Ja nie jestem taki jak Lestrange

455 14 0
                                    

Pov Toma

Jak się obudziłem nie sądziłem, że Kate będzie nadal do mnie spała przytulona, a jednak. Tak słodko spała. Nie miałem serca jej budzić. Wczoraj tak dużą miałem ochotę zabić tego skrzata , czy kto tam był , wszystko mi jedno. Nagle Kate zaczęła się budzić, spojrzała na mnie, uśmiechnęła się. Nagle wypaliłem te słowa. Czekałem by jej to powiedzieć kilka lat, w końcu miałem odwagę .

- Musimy porozmawiać . - zmieniłem pozycje , w której to ja leżałem na dziewczynie , miażdżąc ją.

- Jasne , o czym ? -  Ona wiedziała o co mi chodzi. Tylko jak zawsze kocha się ze mną droczyć.

- Wiem , że trudno ci się pozbierać po tej całej sytuacji. Ale ja nie jestem jak Lestrange. Po za tym znasz mnie praktycznie całe życie , wiesz że nigdy bym cię nie oszukał. Kocham cię , wiem że to dla ciebie jest nie możliwe ale rozmawiałem z Dumbledorem. To jest możliwe. Jestem wstanie pokochać ale prawdziwą miłość. Czyli ciebie . - Pocałowałem jej rękę i zacząłem najważniejsze zdanie z tej całej wypowiedzi .

- Będziesz ze mną na złe i dobre? Zostaniesz u mojego boku rządząc światem czarodzieji ? Zostaniesz Czarną Panią ? - Uśmiechnąłem się do niej i czekałem na odpowiedź .

- Tak Tom zostanę , od zawsze cię kochała. Lecz bałam się, że wykorzystasz mnie do swoich celów , ale uświadomiliście mi inną prawdę. Ty i Profesor Dumbledore . Ja też cię naprawdę kocham Tom .-

Nie wytrzymałem musiałem ją pocałować w usta . Dziewczyna natychmiast oddała pocałunek. Był on głęboki , z języczkiem , bez , po prostu pełny miłości, prawdziwej miłości. Ale dziwnie się czułem tak jakby miał tego czego nie otrzymałem od nikogo . Miłości , opieki, a przede wszystkim zrozumienia. Od razu polubiłem je. Nie wiem ile się całowaliśmy , nie liczyłem. Liczyło się dla mnie, że ona tu jest i mnie wspiera. Gdy skończyliśmy się całować oparliśmy swoje czoła o siebie. Odetchnęliśmy chwilkę i poszliśmy dalej spać , ale trochę w innej pozycji. Kate mnie przytulała i zarzuciła swoją nogę wokół mojej tali. Mógłbym się tak codziennie budzić . Chwila przecież ja będę się tak codziennie budzić .

Nagle usłyszeliśmy jak ktoś wchodził zaczął krzyczeć , chyba ze szczęścia . A był to .....


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chciałbym wszystkim złożyć życzenia . Życzę wam przede wszystkim zdrowia, miłych chwil z rodzin , wspaniałych prezentów . Oraz Wesołych Świąt i Nowego Roku .2021 musi być lepszy .

Trzymajcie się

𝔻𝔼𝕍𝕀𝕃 𝕃𝕆𝕍𝔼 - T.M.ROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz