Herkese Merhaba !
Yeni bir bölüm ile karşınızda bulunmaktayım. Bölüme oy verip paragraf aralarına yorum yaparsanız ve beni takip ederseniz çok sevinirim. İyi okumalar.
■
Cevap bekler gözlerle Betül'e bakmayı sürdürürken konuşmaya başladı. "Masal bilmem farkında mısın ama biz Hakan ile yani senin abinle kuzeniz" 'kuzeniz' kelimesini vurgulayarak söylemişti.
"Ya ben sana gerçekten yürü demiyorum ki şakacıktan yürü."
"Masal lütfen aklında ne varsa bana da anlatır mısın?Ben yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyorum da" Sinirlendiği giderek artan ses tonundan belli oluyordu.
"Bak şimdi benim bir arkadaşım var. Bu arkadaşım sanırsam abimden hoşlanıyor ama hoşlanıp hoşlanmadığından tam emin olamıyorum. Bende düşündüm ki bu arkadaşım abimi kıskanırsa belki birazcık da olsa duygularını ele verir ve bende onun abimden hoşlanıp hoşlanmadığını öğrenmiş olurum."
"Anladığım kadarıyla kıskanacağı kişide ben olacağım"
"Evet tamda öyle olacak"
"Peki neden bu kadar arkadaşının abinden hoşlanıp hoşlanmadığını öğrenmek istiyorsun ? Arkadaşın abinden hoşlansa sana söylemez mi ?"
"Yaren biraz çekingen biri o yüzden abime sırılsıklam aşık olsa bile aşkını içinde yaşar ama bana söylemez."
"Demek arkadaşının ismi Yaren" demesiyle elimi ağzıma götürmem bir olmuştu. Sanki böyle yapınca ağzımdan kaçan laf tekrar içeriye girecekti.
Gülerek "Merak etme abine veya arkadaşına arkalarından iş çevirdiğini söylemem" dedi.
Verdiği cevap rahatlamama neden olurken konudan sapmamak için sorumu tekrarladım. "E ne diyorsun dediğimi yapacak mısın ?"
Biraz düşünürmüş gibi yaptıktan sonra "Aslında bakarsan birini kıskandırmak çok eğlenceli olabilir" dedi.
Yüzüne bakmayı sürdürürken konuşmaya devam etti. "Yani teklifini kabul ediyorum. Umarım başımıza bir şey gelmez"
Mırıldanarak bende umarım dedim.
■
Eve vardığımız da aklımda ki planları devreye sokmak için Yareni çağırmıştım. Ben Yareni çağırınca abimde kıskançlık yapıp Barışı çağırmıştı. Durum böyle olunca ister istemez tüm ekip toplanmış olmuştuk.
Abim karıştırdığı kağıtları ortaya bırakarak konuşmaya başladı. "Şimdi herkes bir tane kağıt çeksin ama kimse çektiği kağıdı kimseye göstermesin"
Herkes abimin dediğini yaparak ortadan kağıt çekti. Hepimizin canı sıkıldığı için ben kimim oyununu oynamaya karar vermiştik.
"Herkes kağıdını aldığına göre yavaştan oynamaya başlayabiliriz. İsterseniz Barış'tan başlayalım sonra döne döne çemberi tamamlarız" dedi abim.
Herkes onaylar anlamında kafasını salladıktan sonra Barış elinde ki kağıdı alnına yapıştırdı.
"Barış, toplamda dört adet soru sorma 2 adette tahmin etme hakkın var. Hakların bittiğinde anlında ki kişiyi bilemezsen kaybediyorsun" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı - TAMAMLANDI
Teen FictionUzun zamandır platoniği olduğunuz çocuk abinizin en yakın arkadaşı çıksa ne olurdu ?