Telefonumdan gelen şarkı sesiyle tatlı uykumdan uyandım. Telefon kendi kendine şarkı açamayacağına göre yine sabahın köründe biri beni arıyordu.
Yataktan çıkmayarak telefonumu komodinin üzerinden alarak kulağıma götürdüm.
"Alo"
"Alo"
Şarkı çalmaya devam ettiğini fark edince telefonu kulağımdan çekip telefona baktım. Tahmin ettiğim gibi telefonu açmayı unutmuştum. Telefonu açarak tekrar kulağıma götürdüm.
"Alo"
"Alo Masal seni uykudan uyandırmadım dimi ?"
"Yok Hayır çoktan kalkmıştım ben" Aslında güzelim uykudan kaldırmıştı ama bir türlü insanları kıramıyordum onları kıramadığım için sık sık küçük yalanlar söylüyordum. Tabi kıramadığım insanlar benim kalbimi çok güzel kırıyorlardı ama orası çok ayrı konuydu.
"Ben senin şey için aradım"
"Ney için ?"
"Barış için aradım"
Bu saatte de Barış için aramazsın yahu ne yaptın Barışı rüyanda mı gördün ?
"Evet dinliyorum"
"Masal ben galiba Barışa aşığım"
"nE"
"Bas baya aşığım ama sevgilisi veya hoşlandığı bir kişi var mı bilmiyorum. Bende sen biliyorsundur diye seni aradım"
"Barışın sevgilisi yok onu biliyorum da hoşlandığı bir kişi var mı onu bilmiyorum"
"Bu çok güzel haber o zaman ben kapatıyorum görüşürüz"
"Dur sana ileride pişman olma diye Barış hakkında bilmem gereken bir şeyler söylemek istiyorum"
"Dinliyorum"
"Barış dışarıdan iyi biri gibi gözükse de çok şeydir"
"Ney ?"
"Terbiyesiz , Alçak bir herif sana nasıl anlatırım bilmiyorum ama Barış çok küfür eder , Hayvanları sevmez , Cimridir , Pintidir , çok içer içtikten sonra ortalığı kırar döker , çevresinde ki insanlara zarar verir , Çok yalan söyler , Borç para alır geri vermez hatta aramız da kalsın Barışın eski sevgilisi Barıştan bu nedenler yüzünden ayrılmıştı aslında ayrılması iyide oldu çünkü Barış onu aldatıyordu bu kadar Şerefsiz biri yani ben Barışla samimi olmasam ben bile yanında durmam yani o derece"
"Oha ya atma Barış anlattığın gibi biri olamaz"
"İster inan ister inanma ama Maalesef öyle"
"Önerilerin için teşekkür ederim ama ben yine de Barışa karşı şansımı denemek istiyorum."
"Kendin bilirsin Cerencim , Görüşürüz"
Bir insan neden bu kadar salak olurdu ki ? Neredeyse tüm kötü özellikleri saydım hala şansımı denerim diyor.
Aslında Barışı bu kadar kötülememe gerek yoktu daha doğrusu hiç yoktu Barışı tanıdığım kadarıyla Cerene bakacak bir kişilik değildi. Ama işi garantiye almaktan ne zarar çıkar ?
Yatağımdan kalkarak kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açmamla Barışın odamın içine doğru düşmesi bir oldu. Galiba sıçmıştım.
"Barış , sen ne zamandır beri buradasın ?"
Düştüğü yerden kalktıktan sonra kapıyı kapatıp sırtını kapıya verdi. Galiba sırtını benim kapımın arkasına vermekten zevk alıyordu.
"Beni Cerene anlatmaya başladığından beri buradayım ama bundan daha önemli bir şey var Barışın şerefsizliği bu Barış ne kadar onursuz ne kadar şerefsiz ne kadar alçak biriymiş böyle ya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı - TAMAMLANDI
Teen FictionUzun zamandır platoniği olduğunuz çocuk abinizin en yakın arkadaşı çıksa ne olurdu ?