Herkese Merhaba !
Yeni bir bölüm ile karşınızda bulunmaktayım. Bölüme oy verip paragraf aralarına yorum yaparsanız çok sevinirim. İyi okumalar.
■
Barışın attığı konuma geldiğimde giriş kapısından içeriye geçerek kapının karşısında bulunan asansöre doğru yöneldim. Asansöre bindiğimde Barışın evinin bulunduğu katın düğmesine basarak asansörün yukarıya doğru çıkmasını bekledim.
Yukarıya geldiğimde asansörden inerek Barışın kapısına doğru ilerledim ve zile bastım. Kapı açıldığında karşımda sırıtan ve gayet şık duran bir adet Barış bulunuyordu. Sırıtmasını korurken konuşmaya başladı. "Hoş geldin Masal, Bende seni bekliyordum"
"Hoş buldum, umarım seni çok bekletmemişimdir"
"Yok yok bekletmedin sadece aç gelirsin diye düşündüğüm için yemek yapmıştım da sen gelene kadar soğurlar diye birazcık stres yaptım o kadar şey sen kapıda kaldın içeriye geçsene" Dedikten sonra kenara çekilerek geçmem için bana yol açtı.
Ayakkabılarımı çıkarıp kenara koyduktan sonra koridorda ilerleyerek salona vardım. Tabi salona varırken neredeyse tüm evi süzmüştüm.
"Evin çok güzelmiş"
"Teşekkür ederim, Karnın aç mı yoksa sonra mı yemek yeriz ?"
Gülerek "Ne yalan söyleyeyim açım daha doğrusu her zaman açım" dedim.
Sırıtarak "Güzel" dedi. "Çok güzel, şimdiden sevdim seni abin gibi değilsin" Dediğinden bir şey anlamadığım için gülmekle yetindim.
"O zaman şöyle yapalım sen masaya geç bende yemekleri getireyim" Kafamı onaylar anlamında salladıktan sonra masaya oturdum ve cebimden telefonumu çıkararak sosyal medyada gezinmeye başladım.
■
"Geldim kusura bakma birazcık beklettim" Konuşmaya devam ederken bir yandan da ayaklı servis masasını, masaya doğru ittiriyordu. Bir insanın evinde neden ayaklı servis masası olurdu ki ?
Servis masasını, masanın yanına yanaştırıp servis masanın üzerinde ki tabakları masaya yerleştirmeye başladı. "Hemen izninizle menümü saymak istiyorum efendim öncelikle başlangıç olarak Salça soslu ve sosisli makarna yiyeceğiz hemen ardından ara sıcak olarak patates salatamız var ve en son tatlı olarak kedi dili yatağında puding ile ara kat atılmış çikolata sosu ile kaplanmış hindistan cevizi ile süslenmiş Barış tatlısı var"
"Hepsi mükemmel gözüküyor"
"Kendi yemeklerim diye demiyorum hepsi mükemmeldir ama tabi sizin yorumunuzda çok önemli o yüzden hemen servis ediyorum"
■
Sırtımı sandalyeye yaslayarak konuşmaya başladım. "Ellerine sağlık Barış her şey çok güzel olmuş. Sayende tıka basa doydum"
"Afiyet olsun küçük hanım ama niçin bir araya geldiğimizi unutmuyoruz ve hemen projeye başlıyoruz. Şimdi sen doğru çalışma odasına gidiyorsun bende sofrayı toplayıp yanına geliyorum"
Oflayarak masadan kalktım ve çalışma odasına doğru yöneldim keşke buraya proje yapmak için değil de normal bir arkadaşı olarak gelseydim o zaman her şey daha güzel olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı - TAMAMLANDI
Teen FictionUzun zamandır platoniği olduğunuz çocuk abinizin en yakın arkadaşı çıksa ne olurdu ?