2. BÖLÜM

2.1K 72 12
                                    

GENCOLAR SİZDEN BİRŞEY RİCA EDEBİLİR MİYİM? BEN BU KAPAK FOTOĞRAFI KONUSUNDA HİÇ İYİ DEĞİLİMDİR. İÇİNİZDE ANLAYAN VARSA ŞÖYLE HİKAYENİN BAŞLIĞINA UYGUN BİR KAPAK FOTORAFI HAZIRLAYABİLİR Mİ BANA? :)))

Sabah olduğunda kalkıp hemen okul formalarımı giymiştim tam mutfağa gidip kahvaltıyı hazırlayacakken zil çalmıştı.

Kapıyı açtığımda çok şaşırmıştım.

Melis karşımda duruyordu.Yanında da tanımadığım üç kişi vardı.

Melis: Sürprizzzz .

Zeynep:Melis nerden çıktın senn?

Melis:Şimdi herkesin içinde söylemeyim istiyosan nerden çıktığımı.Buraya geliyosun ve bana haber vermiyosun öyle mi?

Zeynep:Daha yeni geldim ama gerçekten söyleyecektim.

Melis:Neyse tamam bizi içeri almayacak mısın?

Zeynep:Geçin diyip kapıyı sonuna kadara açtım.

Melis:Bak bu Barış benim erkek arkadaşım dedi Melis.Buda Kerem dedi onunla da el sıkıştık.bu da Keremin kardeşi Seren dedi .Hepsiyle tanıştıktan sonra Üç kız gidip kahvaltı hazırladık.

Kahvaltı masasına oturup kahvaltımızı yapmaya başlamıştık.

Melis:Eee Serkanı orda mı bıraktın.

Melise Serkanla bittiğini söylemeyi unutmuştum.

Zeynep:Şeyy Biz Serkanla-

Kerem:Serkan kim? Diye sordu.Serkanı hatırlayınca gözlerim dolmuştu .Gözyaşlarımı tutamayacağımı anlayınca Ben gel,yorum diyip masadan kalktım ve rahat rahat ağlamak için lavaboya gittim.

Melis:Eyvah.Galiba ayrılmışlar.Ben bi bakıp geliyorum.Siz burada bekleyin diyip Zeynepin yanına gitmişti.

Melis :Zeynep ağlama.

Zeynep:Nasıl ağlamayayım Melis Serkan beni Burcuyla aldattı.Düşünebiliyo musun yaa .En yakın arkadaşımla aldattı beni.

Melis:Ne Burcuyla mı?

Zeynep evet anlamında kafasını sallamıştı.

Melis :Şimdi gözyaşlarını siliyosun ve yanımıza geliyosun ve hep birlikte okula gidiyoruz.

Zeynep:Tamam

*

Sonunda okula gelebilmiştik.Demek burasıymış o meşhur sayer koleji.Arabadan inip hep birlikte okulun bahçesine girdik.Sanki herkes bana bakıyordu.Melis konuşmaya başladı:

Melis : Zeynep biliyo musun bu okulun sahibi burada okuyor.

Zeynep:Aman banane züppenin tekidir kesin. Dediğim anda herkes bana bakmıştı.Özellikle de Kerem çok kötü bakıyordu.Bilmeden bir pot mu kırmıştım yoksa.Kerem sinirle yanımızdan çekip gitti.Hayır hayır yoksa Kerem bu okulun sahibi miydi .İnanmıyorum yaa üff üff.Al işte almıştım başıma belayı.

Melis:Eyvah Zeynep ne yaptın yaa.Okulun sahibi kerem

Seren:Zeynepcim keşke öyle demeseydin ben bi şuna bakıp geliyim şimdi bu deli kendine bişeyler yapar.

Zeynep:Hayır ben konuşacağım siz durun.

Barış:Emin misin .Yani Kerem bu her an her şeyi yapabilir.

Zeynep:Eminim.

Barış:O zaman basketbol sahasına bak sinirlenince hep basketbol oynar.

Zeynep:Tamam diyip hemen Basketbol sahasını aramaya başlamıştım.

En sonunda bulmuştum hemen içeriye girdim Kerem gerçekten de basketbol oynuyordu.

Zeynep:Kerem

Beni görmemezlikten gelmişti.

Zeynep:Yaa Kerem ben bilmiyordum.Özür dilerim. Kereeeemm yaa Kerem konuşsana.Konuşmayacak mısın. Peki. Diyip potaya attığı topu ondan önce almıştım.

Zeynep:Konuşmazsan topu vermem sen de oynayamazsın.

Kerem:Zeynep çocukça hareketler yapmayı bırak ta ver şu topu.

Zeynep:Özrümü kabul etmezsen vermem.

Kerem:Zeyneeeepp demişti kızgın bi şekilde.Aynı zamanda fark ettirmeden üstüme üstüme geliyordu.Bana iyice yaklaşınca koşmaya başladım.

Zeynep:Hahaha hadi gel de yakalasana

Kerem:Yakalarsam çok fena olur amaa.

Zeynep:Yakalayamassınnn kiii :D demiştim çocukça bi şekilde o da hala beni kovalıyordu.

Zeynep:Özrümü kabul et yoksa vermem topunu bak dedim gülerek.

Kerem:Etmiyorum dedi artık o da gülüyordu.Nerdeyse yakalayacaktı beni.Birden ayaklarımız birbirine takıldı ve Kerem üstüme düştü.Dudaklarımız nerdeyse birbirine değecekti.Kalbim küt küt atmaya başlamıştı.Noluyordu bana.

------------

Öpüeceklermi acabaaa :D

KARANLIKTAN KORKMUYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin