AA / 19

9.5K 303 31
                                    

Herkese Merhaba !

Yeni bir bölüm ile karşınızda bulunmaktayım. Bölüme oy verip paragraf aralarına yorum yaparsanız çok sevinirim. İyi okumalar.

Hakanın ağzından ;

Ding (1 yeni mesajınız var)
Ding (2 yeni mesajınız var)
Ding (3 yeni mesajınız var)
Ding (4 yeni mesajınız var)
Ding (5 yeni mesajınız var)
Ding (6 yeni mesajınız var)
Ding (7 yeni mesajınız var)
Ding (8 yeni mesajınız var)
Ding (9 yeni mesajınız var)
Ding (10 yeni mesajınız var)
Ding (11 yeni mesajınız var)
Ding (12  yeni mesajınız var)
Ding (13  yeni mesajınız var)
Ding (14  yeni mesajınız var)
Ding (15  yeni mesajınız var)
Ding (16 yeni mesajınız var)
Ding (17 yeni mesajınız var)
Ding (18  yeni mesajınız var)

"Sabah sabah ne oluyordu böyle AMK"

Söylene söylene yerimde doğrulduktan sonra baş ucumda duran telefonumu alıp mesajların kimden geldiğine bakmaya başladım.

"Burcuymuş bende önemli biri sanmıştım" diye mırıldandıktan sonra telefonumu yerine koyup kendimi yatağa bıraktım. 

Ama kendimi yatağa bırakmamla yataktan kalkmam bir olmuştu. Gerçekten Burcu bana mesaj mı atmıştı yoksa bana mı öyle gelmişti ?

Telefonumu koyduğum yerden geri aldıktan sonra mesajlar kısmına girdim ve mesajın kimden geldiğine baktım. 

Evet, mesaj Burcudan gelmişti ama Burcunun benimle ne işi olabilirdi ki ? Normal bir şekilde ayrılmış olsaydık belki bir nebze anlardım da aldatmıştı beni şerefsiz. Aslında bakarsak beni aldatması iyi de olmuştu eğer o beni aldatmasaydı Yaren ile sevgili olamazdım.

"Sen ne saçmalıyorsun ya ? İyice Nil KARAİBRAHİMGİL'E döndün"

İç sesime hak vererek bu düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve Burcunun attığı mesajları okumaya başladım.


Yavşak Burcu : Merhaba Hakan

Yavşak Burcu : Sana yazıyorum çünkü sana söylemem gereken bir takım şeyler var.

Yavşak Burcu : Bu tür şeyler nasıl söylenir bilmiyorum ama sanırsam en doğrusu pat diye söylemek.

Yavşak Burcu : Hakan ben seni hiç bir zaman aldatmadım.

Yavşak Burcu : Biliyorum bu cümleleri daha önce yazmam gerekirdi ama aklımı daha yeni toplayabildim ve detaylı düşününce başımıza gelen tatsız olayların sorumlusunu da buldum.

Yavşak Burcu : Bu başımıza gelenlerin tek sorumlusu Yaren.

Yavşak Burcu : Bana komplo kurdu.

Yavşak Burcu : Kendi numarasını benim telefonuma Hasan diye kaydederek kendi telefonundan mesajlar attı.

Yavşak Burcu : Ve bu mesajları suç ortağı Masal ile bu mesajları gün yüzüne çıkarttı.

Yavşak Burcu : Anlayacağın benim hiç bir suçum yok.

Yavşak Burcu : Tek bir suçlu var o da şuan sevgili olduğun Yaren.

Yavşak Burcu : Meğer biz sevgiliyken de sende gözü varmış.

Yavşak Burcu : Hakan

Yavşak Burcu : Ben sana hiç bir zaman ihanet etmedim.

Yavşak Burcu : Lütfen beni yapmadığım bir şey yüzünden cezalandırma

Yavşak Burcu : Gel tekrardan sevgili olalım.

Abimin Arkadaşı - TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin