Epilog

412 10 0
                                    

20 lat później --------------------------------------

Pov Kate :

Aktualnie mam 38 lat . Wyszłam za mąż za Toma pół roku jak mi się oświadczył . Życie mieliśmy piękne i łóżkowe i zawodowe . Mam swój własny szpital . Jestem także najlepszym uzdrowicielem w Londynie . Razem z Tomem nadal mieszkamy w Riddle Manor i będziemy to mieszkać do końca naszych lat ale wątpię by to kiedykolwiek nastąpiło, ponieważ podzieliliśmy swoje dusze na 7 części czym otrzymaliśmy nie śmiertelność .
W naszym życiu pojawiał się bardzo ważna istotka . Nasz syn .  Michael Tom  Riddle . Nasz syn jest identyczny jak mój mąż . Jak dwie krople wody normalnie . Jego kruczoczarne loki opadają mu na czoło . Jego odcień skóry jest taki smak jak Toma . Oczy zielone . Usta zimne . Ale zmieni się to jak pozna tą jedyną . Przynajmniej charakter odziedziczył po mamusi . Miki  jest odważny , lojalny , sprawiedliwy , pomocny ale tylko dla przyjaciół szczery . Cóż wracając . Miki trafił do Slytherinu tak jak jego rodzice . Nasz syn zawsze miała bardzo dobre stopnie . Skończy Hogwart z najlepszymi ocenami . Nie ma się czemu dziwić jak ma się takich rodziców uzdolnionych . Nasz syn poszedł w nasze ślady . Czyli pracuje w Świętym Mungu . Oraz jest tajnym agentem . Donosi Tomowi w różnych sprawach , ponieważ Syriusz jest prawa ręką Toma . Z Abraxasem i Yaxierem nadal mam kontakt . A Lestrange , słynny Lestrange popełnił samobójstwo . Dziewczyna go rzuciła czy coś takiego mało mnie to obchodzi .
A jej chodzi o mnie i o Toma nie mieliśmy dużo kłótni w naszym małżeństwie . Tylko takie wiecie i pierdoły ale szybko się przepraszalismy w sypialni . Nasza gosposia uważała że to prawdziwa miłość ale śmierciożercy i inni ludzie z naszej szkoły mówili że to DEVIL LOVE . Mieli rację .

---------------KONIEC -------------------------------

I oto koniec tej książki . Dziękuję wszystkim którzy byli ze mną przez ten cały czas. Zapraszam was oczywiście do czytanie moich innych książek .

𝔻𝔼𝕍𝕀𝕃 𝕃𝕆𝕍𝔼 - T.M.ROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz