Pov Katherine :
Była 6 : 00, kto normalny wstaje o tej godzinie. Dlaczego oni nie śpią o tej porze. Nie rozumiem tego. Cóż muszę jednak wam powiedzieć,że przyśnił mi się Reinhard. Śnił mi się nasz pierwszy pocałunek. Znam go od 1 roku, dlatego że od początku przyjaźnił się z Abraxasem i spędzaliśmy razem dużo czasu. Więc wiem jaki ma charakter. On jest totalnym przeciwieństwie Toma. Lestrange jest inny, opiekuńczy, kochany, jest czystej krwi, troskliwy, przystojny ,dobrze się uczy,jest bardzo kochany dla swoich przyjaciół, zawsze pomoże im w potrzebie. Riddle jest totalnym przeciwieństwem.
Zauważyłam ostatnio, że Reinhard dziwnie się na mnie patrzy, tak jak by widział we mnie kogoś więcej. Bardzo mi się podoba , że zwraca na mnie uwagę. I to że zaprosił mnie na swoje spotkanie ze znajomymi. Coś czuję, że dzisiaj będzie ciekawie wieczorem. Okey ale Katherine musisz się trochę ogarnąć , ubrałam się w kozaki do kolan, czarne jeansy , czarny t - shirt, i kurtkę jeansowa z symbolem Slytherinu. Muszę zrobić na nim wrażenie. Gdy się ubrałam zeszłam na dół do chłopców byli wszyscy oprócz Notta i Dołochowa jak zawsze muszą zaspać.Pov Lestrenga :
O wow ale ona ślicznie wygląda, w sumie zawsze ale dzisiaj jakoś wyjątkowo ładniej. To ten dzień, to dzisiaj ją pocałuje w moim dominatorium. Ale najpierw muszę złapać z nią kontakt, zawsze mieliśmy dobry kontakt ale to musi m być ten dzień. Ja ją kocham podana życie od 1 roku. Dobra muszę jakoś zagadać. Po flirtuje trochę i porozmawiamy o tym co nas interesuje czyli Quidditchu.- Witaj Kate , jak zawsze pięknie wyglądasz - Odpowiedziałem dziewczynie, trzymając moje ręce na jej tali, całując ją w policzek.
- Cześć Lestrange ,ty jak zawsze tak samo przystojnie. Notta i Dołochowa jak zwykle nie ma - Jak Reinhard dotknął mojej tali poczułam się jakbym była w niebie. To było niesamowite uczucie.
- Słyszałaś o nowym składzie drużyny Quidditcha ? - Ale ona pięknie wygląda , nie mogę się skupić .Riddle jak zwykle usiadł przy kominku czytając książkę . Ale sztywniak z niego .
- Tak, bardzo się cieszę że Abraxas się dostał razem z Nottem. Mają bardzo duży talent .
- Jesteś cudna wiesz ? Wszyscy chłopacy którzy z tobą zerwali, byli głupcami , zostawiając tak piękną dziewczynę. - Wypaliłem, nie umiałem się powstrzymać, po prostu nie umiałem.
- Dziękuję Rei - Uśmiechnęłam się do niego z miłością. Ja się w nim zakochałam to było pewne. A co było lepsze moją myśli krążyły na temat Reina a nie Riddla, bardzo dobrze .
- Słuchaj, przyjdź do mojego dominatorium wieczorem muszę co coś powiedzieć. - Powiedziałem jej na ucho, przy okazji całując je.
- Dobrze , będę - Dlaczego ta dziewczyna tak na mnie działa ? Nie wiedziałem dlaczego , lecz wiedziałem , że nigdy jej nie zostawię .
Pov Katherine :
Bardzo przyjemnie spędziliśmy czas w zakazanym lesie, o dziwno nikt nas nie złapał. Bardzo dobrze się bawiłam, Riddle po jakim czasie od rozpoczęcia zabawy poszedł sobie. Było fajnie bez niego, super się bawiłam z chłopakami . Gdy w końcu nastał wieczór wracaliśmy wszyscy do swoich domitoriów, i wszyscy byli już u siebie. Rei pociągnął mnie za rękę położył na kanapę obok kominka i pocałował . Nie mogalm w to uwierzyć, w końcu to się stało . Pocałunek był głęboki , i bardzo troskliwy . Bał się, że mnie skrzywdzi albo że zaraz zniknę . Było w nim czuć dużo miłości i troskliwości . Ja poprostu już kocham tego chłopaka całym sercem .
Po chwili gdy skończył mnie całować , oparliśmy swoje czoła i chłopaka nagle powiedział .
- Ja cię kocham od 1 roku , wiem że może być to dla ciebie zaskoczeniem , ale ja nie umiem już dłużej tak żyć. Chęć pokazywać na każdym kroku tobie moja miłość , chęć martwić się o ciebie , chce być z tobą na dobre i złe, chce umrzeć z tobą . Zostaniesz moją dziewczyną ?
- Tak Reinhard zostanę - Mówiłam to łagodnym głosem , jakbym miała zaraz starcie głos .
Po moim słowach znowu się pocałowaliśmy. To było piękne uczucie mieć chłopaka który cię kocha ponad życie . Całowaliśmy sie z języczkiem , bez , był to długi i bardzo słodki pocałunek. Całowaliśmy się z ok 30 min . Myślicie sobie teraz czy ja liczyłam ? Czy sprawdzałam telefon ? Oraz skąd to wiem . Ponieważ Riddle na przerwał .
- Możecie pożerać sobie gardła gdzieś indziej ? Po za tym co to jest zachowanie .Nie wierzę że się tak zachowujecie . Natychmiast do łóżek - Oj oj ktoś jest w nie humorze . O jak mi przykro . W dupie mam jaki on humor . Wiem, że zespół mój .
- Już idziemy Panie Idealny Prefekcie - Powiedział mu Rei , chwytając mnie za rękę . Poszliśmy do jego pokoju . Przebraliśmy się do piżam i zasnęliśmy razem . Ja przytulona do niego , słuchając bicia jego serca . Od dzisiaj jest to moje ulubione zajęcie żeby zasnąć . Kurde nie mogę się doczekać min chłopaków jak się o nas dowiedzą , a w szczególności Abraxas i Riddle. Niby on coś tam widział ale nie wie , że jesteśmy razem . Cóż to był najlepszy dzień z mojego życia . Zyskałam miłość , przyjaźń , oraz piękne wspomnienia . Chce już się obudzić z moim ukochanym
- Kocham cię Rein - Mówię chłopakowi , który mi odpowiada i odpływam w krainę Morfeusza .
CZYTASZ
𝔻𝔼𝕍𝕀𝕃 𝕃𝕆𝕍𝔼 - T.M.R
Teen FictionCo się stanie gdy słynny Tom Riddle na swojej drodze spotka piękna lecz sprytna i pyskatą , oschłą ślizgonkę ? Czy Tom nauczy się kochać i być kochanym ? Jak potoczą się dalsze losy Toma i Katherine ? Czy wspólnie będą rządzić światem ? Tego do...