14.

158 13 7
                                    

Incremenesc. In felul asta, va pierde copilul si, daca continua, o vom pierde si pe ea. Nu imi permit sa intervin pentru ca nu am nici o șansa in fata criminalului acesta fara inima. I.as putea trimite un mesaj lui Zayn, dar nu sunt sigura ca va raspunde, asa ca ii scriu lui Louis: "Ajutor! Intrarea din spate." In nici doua secunde acesta e langa mine, cu o privire confuza si cu Zayn dupa el. Le arat scena morbida din fata mea, iar aceștia se reped spre bărbat si incearca sa il imobilizeze. Fug spre Clara care pare a fi inconstienta.

- Suna-l pe Edd! tipa Louis, dandu.i un picior necunoscutului unde nici un bărbat nu ar vrea sa fie lovit.

Iau telefonul si vad ca imi tremura mainile.

- Ai patit ceva? răspunde doctorul.

- Edd, Clara a fost bătută si acum e inconstienta. Ce fac cu ea?

- Ai băut?

- Nu atat de mult încat sa nu pot conduce.

- Adu.o la clinica.

Închid si vad ca baietii s-au ocupat de bătaus, iar acesta pare a fi intr.o stare mai proasta ca prietena mea. Louis ma ajuta sa o duc pe Clara in mașina si vine cu Zayn la medic.

Peste cateva ore, Edd iese in sfârșit din salonul unde a internat-o pe Clara. Noi trei ne ridicam instantaneu si il întrebam ce se petrece.

- E bine. răspunde, cu un zâmbet sincer. Si ea, si copilul.

Zayn răsufla ușurat si se uita spre tavan rostind o rugăciune scurta si indescifrabila. Eu închid ochii si ma bucur in gând. Il imbratisez pe Louis, care ma strânge fara vlaga.

- Ai patit ceva? il intreb, ridicandu.mi privirea spre el.

- M.am speriat

Zâmbesc si il cuprind mai zdravăn de talie. Ma bucur ca toți s.au atasat de prietena mea, iar acum face parte din familia noastră mare.

- Pot sa o vad? spun.

- Doarme. Ar trebui sa plecați acasa, maine dimineața va fi mai capabilă sa vorbească.

Dam din cap afirmativ si iesim, incrusandu.mi degetele cu ale lui Lou pana ce intram in mașina. Apoi, conduc, iar nimeni nu scoate vreun cuvânt. As vrea sa vorbesc cu omul acela, daca poate fi numit asa, si sa il intreb ce i.a facut, de ce a reactionat asa. Clara mi.a spus ca si.a iubit fostul prieten, dar oare poate sa iubească pe cineva care o maltratraza? Eu il iubesc pe Louis, deși a trecut printr.o perioada cu droguri si băutura. Dar l.am schimbat. Iar Clara nu l.a putut schimba pe fostul sau prieten, ceea ce inseamna ca poate ea nu însemna îndeajuns de mult pentru el cat sa merite o schimbare. Atunci, de ce a batut.o pentru ca si.a refăcut viața dupa ce a gonit.o? Imi scutur capul. Sunt prea confuza, iar la ora aceasta tarzie nu pot gândi coerent, deși mintea mea cere informații.

Intram in casa si Liam, Niall si Harry sar pe noi si ne bobardeaza cu intrebari.

- Ce face Clara? E bine fetita ei ?

- E baiat, Harry! Numai fete visezi!

- Da' tu Niall de unde sti ca e baiat?

Capul imi bubuie si, fara sa bag pe cineva in seama, urc scarile si ma pun in pat. A fost o zi plina, ca toate zilele alături de Louis si baietii. Voi mai trai vreodată cum am facut-o înainte, având o viața banala? Imi doresc asta, de fapt? Decid sa imi golesc mintea. Adorm cu gândul la Clara, care acum doarme si e bine, in siguranta, la fel ca mine, la fel ca oamenii pe care ii iubesc.

Vibratiile telefonului ma trezesc si sar din pat. Observ ca nici măcar nu am dat rochia jos, iar Louis e doar in pantalonii de trening. Numărul necunoscut insista si apăsat pe butonul verde.

Guardian AngelsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum