AA / 15

12.1K 363 85
                                    

Herkese Merhaba !

Yeni bir bölüm ile karşınızda bulunmaktayım. Bölüme oy verip paragraf aralarına yorum yaparsanız çok sevinirim. İyi okumalar.

"Bu bizim Barış değil mi ya ?"

Galiba şuan sıçmıştım çünkü hiç beklemediğim anda hiç beklemediğim kişiden hiç beklemediğim bir soru gelmişti ve bu sorunun bende cevabı yoktu.

 Abime doğruları söylemeyeceğime göre bir yalan söylemeliydim ve bu yalanı en kısa sürede söylemeliydim aksi takdirde yalan söylediğimi anlayabilirdi.

Söyleyebileceğim bir yalan düşünürken hafif bir şekilde kafamı kaldırarak abime doğru baktım ama keşke bakmaz olmasaydım. Kafamı kaldırmamla abimle göz göze gelmemiz bir olmuştu.

"Masal soruma cevap verecek misin ? Yoksa bana söyleyebileceğin bir yalan mı düşünüyorsun ?"

Dışarıdan yalan aradığım bu kadar belli oluyor muydu ? Kısa bir süre daha yalan hakkında düşündükten sonra aklıma gelen ilk yalanı söyleyiverdim.

"Yok abi ne yalan araması ? Barışın fotoğrafının bende olmasının nedeni Barış için biraz özel de acaba söylesem mi söylemesem mi diye düşünüyordum. Sana güvenebilirim değil mi ?"

Biraz yüksek ses tonuyla "Ulan vallahi çıldıracağım sabahtan beri herkes hiç kişiliğimi yansıtmayacak sorular soruyor 'Yok sırf Yaren üzülmesin diye mi flört ediyorsun ?' yok 'Sır tutabilecek misin ?'  Ben bunca zaman size kendimi hiç yansıtamadım mı ya ?" dedi.

"Tamam tamam anlatıyorum bak şimdi bizim okulda gezi topluluğu var ya bu topluluğun başında bir kız var ismi Ece"

"Eee"

"Eeesi bizim Barış bu Eceye aşık"

"Oha, Şerefsize bak tüm olanları bize söylemiyor sana söylüyor neyse sonra ne oluyor ?"

Gülmeme son anda engel olarak anlatmaya devam ettim. "Ya susta dinle anlatıyorum işte ha bu arada sakın Barışla konuşmaya gitme çünkü o bana gelip ben Eceye aşığım demedi sadece ben öyle hissettim neyse işte bu gezi topluluğu şileye kamp düzenliyormuş bu kampa kayıt olmak içinde bir adet vesikalık fotoğraf istiyorlarmış durum böyle olunca  Barış yanıma geldi ve kulüp başkanıyla arasının limoni olduğunu ve ismini yazdırıp yazdırmayacağımı sordu bende kabul ettim. Bütün olay bundan ibaret yani"

"Her şeyi anladım da katılma şartları biraz garibime gitti sanki bizi nüfuslarına alacaklar"

"Dimi ? Altı üstü bir kamp istemedikleri şey kalmamış"

"Orada dur ama kamp güzel bir aktivitedir kampı kimseye yedirmem" Biraz duraksadıktan sonra konuşmaya devam etti. "Masal bak aklıma ne geldi acaba bizde mi kampa gitsek hem Barışı da yalnız bırakmamış oluruz"

Anlaşılan bugün her şey üst üste gelecekti.

"Boş ver ya ne yapağız ormanda kampta her tarafta otlar, böcekler"

"Ya ne olacak  otlardan , böceklerden ne güzel yemyeşil ortam hem sen bu kamp şilede olmayacak demedin mi ? "

"E-evet, öyle dedim"

"Tamam işte şile de bungalov evlerinin bulunduğu kamp alanı var çok büyük ihtimalle orada kamp yapacaklardır. Bu durumda da senin böcek gibi bir derdinde olmayacak o yüzden sen bizim ismimize de yazdır. Eve gidince sana vesikalık fotoğrafımı veririm , Yarın Yarenden de bir tane fotoğraf istersin sonra bu işten sorumlu  kişiye verip bizi de kayıt ettirirsin.

Abimin Arkadaşı - TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin