İçim sıkılıyor. Ama ben seviyorum içimin sıkılmasını. Sıkılacak bişey yoksa bile ben kendim icat ederim bişey yine sıkılırım. Buda benim yapım napalım canım sağolsun.
Pencere açık , bu salonun penceresi caddeye bakıyor o yüzden gecenin körü olmasına rağmen arabalar vızır vızır geçip benim gece komşularının seslerini dinlememe engel oluyor.Yanlış anlaşılmasın gece komşuları gerçek kişiler değiller.Bu konuya hiç giresim gelmedi çünkü şimdi izah edemeyeceğim. Muhtemelen şizofren olduğumu düşünüp paniğe kapılacaksınız, hatta bilgisayarın Ip den bi yolunu bulup beni bulmaya falan çalışacaksınız hiç uğraşamam. Merak etmeyin üç harfliler falan değil o sesler ,ya da şizofren falan da değilim. Hatta bi depresyon çeşidinde de böyle gaipten sesler duyuluyomuş ya öyle bişey de değilim yani baktım ben belirtilere o belirtiler yok bende. Off sadece komşuların evlerindeki sesleri röntgenlemiyorum yani onu izah etmeye çalışayım derken nereden nereye gelmişiz içim şişti anlatmaktan.
Ben anlayamıyorum bu kadar sahteliği,nankörlüğü egoyu ve adiliği.Bu insanlar bizi sınamak için yollanmış sanırım bence bu insanlar sadece bizi yok etmeyi,küçük düşürmeyi amaçlıyorlar.Sen kimsin lan? demek geliyor çoğu zaman içimden, ama dizide oynadın götün kalktı,dergide çıktın havalara girdin denmesi beni deli ediyor.En iyisi ortamı terk etmek..
İnsanlar bi halt bilmedikleri şeyler hakkında öyle profesör gibi konuşuyorlar ki, ya ben hata yapıyorum ya da onlar yavşak diyorum kendi kendime.Mesela geçen hafta boyu 150 olan bir arkadaşım bana boyun kısa ya uzun olsa daha iyi olur dedi, bana.. Boyum 176 bu arada.. İnsanlar kendi komplekslerini yok etmek için ne yollara başvuracaklarını şaşırdılar.Yazık sadece yazık.Tek olduğunda abi çeken kediler 3 arkadaşı olunca aslan kesiliyor.. komik sadece yalnız bir laf duymuştum bununla ilgili; ‘Kargalar sürüyle kartallar tek gezer’ umarım mesajım anlaşılmıştır, birazcık karışık bi yazı oldu çünkü hissetiğim her şeyi dökmeye çalışıyorum tek yazıya,sürç-i lisan ettiysek affola.
Allah’tan akıl fikir diliyorum hepinize
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Depresif sanat
General FictionO gece de sürekli gidip kaldığım o ucuz otel odasındaydım.Ne zaman birilerinden kaçmak istesem bu küçük,rutubetli odaya ve viski şişelerine sığınırdım.O gece de yine böyle bir kaçış günüydü..O otel odası böyle şeylere çok alışkındı.Füme koltukta, bi...