Herkese Merhaba !
Hepiniz kurguma hoş geldiniz umarım kurgum hoşunuza gider ve severek okursunuz. İyi okumalar.
Lütfen Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)
■
Kitaba başlama tarihinizi buraya not alabilirsiniz.
■
Elimde ki telefonu yatağa bırakarak yatağımdan kalkıp çalışma masama oturdum. Ve masamın sağ tarafında bulunan günlüğüme uzanıp önüme koydum. Günlüğüm uzun zamandır orada durmasına rağmen üşendiğim için bir türlü yazmaya başlamıyordum. İtiraf etmek gerekirse biraz tembeldim.
Önümde ki defterden boş bir sayfa açıp kalemliğimde duran bir kalem alıp yazmaya koyuldum.
Sevgili Günlük ;
Bugün seninle ilk günüm ve açıkçası ilk sayfaya ne yazılır bilmiyorum sanırsam ilk iş olarak kendimi sana tanıtmam gerekiyor.
Ben Masal , 19 yaşındayım ve İstanbul üniversitesinde mimarlık fakültesinde okuyorum. Bunların dışında monoton bir hayata sahibim. Okuldan eve, evden okula giderek geçer günlerim.
Aşk hayatım desem o da monoton bir yapıya sahip. Yıllardır Barış denilen çocuğa aşığım ama tahmin edebileceğin üzere platonik takılıyorum. Şimdi sana yazarken fark ettim de ne kadar sıkıcı bir hayata sahipmişim.
Aşağıdan gelen bağırma sesiyle bir hışımla masamdan kalkıp odamın kapısına çıktım. "Masal hâlâ hazır değil misin ? Senin yüzünden sevgilimin doğum günü partisine geç kalacağım"
Ne hazır olmasından bahsediyordu ki ? ben daha hazırlanmaya başlamamıştım bile
"Tamam abi bir dakikaya geliyorum" Diye bağırdıktan sonra odama geçip kapımı kapattım.
Giyeceğim elbiseyi dünden hazırladığım için hazırlanma işlemim fazla sürmez diye rahat ve yavaş bir şekilde hazırlanabilirim düşüncesiyle hazırlanmaya başladım. Birazcık daha bekleyebilirdi sonuçta değil mi ?
Dolabın önüne geldiğimde dolabımdan fazla açık olmayan siyah elbisemi çıkartıp üzerime doğru tuttum. Gerçekten bana çok yakışıyordu
Hazırlanma işim bittiğinde odamdan çıkıp merdivenlere doğru yöneldim. Merdivenin en son basamağına gelmemle abimin karşıma çıkması bir olmuştu. Mübarek pusuda bekliyordu sanki
Kendini biraz geriye çektikten sonra boydan aşağıya beni süzmeye başladı. Süsme işlemini tamamladıktan sonra gülen yüzünden eser kalmamıştı. Acaba giydiğim elbiseyi çok mu açık bulmuştu ? Açıkçası elbise fazla açıkta değildi.
Gözlerimi gözlerine dikmiş bir şekilde konuşmasını beklerken birden ıslık çalması yerimde sıçramama neden olmuştu. Bu çocuğun ani tepkiler bir gün ölümün olacaktı.
"Çok güzel olmuşsun anlaşılan bu gece abilik görevini bir çok kez yerine getireceğim"
"Teşekkür ederim efenim sizde benim kadar güzel olmasanız da çok yakışıklısın" Abim bana cevap vermek yerine dilini dışarıya çıkarmıştı. Bu çocuğu işte bu yüzden seviyordum yeri geldiğinde ciddi yeri geldiğinde ise eğlenceli biri olabiliyordu.
"Giderken Yareni de alacak mıyız yoksa o kendi mi gelecek ?"
"Aa ben Yareni unuttum, Sana zahmet olmazsa Yareni de alacağız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı - TAMAMLANDI
Teen FictionUzun zamandır platoniği olduğunuz çocuk abinizin en yakın arkadaşı çıksa ne olurdu ?