Sevgiliye minik bir mektup

441 14 0
                                    

Teşekkürler, benim gibi birine gidip aşık olduğun için, ki bu bence büyük başarı. Her neyse, şimdi sana bu mektubu yazıyorum çünkü sana söylemek istediklerim var ve bunlar yıllardır içimde büyüyüp duran şeyler. Hep yapmak istediklerim, umutsuzca hayalini kurduğum saçma sapan bir sürü şey… Fakat şimdi de bütün bunlar hayal olarak kalsın istemiyorum, çünkü artık sen varsın. Seninle yapacağım bir sürü güzel şeyin listesi gibi düşün, tabi istersen. Sen istemezsen hiçbir anlamı olmaz çünkü. Ama eğer sen istemezsen, bende istemem zaten. Bu yüzden dert etme.

Önce, seninle uyumak istiyorum. Yıllar boyu soğuk yataklarda yapayalnız uyudum. Kafamda ağır düşüncelerle… Ayaklarımda hep çorap vardı, çünkü onlar çabuk üşür biliyor musun? İki tane yastığım olurdu hep, diğerine sarılarak uyurdum. Şimdi, lütfen artık benimle uyu. Ben sana sarılmak, sıcaklığını tenimde hissetmek istiyorum. Belki de hayatımda ilk defa, gülümseyerek uykuya dalmak istiyorum. Ayaklarınla ayaklarımı sar ve küçük bir öpücükle uykuya dalmaya uğurla beni. Sen yanımdasın ya artık, hiçbir kabus giremez artık rüyalarıma.Sonra, sabah uyandığımda göreceğim ilk şey senin o güzel dudakların olsun. İlk hissedeceğim şey de, ılık nefesin. İçimi bir sıcaklık kaplasın böyle, içim içime sığmasın. Gülücüklerle uyandırayım seni.Beraber kahvaltı yapalım, ben çok güzel tost yaparım biliyor musun? İstersen çok güzel yumurta kırarım, sen iste yeterki. Beraber İstanbul’u gezelim. Ellemi tut, çünkü seni hiç bırakmak istemiyorum. Kadıköy’ün ara sokaklarına dalalım beraber, bütün oralar bizim olsun. Sadece bizim. Çılgınlıklar yap mesela, aniden dön öp beni. Eve gelmiş olalım, yorgun argın. Direk koltuğa yığılalım beraber. Ben senin kucağına başımı koyayım, o sırada saçlarımla oyna. 

 Kavga da edelim.Ama biliyor musun ben seni kıramam.Tamam derim, susup otururum. Öp beni sonra, defalarca hem de. Ben sana hiç doymayacağim çünkü.Tekrar tekrar öp beni.Uzatmak istemiyorum… Çünkü seninle yapacak o kadar çok şey var ki! Zaman kaybetmek istemiyorum. Ama kısaca, beni sev. Çok sev beni… Buna ne kadar ihtiyacım olduğunu bilemezsin. Beni kimse sevmedi şimdiye kadar, ama sen sevgiye boğ beni. Ben sıkılmam. Sarıl öp bir şeyler yap. 

Ve son olarak, sana çok teşekkür ediyorum, bana yardım ettiğin için. Beni bu koskoca yalnızlık çukurundan çıkarıp, aydınlığa kavuşturduğun için. Sana gerçekten minnettarım. En kısa zamanda, gelip beni bulmanı bekliyorum. Geç kalırsan öleceğim çünkü…

Sevgilerimle.

Depresif sanatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin