Kerem iki elini duvara dayamış beni sıkıştırmıştı.Dudaklarıma doğru eğilmeye başlamıştı.Eminim şu anda yüzüm kıpkırmızıydı. Kalbim yerinden fırlamışı.
10. BÖLÜM SONU
Dudaklarımız tam birbirine değecekken Keremin kolunun altından sıyrılıp keki yapmaya geri döndüm .Keremde hiçbir şey olmamış gibi portakalı rendelemeye başladı.Kekin hamuru hazır olunca fırına atıp mutfaktaki sandalyelerden birine oturup beklemeye başladım.Keremde içeriye gidip televizyonu açtı ve izlemeye başladı.Yaklaşık 20 dakiika olmuştu ve biz hiç konuşmamıştık.Kek pişince fırından çıkartıp tabaklara koydum ve içeriye gidip Kereme kek tabağını uzattım.Hafifçe gülümseyip tabağı elimden aldı.
Zeynep:Sırıtıcak bi durum mu var?
Kerem:Gülmekte mi yasak
Hiç bişey söylemeden koltuğa geçip oturdum.Bugün en sevdiğim dizi vardı.Kumandayı Keremin oturduğu koltuktan aldım.Ve diziyi açtım.
Kerem:Ne yapıyorsun izliyordum ben onu.
Zeynep:Dizim var ve ben dizimi seyrettirmeyen insanlardan nefret ederim!
Kerem:Aman iyi izle bişey demedik.
Kumandayı alıp Keremin oturduğu koltuğa fırlattıktan sonra tabakları alıp mutfağa gittim.Telefonumu çıkartıp saate baktığımda satı 21.00 dı.Odama çıktım ayıcıklı pijamalarımı giyip yatağa uzandım telefondan internete girip diziyi açtım ve izlemeye başladım.5 dakika sonra kapım tıklatıldı ve içeriye kerem hazretleri girdi. :P .
Kerem: Zeyneeepp. Dedi masum görünmeye çalışarak.
Zeynep:Çıkarmısın!
Kerem:Ama Zeyno yaa .Özür dilerim.Hadi gel beraber izleyelim dizini.
Zeynep:Hayır ben telefonumdan izlerim.
Kerem:Hayır televizyondan izleyeceksin diyip beni kolumdan tutup yataktan kaldırdı.
Zeynep:Gelmiyceemm.
Kerem:Geliceksin.
Zeynep:Ne yapmayı düşünüyorsun Kerem beni aşağıya indirmek için?
Kerem:İşte bunu diyip beni kucağına aldı ve merdivenlerden inmeye başladı.
Yaa bıraksana beni bırak diye kereme bağırıp sırtına yumruklar indiriyordum.Ama o beni dinlemeyip aşağıyua kadar indirdi ve koltuğa bırakıp yanıma oturdu.Tam kalkacakken kafamı tutup başına koydu.Ben kafamı çekmeye çalıştıysamda kerem daha da bastırıyordu.
Sonunda pes etmiştim.Ve dizimi izlemeye başlamıştım.Tabi Keremin parfümünün kokusundan diziye konsantre olamıyordum(asdfg :D )
Zeynep:Kafamı bırak istersen de rahat rahat oturayım dedim . Bu bahaneyi bulabilmiştim.
Kerem kafamı bıraktı bende koltuğa rahat rahat yayıldım ve diziyi izlemeye başladım.Kerem sürekli bana bakıp bakıp sırıtıyordu.
Zeynep:Ne! Dedim merakla
Kerem:Pijamaların çok güzelmiş . dedi gülmemek için dudaklarını ısırıyordu.
Zeynep:Seni gebertirim .!
Kerem:Tamam zaten sırtım ağrıyor o kadar yumruk indirdin.Masaj yapsana bana. dediKerem.
Aaaa deliye bak ne masajından bahsediyorsa.
Zeynep: Kafayı mı yedin. İyi olmuş sana ağrısın sırtın.
Kerem:Zeynep..
Zeynep:Hıı
Kerem:Bana bişey olsa ne yapardın?
Şaşırmıştım bu da nedemekti böyle.?
Zeynep:Ne gibi bişey ?
Kerem:Yani ben ö-ölsemydim s-sen ne yapardın?
Zeynep:Kerem saçmalamayı kesermisin ne ölmesi!
Kerem:Neyse ya boşver .
Zeynep:Nerden çıktı ki bu durduk yerde.
Kerem:
Kerem:iç ses : (belki zamanı gelince söylerim)
Ş-şey yaa öyle birden aklıma geldi bende sordum işte unut gitsin.
Zeynep:Birdaha sorma ozaman diyip koltuktan kalkmıştı.
Zeynep:Benim çok uykum geldi zaten dizi de bitti.Yatıcam ben.
Kerem:Bende yatayım ozaman.
Zeynep:Gel sana odanı göstereyim diyip bana odamı göstermişti.
Kerem:İyi geceler.
Zeynep:Sanada . diyip odasına girmişti.
Bende yatağıma yatıp yıldızları seyretmeye başladım dermişim.Tavan var nasıl seyretceksem.Kendimi böyle abuk subuk şeylerle mutlu etmeye çalışıyordum.Mutlu olmam şarttı.Ama ben mutlu değildim.Belki mutlu olsam ….
Sabah uyandığımda Zeynep çoktan hazırlanmıştı bile.Kahvaltımızı yapıp evden çıkmıştık.
Okula geldikten sonra Zeynep arabadan hiç bişey söylemeden inmişti.Anlamıyorum ben bu Zeynepi durduk yerde trip atıyor.Arabadan inip ona yetiştim ve beraber kantine girdik.Boş masalardan birine oturduk .
Zeynep:Ben bir lavaboya gidip geliyim.
Kerem:Tamam.
Zeynep:
Kantinden çıkıp lavabonun olduğu tarafa doğru yürümeye başladım.Koridorda kimse yoktu.Birden birisi ağzımı kapattı ve beni duvara dayayıp konuşmaya başladı.Duyduklarım karşısında gözlerim kocaman açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN KORKMUYORUM
FanfictionMERHABALAR! ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM BU HİKAYEYİ BEN YAZMIYORUM! BU HİKAYE BENİMDE ADMİNLİĞİNİ YAPTIĞIM BİR FACEBOOK SAYFASINA AİT. BİZDE BUNU YAZAN ARKADAŞLA BÖYLE BİR KARAR ALDIK VE UYGULAMAYA KARAR VERDİK ! ŞİMDİ BEN HİKAYEYİ BURDA PAYL...