte ne olacak.
Biraz oturup konuştuktan sonra Kereme tekrar hatırlatmaya çalıştım.
Zeynep:Beraber dışarıda bişeyler yapsak mı?
Kerem:Yok yaa boşver bugün hem benim başkasına sözüm var.
Zeynep:Hadi yaa.Neyse ben gidiyim artık
*
Unutmuştu doğum günümü yaa .UNUTMUŞTUUU.Aldığım çikolataları yemekten midem alt üst olmuştu.
Tam o sırada telefonuma mesaj geldi.
Melis:Canım Bahar Cafeye gelebilirmisin.Çok acil senin yardımına ihtiyacım var.
İstemeye istemeye giyinip evden çıktım.Bir taksi çevirip Cafenin olduğu yere geldim.Ama ortalıkta kimseler yoktu.Biraz daha ilerleyip baktığımda karşımda hiç de ummadığım bir görüntüyle karşılaşmıştım.
5. BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN KORKMUYORUM
FanfictionMERHABALAR! ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM BU HİKAYEYİ BEN YAZMIYORUM! BU HİKAYE BENİMDE ADMİNLİĞİNİ YAPTIĞIM BİR FACEBOOK SAYFASINA AİT. BİZDE BUNU YAZAN ARKADAŞLA BÖYLE BİR KARAR ALDIK VE UYGULAMAYA KARAR VERDİK ! ŞİMDİ BEN HİKAYEYİ BURDA PAYL...